Kävijöiden ikäjakauma
Valvoja: ffp jäsenet
Kävijöiden ikäjakauma
Selvitetääs kävijöiden ikäjakauma
Ensimmäinen oma auto oli kanssa 14 vanhana. Harvinaisempaa oli vaan maaseutuun verrattuna että se oli espoon keskuksessa, jossa noita ihan pikkuteitä ei ole...
Tullut myös pompsahdettua pois sieltä missä aikanaan on äänestetty. Tässä rupeaa tuntemaan itsensä pian jo ikälopuksi, mutta onneksi näytän edes nuorelta ;)
Tullut myös pompsahdettua pois sieltä missä aikanaan on äänestetty. Tässä rupeaa tuntemaan itsensä pian jo ikälopuksi, mutta onneksi näytän edes nuorelta ;)
-
- -
Älä nyt Tommi ota herneitä, mutta sun pointtisi on tullut jo aiemminkin selväksi. Olemme siis kaikki tietämättömiä teinejä, jotka asentelevat kalvoja ja valoluomia. Ja sä olet maailman lahjakkain mekaanikko. Ymmärrän kyllä Sinua, mutta tosiaankin, mielipiteesi on tullut jo selväksi. Sori. Ugh.
E: Uskon kyllä, että täältä löytyy tietoutta, mutta jatkuva FFp:n parjaaminen täällä ja Fiat Forumilla ei varmaan edistä asiaasi.
E2: Ja lopuksi, minä en osaa vastata kysymyksiisi, mutta silti et saa minua tuntemaan itseäni Sinua huonommaksi, vaikka kuinka yrität.
E: Uskon kyllä, että täältä löytyy tietoutta, mutta jatkuva FFp:n parjaaminen täällä ja Fiat Forumilla ei varmaan edistä asiaasi.
E2: Ja lopuksi, minä en osaa vastata kysymyksiisi, mutta silti et saa minua tuntemaan itseäni Sinua huonommaksi, vaikka kuinka yrität.
-
- -
Mähän en tiedä mitään. Enkä väitä mitään mutta kuka tahansa joka ei valoluomista ja kalvoista välitä voi olla kanssani samaa mieltä. (tai sitten ei...mistäs mä sen tiedän..mutta niitäkin ihmisiä on tullut vastaan useita)
Siksi olen pettynyt ettei muutkaan tiedä tai tietävät eivät kerro tai eivät kirjoittele (jonka ymmärrän...) täällä.
FFP:tä en ole koskaan arvostellut, vai etkö osaa lukea tekstejäni? Eihän FFP ole mitenkään vastuussa siitä minkälaiseen autonrakentamiseen heidän foorumillaan pureudutaan ja minkälaiseen ei.
Onneksi tähän asti ollaan päästy soveltamalla itse ja pähkäilemällä muiden moottoreiden parissa tapelleiden henkilöiden kanssa. Ilmeisesti tulevaisuudessa lienee hyvästä vain julkaista kuvamateriaalia säälittävistä kyhäelmistäni.....
Siksi olen pettynyt ettei muutkaan tiedä tai tietävät eivät kerro tai eivät kirjoittele (jonka ymmärrän...) täällä.
FFP:tä en ole koskaan arvostellut, vai etkö osaa lukea tekstejäni? Eihän FFP ole mitenkään vastuussa siitä minkälaiseen autonrakentamiseen heidän foorumillaan pureudutaan ja minkälaiseen ei.
Onneksi tähän asti ollaan päästy soveltamalla itse ja pähkäilemällä muiden moottoreiden parissa tapelleiden henkilöiden kanssa. Ilmeisesti tulevaisuudessa lienee hyvästä vain julkaista kuvamateriaalia säälittävistä kyhäelmistäni.....
Eikös tämä ollut se topicci missä sai kertoa mielipiteensä foorumista jos ei ollut tyytyväinen.
Heh, searchilla tuli vahingossa vastaan vähän "tuoreempi" topic niin nostetaan ylös, kaikkien suureksi iloksi... *tuskin muistan aikaa*,
tämän kyselynhän voisi aloittaa vaikka alusta, kun aikaakin on vierähtänyt, mutta antaa asianomais(t)en tehdä johtopäätökset ja synnyttää uudelleen / haudatkaa asia.
E: laitetaampa väliaikatieto tähän ylös: [Total votes 773]
tämän kyselynhän voisi aloittaa vaikka alusta, kun aikaakin on vierähtänyt, mutta antaa asianomais(t)en tehdä johtopäätökset ja synnyttää uudelleen / haudatkaa asia.
E: laitetaampa väliaikatieto tähän ylös: [Total votes 773]
-
- -
moneen vastaavanlaiseen topicciin tullu laitettua, että järkevämpi olisi ollut muodostella galluppi tyyliin tiettyjen vuosilukujen varaan, jolloin tulos olisi realistisempi vielä vuosienkin päästä, eli ei tyyliin 24v-30v vaan tyyliin 1979-1984...
Aika ukko sitä alkaa itsekin olemaan. Näytän editoineen 2005 vuonna omaan vastaukseeni, että 28, noh, kohta on sitten 33 jo mittarissa...
Aika ukko sitä alkaa itsekin olemaan. Näytän editoineen 2005 vuonna omaan vastaukseeni, että 28, noh, kohta on sitten 33 jo mittarissa...
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”