Caddyn penkkien irroitus/hifiasennusjuttua
Valvoja: ffp jäsenet
Caddyn penkkien irroitus/hifiasennusjuttua
Niin kuinka nuo caddyn -85 penkit lähtee irti, kun pitäisi päästä purkamaan sisustaa hitsausta varten?
mulla on myös ollut suunnitelmissa istuttaa 8" subi tuohon vaihdekepin etupuolelle. laskeskelin niin siihen pitäisi mahtua sellainen johonkin 10-15 litran koteloon... jos jollain kokemuksia niin onko onnistunut kuinka hyvin? vai olisiko joku muu paikka parempi? muutenkin kiinnostaa jos joku on jotain kaiuttimia asennellut caddyyn niin mihin ne olisi fiksu laittaa? ... nykyään caddyssä hikinen kasettisoitin ja pari diskanttia.
mulla on myös ollut suunnitelmissa istuttaa 8" subi tuohon vaihdekepin etupuolelle. laskeskelin niin siihen pitäisi mahtua sellainen johonkin 10-15 litran koteloon... jos jollain kokemuksia niin onko onnistunut kuinka hyvin? vai olisiko joku muu paikka parempi? muutenkin kiinnostaa jos joku on jotain kaiuttimia asennellut caddyyn niin mihin ne olisi fiksu laittaa? ... nykyään caddyssä hikinen kasettisoitin ja pari diskanttia.
Viimeksi muokannut Iippo_, 27.4.2007 17:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
heips. itellä on caddyssä repsikan puolen penkin takana 10" JBL,mahtuu just sopiva kotelo(about 25l) kotelo ulottuu hiukan "kardaanitunnelin" yli,mut tein pienen vekin kotelon alakulmaan.vahvistin on kotelon päälle asennettuna.ovissa 6,5" pioneerit ja sonyn cd-soitin.koitan täs väsätä,jos hyvällä säkällä sais mahtuun penkkien taakse 2kpl:tta SPL Dynamicsin 12" subeja,menee varmasti tiukalle.
ainiin. ja oviin tulossa vielä toiset 6,5" kakstiet.
ainiin. ja oviin tulossa vielä toiset 6,5" kakstiet.
^ mahtaa jytistä caddyn hytti ihan kiitettävästi kahdella 12" subilla... mites muuten sepi86 oot laittanu ne midit oviin kiinni ja mihin kohtaan ovee...? jos on kuvia niin olen kiinnostunut... itellä on ovipahviprojekti menossa, vanerista ajattelin tehdä ne, niihin jotenki jotku 5,25" midit kiinni, sit ne vanerit pulteilla kiinni oviin. diskantit kojelaudalle.
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Kädin ohjaamon ilmatila on niin pieni, että hyvä bassotoisto saavutetaan suhteellisen helposti pienelläkin elementillä. Kannattaisi ehkä panostaa keskiäänisten sijoitukseen, mikä ei ko. mallissa ole ihan helppoa. Diskanteille hyvä paikka löytyy b-pylväästä. Peilikolmiotahan kädissä ei olekaan 8)
E: nostimen kammesta eteen ylös on tuossa mallissa vakipaikka 10 cm elementille (matalalla peitelevyllä).
E: nostimen kammesta eteen ylös on tuossa mallissa vakipaikka 10 cm elementille (matalalla peitelevyllä).
kylhän se sillä kympillä jytisee ihan komeesti =)
(miten noita kuvia lisätään tänne???että saan pienen projektikuvan...)
tein ovipahvin alareunaan lasikuidusta "korokkeen/suuntaimen".Mikä siis on erikseen ruuvattu ovipahviin.Ja sit siinä on se 6,5 koaksiaali kiinni.Ne pioneerin koaksiaalit mitkä mul on ovissa makso honkongis about 25€,ja soi ihan mukavasti,en malttanut (ainakaan viel) laittaa kalliimpia elementtejä oviin,kun nyt jo kaiuttimien ritilä ihan savessa,kun ei ole mikään näyttelyauto,vaan puhdas käyttis =)
Itellä kans oviprojekti alkamassa.appiukon raato carina 2:sta ovenkahvat(sisä)+koko muu helahoito mukaan ja niitä vähän mallailla.Ajattelin ohkasesta kovalevystä tehdä vastaavanlaisen ovipahvin rungon.Ja siihen edellämainitut carinan ovenkahvat/lepuutustuki,muokata lasikuidusta fiksun näköiset paikat: 2kpl(per ovi) 6,5" koaksiaaleja+ 1-2 edullista diskanttia......
(miten noita kuvia lisätään tänne???että saan pienen projektikuvan...)
tein ovipahvin alareunaan lasikuidusta "korokkeen/suuntaimen".Mikä siis on erikseen ruuvattu ovipahviin.Ja sit siinä on se 6,5 koaksiaali kiinni.Ne pioneerin koaksiaalit mitkä mul on ovissa makso honkongis about 25€,ja soi ihan mukavasti,en malttanut (ainakaan viel) laittaa kalliimpia elementtejä oviin,kun nyt jo kaiuttimien ritilä ihan savessa,kun ei ole mikään näyttelyauto,vaan puhdas käyttis =)
Itellä kans oviprojekti alkamassa.appiukon raato carina 2:sta ovenkahvat(sisä)+koko muu helahoito mukaan ja niitä vähän mallailla.Ajattelin ohkasesta kovalevystä tehdä vastaavanlaisen ovipahvin rungon.Ja siihen edellämainitut carinan ovenkahvat/lepuutustuki,muokata lasikuidusta fiksun näköiset paikat: 2kpl(per ovi) 6,5" koaksiaaleja+ 1-2 edullista diskanttia......
Tuo subba tuohon takaseinään.. niin minkalaisen kotelon teit sinne lavan puolelle.. vai on se freeairina.. entä onko kellään kokemusta miten se kaijutin kestää kosteutta tollasessa paikassa..
Lavan puolella on vesivanerilevy pultattuna takaseinään kiinni, jossa on upotettuna freeairina 10" Pioneerin elementti. On se nyt 1,5 vuotta siinä ollut ja ei ole miksikään mennyt. Tosin auto seisoo talvet kylmässä tallissa, suolatuille teille en sitä enään vie. Uutta elementtiä en raaskinut tuohon laittaa vaan jonkun 10v vanhan joka on jo parhaat päivänsä nähnyt.Pari lommoa ja silleen...
Melekeen offtopiccia mutta lava-autot on kivoja saada soimaan :D
Itellä oli aikanaan hirmumörssärit tuossa kinkäpissä, 1.3kw DLS A6 vaffi ja Cerwin Vega V-max 12.2 subi ja konkka jne hilut.. Kaksi akkua vakiona ja oikeen viralliseen mittariin puhallettu 148db... (yritin ettiä kuvia niistä mutta ovat toisella koneella eikä se oo tässä) joten tuossa joku kisakuva mistä ei nää mitää
http://www.fdbdra.com/gallery/d/700-2/165_6554.JPG
http://www.fdbdra.com/gallery/d/724-2/165_6562.JPG
Lava-autossa tai ainakin mulla oli niin kannattaa selvittää kopin piikki missä korostus on suurin, vaikutus paineisiin oli luokkaa +5 kun viilasin pöntön kohdalleen auton korostuksiin (48hz).. Pieni koppi niin ei lärise eikä muutakaan, kivoja ilmeitä kun joku epäuskoinen tuumas vieressä että "hei, eihän se ees lärise yhtään, mikähän bossin kymppi siellä on :D :D " Iso lärinä = isot paineet??
Mulla tosin on tuo pitkähytti joka suo kohtuullisen mahdolisuuden jenkkavehkeisiin, voin kuvitella sen tuskan saada johki cäddyyn sovellettua mutta kuten joku jo tuossa edellä mainitsi niin ne pioneerin matalat subit on yllättävän hyviä jos budjetti kestää!!
Nykyään ei ole kuin "12 pioneer tws jotain ja pioneerin 4ohm 700w vaffi konkan kera, soihan ne nuokin ja erottelee tosi tarkasti mutta sitä kun johki tottuu niin ei mikää muu riitä...
Itellä oli aikanaan hirmumörssärit tuossa kinkäpissä, 1.3kw DLS A6 vaffi ja Cerwin Vega V-max 12.2 subi ja konkka jne hilut.. Kaksi akkua vakiona ja oikeen viralliseen mittariin puhallettu 148db... (yritin ettiä kuvia niistä mutta ovat toisella koneella eikä se oo tässä) joten tuossa joku kisakuva mistä ei nää mitää
http://www.fdbdra.com/gallery/d/700-2/165_6554.JPG
http://www.fdbdra.com/gallery/d/724-2/165_6562.JPG
Lava-autossa tai ainakin mulla oli niin kannattaa selvittää kopin piikki missä korostus on suurin, vaikutus paineisiin oli luokkaa +5 kun viilasin pöntön kohdalleen auton korostuksiin (48hz).. Pieni koppi niin ei lärise eikä muutakaan, kivoja ilmeitä kun joku epäuskoinen tuumas vieressä että "hei, eihän se ees lärise yhtään, mikähän bossin kymppi siellä on :D :D " Iso lärinä = isot paineet??
Mulla tosin on tuo pitkähytti joka suo kohtuullisen mahdolisuuden jenkkavehkeisiin, voin kuvitella sen tuskan saada johki cäddyyn sovellettua mutta kuten joku jo tuossa edellä mainitsi niin ne pioneerin matalat subit on yllättävän hyviä jos budjetti kestää!!
Nykyään ei ole kuin "12 pioneer tws jotain ja pioneerin 4ohm 700w vaffi konkan kera, soihan ne nuokin ja erottelee tosi tarkasti mutta sitä kun johki tottuu niin ei mikää muu riitä...
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija