Varastettu Sonyn soitin ja Focus subwoofer DLS-kotelolla

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Jarok
-
Viesti:

Varastettu Sonyn soitin ja Focus subwoofer DLS-kotelolla

ViestiKirjoittaja Jarok » 24.7.2007 10:56

Tunnusmerkkeinä subin kotelon takaosaan torx-ruuveilla kiinni väännetty vahvistin ja Focus Red 10" subbari, joka sekin on väännetty torx-ruuveilla paikoilleen. Myös subbarissa pieni naarmu vasemmalla alhaalla, vinottainen.

Jos joku näitä kauppaa, niin myyjän tietoja mulle, kiitos.

Kamat pöllitty Oulussa, eli tällä alueella luultavasti kauppaa käydään mun omaisuudella.

SAmmyG
-

ViestiKirjoittaja SAmmyG » 24.7.2007 12:36

Toi on niin väärin. Itseltä viety kanssa laitteistoa aikoinaan "ensimmäisestä" autosta ja ketuttaa vieläkin.

Kurjaa asiassa on se, että jengi ostaa noita voihkittuja kamoja. Jos kukaan ei ostais voihkittua, niin niitä ei myöskään pöllittäisi. Nimimerkillä_jättänyt usein ostamatta, kun ei alkuperä ole tiedossa.

Entris
-

ViestiKirjoittaja Entris » 24.7.2007 20:43

Todella harmittava asia.

Tosin kakkikseen on melkein pakko asentaa joku sisätilatutkallinen varashälytin, takakonttiin kun pääsee pelkällä talttapäisellä ruuvimeisselillä ja ovetkin aukeaa millä tahansa saman aikakauden VAG-avaimella. Käyntiin ei autoa sentään saa kuin omalla avaimella...

Jarok
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jarok » 24.7.2007 20:44

Eipä sitä kuiteitta kannata ostaa. Ne voi hyvin olla seuraavalla kerralla omat soittimet, mitä siinä kaupataan.

Tuossapa kuvia tapahtuneesta:
http://jarok.propelli.cop.fi/golf/24_07_2007_murtauduttu/

Niin joo, tuohon
Tosin kakkikseen on melkein pakko asentaa joku sisätilatutkallinen varashälytin, takakonttiin kun pääsee pelkällä talttapäisellä ruuvimeisselillä ja ovetkin aukeaa millä tahansa saman aikakauden VAG-avaimella. Käyntiin ei autoa sentään saa kuin omalla avaimella...

voisin väittää, ettei tuo ihan päde, ei meinaan mun autoon ole kokeiluista huolimatta päässyt kuin minun omilla avaimilla, vaikka tuossa 88-91 -vuosimallien avaimia on kokeiltu lähes kymmenen erilaista. Ja peräkonttiinkaan ei ole päässyt muilla kuin omalla. Tiedä sitten, onko noissa 90-vuosimallisissa sitten jo erilaiset lukot, ainakin avain on huomattavasti eri muotoinen kuin 80-luvun puolivälin autoissa.

Entris
-

ViestiKirjoittaja Entris » 25.7.2007 9:10

Voi olla että lukkoja on parennettu 87-vuoden puolivälin jälkeen (jolloin tuli myös isolasiovet). Itselläni on juurikin 87-vuoden alkupuolen malli jossa on pikkulasiovet ja jokaisesta ovesta pääsee sisään millä tahansa saman aikakauden VAG:n avaimella. Peräluukku avautuu ruuvimeisselillä. Rosvoa odotellessa keräilen rahaa hälyttimeen...

Jarok
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jarok » 25.7.2007 9:45

Olipahan homma sisustan puhdistamisessa lasinpalasista. Ikkunan vaihto nyt sujui helposti, kun noihin ei niin älyttömän vaikeaa moinen operaatio ole. :D Samalla kun kerran korkkasin kosteussuojamuovinkin, niin laitoin vähän lisää äänenvaimennusta. Ja Panasonicin kasettiradiolla mennään. :p

weasel
-

ViestiKirjoittaja weasel » 25.7.2007 10:38

Eipä sitä kuiteitta kannata ostaa.

..ainakaan jos uudesta laitteesta kyse.

Taitaa suurin osa noista varastetuista kamoista mennä halvalla kiertoon varkaan lähipiirissä. En jaksa uskoa että kuumaa tavaraa isossa määrin missään alan foorumeilla kaupiteltaisiin..

nani
-

ViestiKirjoittaja nani » 25.7.2007 16:52

volkkareissa on sentään hyvät lukot verrattuna japseihin...

kaverin 90 civicciin pääsee volsun avaimilla ja saa vieläpä käyntiinkin...xD

EscMk3
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 25.7.2007 16:54

Mulla -87 ja -88 Corollat, ei prkl päässy sisään toisen avaimella kun jäi toisen avaimet pois matkasta =) Kakkikseen menee millä vaan avaimella sisään. Virtalukkoon passaa tosiaan vain oma. Hälytin sisätutkalla tosiaan kannattaa laittaa, jos auton arvo on hälytintä isompi =)

Jarok
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jarok » 26.7.2007 1:11

Menee jos menee, ei muuten pääse aina edes sisälle tuolla kuluneemmalla avaimella, joka on kuitenkin alkuperäinen. Riippuu ilmeisesti lämpötilasta, että onko liian väljä vai just sopiva. :p Onneksi toinen avain oli ostaessa lähes käyttämätön.

Entris
-

ViestiKirjoittaja Entris » 26.7.2007 8:28

OT: Itselläni oli joskus -82 Kadett D johon ei päässyt ei sitten millään sisään, paitsi tietysti omalla avaimella. Kävi niin että olin istumassa iltaa erään neiti-ihmisen kanssa joka päätti tarjota viiniä, mutta talosta ei sitten löytynytkään viinipullon avaajaa. Minä fiksuna poikana yritin avata sitä sitten Opelin avaimella joka katkesi korkkiin. Vara-avain oli auton sisällä mutta yhtäkään ovea ei saatu auki vaikka millä avaimilla väännettiin. :) Lopulta auto saatiin auki juottamalla tinalla ja juotoskolvilla avaimen pätkät toisiinsa. :D

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”