Tuningshop Finland (huijari?)
Valvoja: ffp jäsenet
Tuningshop Finland (huijari?)
Eli kyseinen firma on toden näköisesti täyttä huijausta että ei suositella minkään laista kauppaa ko. firman kanssa! Tuossa pieni kertomus esimerkki tapauksesta... http://kleiner-tuning.fi/forums/viewtopic.php?t=33
YTJ:n mukaan kyseessä on XXXXXXXXXXXXXX joka huijasi vuonna 2006 maahantuonti firmoja. Eli tilaili tavaraa ja jätti maksamatta
Osoite on tiedossa joten kaikki huijatut voivat laittaa mulle privaa niin katsellaan eteenpäin
Alkuperäiseen aiheeseen.
http://kleiner-tuning.fi/forums/viewtopic.php?t=33
Tein vahingossa oman topicin mutta poistin sen ja lisäsin omat tietoni
Ps: Tiedossani on noin 17k€:n edestä tilanneita, siihen ei edes kuulu kleinerin porukka. Niihin on oltu jo yhteydessä
[Admin edit]
Osoite on tiedossa joten kaikki huijatut voivat laittaa mulle privaa niin katsellaan eteenpäin
Alkuperäiseen aiheeseen.
http://kleiner-tuning.fi/forums/viewtopic.php?t=33
Tein vahingossa oman topicin mutta poistin sen ja lisäsin omat tietoni
Ps: Tiedossani on noin 17k€:n edestä tilanneita, siihen ei edes kuulu kleinerin porukka. Niihin on oltu jo yhteydessä
[Admin edit]
^Pakko kysyä sulta S R H että mikä kauhee intressi sulla on tutkia ym näitä huijareita? Meinaan tuntuu että joka huijaustopicissa kyselet ketä on huijattu ym ja lupaat selvitellä asiaa. Hienoahan se on että joku viitsii/kautta jaksaa kantaa huolta näistä asioista mutta olisi mielenkiintoista tietää miksi sinä olet ottanut asiaksesi näitä hommia selvitellä?
Heh, Harrikin muistaa kyseisen herran ;)
Ei taida täältä kukaan olla joutunut huijatuksi, hyvä vaan :)
Ensinäkin, Jos yritys kusettaa ihmiseltä rahaa ja jättää maksamatta takaisin. Normaali kuluttaja ei saa tietää onko sillä aikaisemmin ollut vastaavia. Itse saan selville sen aika nopeasti (n.10min) ja toisekseen musta se on mukavaa selvitellä tälläisiä asioita ihan "harraste" pohjalta ;)
Joku käy kalassa, Joku uimassa mut tää on niinkun mun harrastus :D
PS:sait muuten privaa
Ei taida täältä kukaan olla joutunut huijatuksi, hyvä vaan :)
^Pakko kysyä sulta S R H että mikä kauhee intressi sulla on tutkia ym näitä huijareita? Meinaan tuntuu että joka huijaustopicissa kyselet ketä on huijattu ym ja lupaat selvitellä asiaa. Hienoahan se on että joku viitsii/kautta jaksaa kantaa huolta näistä asioista mutta olisi mielenkiintoista tietää miksi sinä olet ottanut asiaksesi näitä hommia selvitellä?
Ensinäkin, Jos yritys kusettaa ihmiseltä rahaa ja jättää maksamatta takaisin. Normaali kuluttaja ei saa tietää onko sillä aikaisemmin ollut vastaavia. Itse saan selville sen aika nopeasti (n.10min) ja toisekseen musta se on mukavaa selvitellä tälläisiä asioita ihan "harraste" pohjalta ;)
Joku käy kalassa, Joku uimassa mut tää on niinkun mun harrastus :D
PS:sait muuten privaa
Multa lähti kanssa rahalahjotus tolle benjaminille reilu 3kk sitten. Mitään ei ole tullu eikä rahoja tuskin takaisin saa. Rikosilmotus lähti tänään. Mutta on se toi Ben aika veijari kun sen kanssa on puhelimessa puhunu, nykyään ei enää vastaa...ihme
Vakuuttavat oli puheet ja omaa tyhmyyttä rutkasti niin sehän riitti. Toivon hartaasti että sana leviää tämän veijarin puuhista sekä tuningshop-finlandista ja muista saman sällin yrityksistä.
Tästä lähtien tilaan kaiken suoraan ulkomailta, yhtään pakettia ei ole vielä sieltä jäänyt tulematta. Suomessa tuntuu sikiävän tätä kusettaja sakkia aika kiitettävästi
UGH. olen puhunut
Vakuuttavat oli puheet ja omaa tyhmyyttä rutkasti niin sehän riitti. Toivon hartaasti että sana leviää tämän veijarin puuhista sekä tuningshop-finlandista ja muista saman sällin yrityksistä.
Tästä lähtien tilaan kaiken suoraan ulkomailta, yhtään pakettia ei ole vielä sieltä jäänyt tulematta. Suomessa tuntuu sikiävän tätä kusettaja sakkia aika kiitettävästi
UGH. olen puhunut
On se joo..hmm
Ihmetyttää toi S R H sunkin touhus koska ite huijasit Tuningshopilta 2500€ hifiä toisen ihmisen nimissä!! Ja sit kehtaatkin vielä haukkua täällä yritystä joka sai huonon alun. Ja itse vielä puijaat heiltä lisää. Ei näköjään yhtään omatunto kolkuta. Kleinertuningin nimissä vielä hait sieltä tavarat!!
Kohtuullinen..
Ei kyllä minä ymmärrän että joillakin on käynyt kyseisen firman kanssa vähän huonosti. Mutta ei se yhtään auta että joku huijaa toisen nimissä 2500€ eestä tavaraa..Ei edesauta toisia velkojia yhtään!!
ei ihan väärin..
Mielipiteitä on jokaisella..Onneksi.. =) ois muuten tylsä pallo asua...Mun mielestä kuitenkin hmm..Mutta mainittu jo.. ei kerrata..
Ihmetyttää toi S R H sunkin touhus koska ite huijasit Tuningshopilta 2500€ hifiä toisen ihmisen nimissä!! Ja sit kehtaatkin vielä haukkua täällä yritystä joka sai huonon alun. Ja itse vielä puijaat heiltä lisää. Ei näköjään yhtään omatunto kolkuta. Kleinertuningin nimissä vielä hait sieltä tavarat!!
Mielenkiintoista. Haiseeko täällä savu?
Mielenkiintoista, on aika outoa että en kyseistä ihmistä ole koskaan edes tavoittanut kun olen kiinni yrittänyt saada ;)
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”