Ongelmia Nokia N73 ohjelmistopäivityksessä.

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

H.Leinonen
-

Ongelmia Nokia N73 ohjelmistopäivityksessä.

ViestiKirjoittaja H.Leinonen » 8.6.2007 1:00

Tai jos oikein tarkkoja ollaan niin ongelma on siinä paketissa jonka avulla päivitykset tulisi tehdä. Nokian sivuilta ohjeet neuvovat lataamaan "NokiaSoftwareUpdaterSetup_fi.exe" tiedoston koneelle ja installoimaan sen jotta kännykän ohjelmiston päivitys onnistuisi tätä kautta. Pulmana on vain se että kun yritän installoida tätä ohjelmaa, tulee ruutuun seuraava herja:

Kuva

Tuohon herjaan on paha mennä mitään sanomaan muuta kuin että koneesta ei ole muisti lopussa ohjelmiston huomautuksesta huolimatta...

Tämän jälkeen ilmestyy seuraava ilmoitus:

Kuva

Osaisikohan kukaan arvon forumilaisista kertoa että missä asiassa nyt ollaan menty metsään ja pahasti? Onko ongelma kovinkin yleinen näitten ohjelmien kanssa vai onko häikkä yksinkertaisesti tässä minun Windows XP:ssä?

Päivityksien lataaminen puhelimeen on ilmeisesti pakko saada suoritettua jos siinä aikoo saada toimimaan Navicoren karttaohjelmiston ja Nokian ulkoisen gps-möykyn...

paerikss
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja paerikss » 8.6.2007 1:14

Ei pitäsi vaatia päivitystä navicorea varten eikä mokuulaakaan (vai onko näin hiljattain muuttunut kun itse olen siirtynyt tomtomiin)?

Mikä softaversio sulla on (*#0000#)?

Itse päivitän nykyään taas huollossa, yksi N73 jumiin ja toinen niin jumiin että tuli uusi tilalle. Toisessa tapauksessa USB pätkäs yhteyden kesken päivityksen. Vaikka onhan nuo useamman kerran onnistuneet mallikkaastikin.
Viimeksi muokannut paerikss, 8.6.2007 2:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

H.Leinonen
-

ViestiKirjoittaja H.Leinonen » 8.6.2007 1:57

Nokialainen ilmoitti seuraavaa:

V 2.0628.0.0.1

H. Jormalainen
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 8.6.2007 2:01

Pitäskö tossa näppäinkoodissa olla yks nolla lisää vai tekeekö toikin jotain ?

Tuolta voi tähyillä onko uudempia ohjelmia liikkeellä. Tais olla noksun sivuillakin joku sellainen.

Onhan toi päivitysohjelma uusin? Joku versio laskettiin liikkeelle viallisena eikä toiminu monilla.

Tai sitten mee jollekin kaverilles päivittään ohjelma.

E: Sullahan onkin niin maan jeesuksen vanha ohjelma. Ihme että pysyy käynnissä tolla ohjelmalla :D

paerikss
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja paerikss » 8.6.2007 2:24

Jeps, yksi nollahan siitä puuttui. Sen siitä saa kun työn lomassa naputtelee muuta.

H.Leinonen
-

ViestiKirjoittaja H.Leinonen » 9.6.2007 0:30

No niin... Nyt on, kiitos kaverin, navigaattori (Tomtomin ohjelmisto) toimivana puhelimessa. Ainoa pulma vielä tuossa on vielä se että ilmeisestikkin juuri itse puhelimen päivitysten puutteesta johtuen jää tuokin navigaattoriohjelmisto vähän turhan helposti jumiin.

Pitäneekö tuon puhelimen päivitys hoitaa suosiolla jossain liikkeessä, vai onko joku jopa onnistuneesti saanut kotikonstein tuota päivitystä suoritettua?

qnarkill
-

ViestiKirjoittaja qnarkill » 9.6.2007 14:06

matkapuhelinfoorumi -> vois löytyä infoa.

liteFun
-

ViestiKirjoittaja liteFun » 10.6.2007 11:45

Paljonkos siinä koneessa on muistia jolla yrität päivittää? Tosin mun tietääkseni ton updaterin pitäs herjata vain jos muistia on koneessa se 256 tai vähemmän.

Ksalmi
-

ViestiKirjoittaja Ksalmi » 11.6.2007 11:07

Ja koskas nuo nokian omat softat on toiminu niinkuin pitäis??

Jo niis ensimmäisis Pc suiteissa oli se oma juttu miten ne piti asentaa, ja jos asensitkin sen kaapelin ajurit ennen pc suitea ni vituiks meni =) sit ei toiminu mikään =)

Itse veisin liikkeeseen, kun nuo tuskin kehtaavat veloittaa tuollaisesta mitään (tai jonkun nimellisen 5euroo). Tupakanmittainen homma kun lyövät testeriin kiinni ja ajavat koneella roinat sisään.. itse en raapis päätä moisen takia.

liteFun
-

ViestiKirjoittaja liteFun » 11.6.2007 13:12

Hyvin on nokian softat toiminu kun on kaiken asentanu ohjeitten mukaan.
Yllättävän moni asentaa windowsin uusiks ja ilman emolevyn ajureita, ite kun kerran koitin ilman emolevyn ajureita niin eipä muuten pc-suite asentunu kunnolla tai ei toiminu kunnolla, kun emolevyn ajurit asensi windowsin asennuksen jälkeen niin toimi hienosti.

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”