Vaihdelaatikon kuljetus JKL - TRE
Valvoja: ffp jäsenet
Vaihdelaatikon kuljetus JKL - TRE
Automaattilaatikko pitäisi saada liikahtamaan JKL - Tampere välillä ensi viikolla. Esson baarin mukaan Matkahuolto ei noin raskasta huolisi? - Mitä muita vaihtoehtoja olisi? Toki jos joku on ensi viikolla ajelemassa JKL:n suunnalta Tampereelle, ja vaihdeloota mahtuu mukaan niin voi tarjota apuaan korvausta vastaan. esim. Privamessage tavoittaa..
Paljonko se painaa?
http://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/palvelut_ja_hinnat/bussipaketti/
55kg on enimmäispaino, joten luulisi onnistuvan.
http://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/palvelut_ja_hinnat/bussipaketti/
55kg on enimmäispaino, joten luulisi onnistuvan.
Ei liity aivan kysymykseen mutta
Käytän pakettien lähetykseen melkein aina matkahuoltoa, niin lähettäjänä kuin vastaanottajanakin, koska matkahuollon palvelu on mielestäni parempaa kuin postin.
Esim. Tilasin vaihdelaatikon aamulla romikselta ja iltapäivälla matkahuollosta soitettiin että teille olis paketti täälä. Matkaa oli noin 200km romuttamolle.
Käytän pakettien lähetykseen melkein aina matkahuoltoa, niin lähettäjänä kuin vastaanottajanakin, koska matkahuollon palvelu on mielestäni parempaa kuin postin.
Esim. Tilasin vaihdelaatikon aamulla romikselta ja iltapäivälla matkahuollosta soitettiin että teille olis paketti täälä. Matkaa oli noin 200km romuttamolle.
Minä taas en käytä matkahuoltoa paitsi silloin kun se on välttämätöntä. Palvelu on ollut todella olematonta, itse saat etsiä tavaran hyllystä ja roudata sen pihalle. Lisäksi hinnat ovat todella arvokkaita ja osa bussikuskeista kohtelee tavaroita miten sattuu.
Edit: Turhien postausten välttämiseksi lainaus alta :)
Niinpä, 20000 asukkaan suurkaupungissa pelvelua ei saa :(
Viimeksi vielä tyyppi neuvoi väärälle hyllylle ja jouduin odottelemaan lisäneuvoja sen aikaa että ehti palvelemaan siihen meikäläisen perään puskeneen porukan.
Edit: Turhien postausten välttämiseksi lainaus alta :)
no se on näis pienillä paikkakunnilla, parempaa tuo palvelu
Niinpä, 20000 asukkaan suurkaupungissa pelvelua ei saa :(
Viimeksi vielä tyyppi neuvoi väärälle hyllylle ja jouduin odottelemaan lisäneuvoja sen aikaa että ehti palvelemaan siihen meikäläisen perään puskeneen porukan.
Viimeksi muokannut SS, 16.6.2007 19:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
no se on näis pienillä paikkakunnilla, parempaa tuo palvelu. postillahan kipataa se häkki väärinpäin kuljettimelle ja kun alimpana on se 50kg punttilevysarja ja siihen alle jää se uus näytönohjain, niin jes! nimim. postilla olleena.
sori ot.
metropolihan tuo on tänne jurvaan verrattuna :)
sori ot.
20000 asukkaan suurkaupungissa pelvelua ei saa
metropolihan tuo on tänne jurvaan verrattuna :)
Viimeksi muokannut trp.freak, 16.6.2007 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä taas en käytä matkahuoltoa paitsi silloin kun se on välttämätöntä. Palvelu on ollut todella olematonta, itse saat etsiä tavaran hyllystä ja roudata sen pihalle. Lisäksi hinnat ovat todella arvokkaita ja osa bussikuskeista kohtelee tavaroita miten sattuu.
no se on näis pienillä paikkakunnilla, parempaa tuo palvelu.
Kyllä Turun matkahuollossa ainakin toimii palvelu... tavaroita viedessä joutuu ehkä joskus odottelemaan puntarin vieressä jonkinaikaa, että joku niistä kymmenestä kaverista tulee ottamaan lähetyksen vastaan.
Nouto kyllä onnistuu huomattavasti paremmin, eikä tarvi itse mennä hyllyjen väliin etsimään paketteja.
Hinnathan nykyään Postilla (eikun sori, itellalla) ja MH:lla on melkein samat pakettien osalta.
http://www.kolumbus.fi/Tomi.M/IMGP1863.JPG noin käy kun paketti matkaa hki-tre välin
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”