Olen katellu passatteja vm.99-00 ostomielessä ja ihmetyttää alcantara\nahka penkin kunto ku auton mittarilukema näyttää 150tkm. Huom. mittari lukema. Minkälaisia kokemuksia? Olis hyvä jos saataisiin vertailu kuvia.
Penkistä kuva.Vaihekepin nuppi näyttää kans aika kuluneelta. Mulla oli golf 4 joskus ja sillä ajelin 150 000km ilman, että penkit tai vaihekepin pää olisi huomattavasti kulunut kuten kuvassa.
P.S: Kuvan ottaja on jättänyt penkin "etureunanki" pois kuvasta.
Passatin penkkin kunto? (Alcantara,nahka)
Valvoja: ffp jäsenet
Katoin tänään mulle "tilatun" passatin sisustaa ja järkytys oli sanoin kuvaamaton. Alcantaran nukkaantumiseen olin varautunut, mutta... Nahkasisusta oli todella kulunut ja rei´illä 300 tkm jäljiltä ja auto oli muutenkin kuin väkivaltaisen raiskauksen jäljiltä. Ja mittari piti taatusti paikkansa. Ei voinut kuin pitkin hampain perua kaupat vaikka suunnattomasti vitutti meikäläisen eteen töitä tehneen myyjänkin vuoksi (ei nähnyt autoa, luotti kolleegaan) . Itse ajoin pihaan -00 octavialla, jolla on rullattu 314 tkm. Sanoisinpa, että moni ei tuota ocua pitäisi edes 150 tkm ajettuna jos ei kilometrejä paljasta. Outoa siis tuo passatin kulumisherkkyys.
Vai onko niin, että se paljastuu auton pito kun pikkasen kattelee sitä eri kulmista.
Vai onko niin, että se paljastuu auton pito kun pikkasen kattelee sitä eri kulmista.
Itselläni on 125tkm ajettu -98 passatti ja jakkarat ovat ihan kohtuullisessa kunnossa edelleen. Ainoa pahempi kohta on kuskin penkin ulompi reuna, tosin ei niinkään käytöstä kulunut vaan jokin raapinut siihen istuttaessa. Olisi kanssa tarkoitus Autoglymin hoitoaineella penkit käsitellä lähiaikoina. Täytyypi ottaa kuva myös käsittelyn jälkeen niin voi sit verrata.
Jakkarat
Jakkarat
Tuo JouniH:n laittama kuva näyttää vain tuossa jotenkin huonolta. Käytiin nimittäin hakemassa tuo passatti pois ja penkit oli kuitenkin aivan hyvä kuntoiset tarvii vain vähän levittää autoglymia niin varmasti vielä paranee. Tuskin on entiset omistajat hoitanut ollenkaan, mutta kyllä niistä vielä hyvät jakkarat tulee varmasti.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”