Golf III johdotus vahvarille takakonttiin
Valvoja: ffp jäsenet
Golf III johdotus vahvarille takakonttiin
voisiko joku pistää kuvia johdotuksistaan 2 ovisesta Golffista (mistä kohtaa läpivienti jne..)
Siellä kuskin jaloissa polkimien ja sulakerasian takana on mielin määrin niitä läpivientejä. Jostain vaan törkkäät johdot läpi ja kuljettelet sit joko kynnyskoteloissa tai sit siinä keskikonsolin alla takaluukkuun. Ihan mistä itse haluat. Ja sit rca piuhat vaikka toisesta paikkaa. Helppo se on joka paikasta pistää. Ei tarvii ihmeemmin purkaa. Ja maadotuksen tietysti vedät vaan sinne takaluukkuun jonnekin. Turvavyön pultin alle tai takaluukun lukon alle. Paikkoja riittää. Kuvia ei oo mut löydät ne läpiviennit ilmankin niitä.
Sanokaapas mulle kärsiikö kaiutinjohdot ja virtakaapeli mennä samaa kautta? Ottaako ne häiriötä. RCA:t menee oikealla puolen autoa, rupesin vetämään virtajohtoa konttiin kuskinpuolelta niin sit vasta hokasin että takakaiuttimien johdothan menee sieltä. Kärsiikö niitä laittaa samasta, ei viitsis kokeilemalla testata ottaako häiriötä. Pikaisia vastauksia mielellään :) kiitos.
-
- -
50mm virtajohdon saa vedettyä helposti itse olen käyttänyt kytkinpolkimen takana olevaa läpivientiä. Kynnyskotelot ja koelaudan alaosan muovit mm. hansikaslokero/hylly kannattaa purkaa asennellessa,onnistuu toki ilmankin mutta saa johdot kulkemaan auton omia kiinnikkeitä pitkin eikä ole sitten tulevaisuudessa riesana kun seuraava niitä ihmettelee tai itselle tulee tarve muita johtoja vetää.
Kaiutin johdot voi vetää virtajohtojen kanssa samaltakin puolelta niihin harvemmin häiriöitä enää pääsee, mutta rca:t on syytä vetää eripuolelta. Huolella tehdyillä maadoituksilla edesautetaan aika paljon ettei noita häiriöitä synny.
Kaiutin johdot voi vetää virtajohtojen kanssa samaltakin puolelta niihin harvemmin häiriöitä enää pääsee, mutta rca:t on syytä vetää eripuolelta. Huolella tehdyillä maadoituksilla edesautetaan aika paljon ettei noita häiriöitä synny.
-
- -
kannattaa vähän niitä sulakerasian kansia ja sitä sularerasian alla olevaa muovi verkkoa 'raottaa' niin sieltähän se löytyy, vielä helpommin kun konehuoneen puolelta järkeilee sen paikan ja törkkää kumitulpan pois niin pitäisi jo päivänkin paistaa läpi kun sisältä katselee. Niitä muoveja kannattaa ihan reilusti purkaa niin sujuu asennukset vähän paremmin. Nyt siitä menee kyllä vain 25, mutta samasta reiästä olen vienyt 50neliöisen +lisävalojen ohjaus johtoja. Sellainen halkaisialtaa n.30mm ja löytyy konehuoneesta paisuntasäiliön alapuolelta.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”