Radio ei kuulu kun vahvistin päällä???
Valvoja: ffp jäsenet
Radio ei kuulu kun vahvistin päällä???
Eli ois tällanen ongelma radion kanssa, radio kuuluu ihan ok kun subbari vahvistin on pois päältä muttako sen laittaa päälle niin samantien radio lakkaa kuulumasta lähes kokonaan ja kuuluu pelkkää suhinaa..??missä vika, onko tietoa tai kokemusta asiasta?? Soitinta olen kokeillut vaihtaa, antennin olen vaihtanut tarvike osaan orkkis paikalle..
Kannattaa uusia ainakin akun maapiste, jos se on joku alkuperäinen hapettunu pikkunaru. Kunnon piuha sinne ja hyvin putsaa sen korissa olevan maapisteen.
Ja muuten, käsittääkseni se rca- piuhoissa oleva pikkujohto ei ole suinkaan herätevirralle tarkotettu vaan sillä on tarkotus tasata soittimen rungon ja vahvistimen rungon potentiaaliero. Korjatkaa joku viisas, jos olen väärässä.
Ja muuten, käsittääkseni se rca- piuhoissa oleva pikkujohto ei ole suinkaan herätevirralle tarkotettu vaan sillä on tarkotus tasata soittimen rungon ja vahvistimen rungon potentiaaliero. Korjatkaa joku viisas, jos olen väärässä.
Lisäyksenä tuohon ongelmaan, tuota ongelmaa ei esiimmy cd:tä kuunnellessa. Ainoastaan radion kans siis.
"Niiranen: Ja muuten, käsittääkseni se rca- piuhoissa oleva pikkujohto ei ole suinkaan herätevirralle tarkotettu vaan sillä on tarkotus tasata soittimen rungon ja vahvistimen rungon potentiaaliero. Korjatkaa joku viisas, jos olen väärässä."
Tullaista en ole kyllä ennen kuullut mutta tuossa sinänsä vois olla ihan perääkin, pitääpä kokeilla vetää uus heräte samalla!
"Niiranen: Ja muuten, käsittääkseni se rca- piuhoissa oleva pikkujohto ei ole suinkaan herätevirralle tarkotettu vaan sillä on tarkotus tasata soittimen rungon ja vahvistimen rungon potentiaaliero. Korjatkaa joku viisas, jos olen väärässä."
Tullaista en ole kyllä ennen kuullut mutta tuossa sinänsä vois olla ihan perääkin, pitääpä kokeilla vetää uus heräte samalla!
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”