Kellään kokemuksia Autohifikeitaasta???

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

Pikku_Paha
-

Kellään kokemuksia Autohifikeitaasta???

ViestiKirjoittaja Pikku_Paha » 30.5.2007 15:41

http://www.autohifikeidas.fi/epages/Pla ... Shops/1610

Kyseistä firmasta tuotteita ostaessa hyvä palvelu sekä nopea toimitus yms. Mutta yhden tuotteen rikki mennessä. Sovittiin puhelimitse että lähetän viallisen tuotteen takaisin, ostan uuden heti kun niitä tulee ja hinta hyvitetään sitten uuden hinnasta. Aikani odottelin näitä uusia tuotteita ja kyllästyin kun ei saapunut varastoon. Myyjä sitten lupasi palauttaa rahat tuosta viallisesta tuotteesta jonka olin jo hänelle toimittanut. Odottelin viikon kaksi ja rahoja ei näkynyt. Soitin taas kerran sinne ja sain lupauksen että rahat maksetaan samantien kun oli unohtunut... Nyt on taas kaksi viikkoa mennyt, myyjä ei vastaa minun puheluihini ja juuri äsken soittaessani numeroon ei saada yhteyttä... Kellään vastaavia kokemuksia ko. firmasta?!?!?!

Pikku_Paha
-

xXx

ViestiKirjoittaja Pikku_Paha » 31.5.2007 9:17

Jaahas... taas on puhelin päällä mutta ei vastaa... jo on ihme meininkiä!!!

seatti69
-

ViestiKirjoittaja seatti69 » 31.5.2007 15:19

oon sieltä automankan ostanu, tosin tuotteen tulo kesti odotettua pidempään,mutta kuitenkin tuote tuli. Pienten sekoilujen takia oisin saanu toisenkin samanlaisen mankan samaan,mut ei kehannu vilppiin alkaa :)

Pikku_Paha
-

xXx

ViestiKirjoittaja Pikku_Paha » 11.7.2007 12:09

Dodiin tulihan tämäkin rojekti vihdoin tiensä päätökseen. Kyllästyneenä ottamaan yhteyksiä puhelimitse / sähköpostitse vailla vastausta otin yhteyttä kuluttajaasiamieheen tossa noin 10:18 aikaan. Mukava palvelu sieltä ja lupaus ottaa yhteyttä ko. firmaan. No loppu tulos on että kun äsken kattelin pankkitiliä niin Autohifikeitaalta on tullu suoritus. Täsmälleen se summa mikä sovittiinkin. Hienoa! :)

Parvis
-

ViestiKirjoittaja Parvis » 11.7.2007 17:33

Mä tilasin johtosarjoja muutaman.. ei kuulunu niin soitin ja sovittiin että tulen hakemaan, ei kuitenkaan ollut kaikkia saatavilla niin sain sitten loppuja odotella pari kuukautta aina välillä soitellen perään.. en vieläkään saanu sitten niitä johtoja niin sanoi palauttavansa rahat, niitä sitten odotin kolmisen viikkoa mutta onneksi tuli perille :D

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”