Seat Cordoba vario
Valvoja: ffp jäsenet
Meitä on moneen junaan. Osa vie auton tuningfirmaan laitettavaksi, lyö kasan euroja tiskiin ja palaa esim. leipätyön tai olkkarin sohvan pariin, ja sitten esittelee autoaan tyytyväisenä, osa rakentelee itse hissukseen ja koettaa pitää budjetin rajallisena. Samalla oppii kaikkea uutta. (eikä herneitä kenellekään, tässä ei kuitenkaan väheksytä ketään.)
Minusta tämä topicin peli on ihan asiallisesti tuunattu. Nk. Kompromissi käyttis / harrastepelin suhteen.
Minusta tämä topicin peli on ihan asiallisesti tuunattu. Nk. Kompromissi käyttis / harrastepelin suhteen.
Katos, onpas tänne tullu kommentteja. Aloitetaas...
Huomenna ollaan taas tekniikkaa ja kuskia testailemassa, paikkana legendaarinen Ahveniston moottoripyhäkkö.
Itseasiassa pitää. Talvella oli tuon rikkinäisen N75 myötä hieman yliahtoa, jolloin kytkin kyllä luisti. Päivitys parempaan on mielessä ja toteutetaan jossain vaiheessa.vieläkös kytkytin pitää hyvin noilla väännöillä
Ainoa vaan, että viime kesänä molempina ratakertoina ahtoja oli vain 0.5barkyllähän tuo ns.käyttö autoon on ihan riittävä ja tuntu viime kesänä ihan hienosti radallakin työntävän. ;D
Seinäjoen AMK:n penkissä.Missä kävit penkis (mist toikuva on)?
Eihän siinä olekaan. Edellisellä pelillä olisi joutunut kiristelemään liikaa, koska oli lainanlyhennykset päällänsä. Tämä peli on lainaton, joten ajan kanssa sitä sitten budjetin myötä laitellaan. Ehkä topicin aloitusteksti on siis siinä mielessä harhaan johtava, olisin sen RS Fabian pystynyt juuri ja juuri pitämään, mutta elo olisi ollut liian kireää (lue ei olisi sallinut mitään ylimääräisiä menoja ja niitähän 2 pienen lapsen kasvattajalla voi tulla äkkiäkin).Jos mielessä on rahan säästö ja lompsan kiristely, niin mitä järkeä on rakennella autoa?
Saat anteeksi. JukkaA ja jiisimula oikeastaan hyvin kiteyttivät aatokseni asiaan.Anteeksi.
Todellakin, kannattaa kuitenkin muistaa, että pakopaineet ja -lämmöt kohoavat, jolloin pieni originaaliahdin on kovilla.Evry-modissa on kieltämättä hinta/laatu-suhde enemmän, kuin kohdallaan :)
En tiedä onko tarkoitus väittää edellisellä kommentilla, että tuo lohko olisi väljä paska, mutta öljyä ei kulu 15tkm matkalla 0.5l enempää, jota pidän aivan normaalina dieseliauton kulutuksena. Jos tuolla tarkoitettiin jotain muuta, niin se ei minulle auennu.no pysyyhän ne tallessa kun ohipuhallusta kompensoidaan ylipaineella...
Huomenna ollaan taas tekniikkaa ja kuskia testailemassa, paikkana legendaarinen Ahveniston moottoripyhäkkö.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa