http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/viewtopic.php?t=14203
Ja kyseessä uniikkikappaleet, joten aika turhaa on markkinoida tässä maassa, saati laittaa omaansa kiinni... Saa palauttaa vaikka Jussin postilaatikkoon.
Varastettu 48/51 Weber Idat imusarjoineen viimeyönä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
quattro20v kirjoitti:No, niin tulin tossa perheen kanssa ruokakaupasta ja pysähdyin duuni auton viereen koti tiellä. Sitten tuli joku kaveri morjestaa ja kysyi missä sä olit tällä autolla liikkeellä loppuviikosta (mulla punainen urssi alla). Hiukan ihmeissäni siinä kysyin että miten niin? Kaveri mutisi jotain ja vastasin että himassa.
No kaveri sitten alkoi tivaamaan kaiken näkösiä kysymyksiä multa ja jossain välissä tajusin että kyse oli tästä jutusta.
-Kysyin että onko tämä se kuplan kaasari juttu?
-Kaveri siihen että mistä olet kuullut?
-Sanoin että audifinnseillä oli juttu.
-Kaveri kysyi että onko todistajia sille olin ollut kotona?
-Aloin jo miettiä että mitenköhän tämä juttu oikeen etenee.
-Sanoin että autossa istuva kauniimpi osapuoleni voi todistaa missä olin.
-Sitten alko jo mennä hermot ja sanoin että tervetuloa tutkimaan meidän kaappeja kotoa jos siltä tuntuu.
-No siihen kaveri sanovaan että ei mun asia tulla kappeja penkomaan.
-Selitti vaan että just tämmönen auto se oli millä oltiin käyty varkaissa.
En tiedä oliko kaveri itse nim. hekki_vag (ajoi hopean värisellä transportterilla) mutta montakohan punaista c4 satkua on pääkaupunki seudulla?
Oli vaan niin vakuuttunut mun syyllisyydestä tapaukseen.
Jälkeenpäin tuli vaan mieleen että mitäs jos olisinkin ollut oikea varas. Miten homma sitten olisi edennyt, tuskin varas tunnustaa ja lähtee käymään poliisilaitoksella neuvottelemassa tilaanteesta. Voi vaan käydä huonosti jos lähtee kaikkia punaisella satkulla ajavia syttelemään (onneksi olen suht kärsivällinen enkä äkkipikainen).
Olis kaveri voinut esitellä itsensä ensin kun alkaa tivaamaan kysymyksiä vento vierailta.
Otan osaa vit.tukseen mutta tämä ei taida kumminkaan olla oikea tapa edetä hommassa.
Ei ollut heikki_vag, mutta nämä kyttääjät voisivat pikkasen miettiä ennenkuin ryhtyvät partioimaan ja esittämään syytöksiä kelle tahansa.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”