Hankook K104 (500e asen.) vai Nexen N 3000 (n. 440 asen.)?
Valvoja: ffp jäsenet
Hankook K104 (500e asen.) vai Nexen N 3000 (n. 440 asen.)?
Niin, noita kaksi saisi tuohon hintaan, hinnat asennettuna vanteille ja tasapainoitettu.
Joku sanoi että Hankook on hiljaiset mutta että ne siksi kuluu paljon.
Niin kokohan on 215/45R17
Joku sanoi että Hankook on hiljaiset mutta että ne siksi kuluu paljon.
Niin kokohan on 215/45R17
Itsellä on ollu k104:t parikin kertaa koossa 235/35/19 ja 225/45/17.Hintaluokassaan ihan ok rengas.Vesikelillä tuntuivat kummatkin hieman liukkaalta,kuivalla taas pitoa riittää sen verran kuin kuskilla on kanttia..Ihan sellanen rengas minkä uskaltaa ostaa.Rengasmelukaan ei muistaakseni ollut mitenkään kamala.
Nexenistä ei kokemusta.
Nexenistä ei kokemusta.
Toinen kesä alkoi juuri Nexeneillä ja hyvin on mennyt. Edelliset oli juuri nuo Hankookit ja olen todennut, että Nexeneillä jatketaan tästäkin edes. Hankookit eivät pitäneet sateella yhtään, pitivät järkyttää meteliä (koossa 21540/17) Nykyisessä Nexenit 22545/17 ja hyvät on. Hiljaiset, pitää hyvin, kestää enemmänkin kun yhden kesän. En oo noita miljoonan euron renkaita kokeillut, enkä kokeile, jos tuohon Nexenin hintaan saa hyviä renkaita!
-Aake
-Aake
En oo noita miljoonan euron renkaita kokeillut
en minäkään ihan miljoonan euron,mutta reilusti yli puolet kalliimmat misukat ja contit kokeilleena ihmettelen suuresti hinta eroa. Luulisi että reilusti yli puolet kalliimiilla renkailla olisi jotain eroa,mutta kun en ole tyhmä sitä ainankaan itse huomannut.
edit: niin siis hintaa vanteiden suoruustestiä...
hienoja lupauksia :) ja mitä testi maksaa erikseen otettuna? 20€ lisää ;) itse ku olin yhden sesongin vääntämässä renkaita niin jos asiakas halusi että katsotaan onko suorat niin tehtiin samalla ku painotettiin eikä siitä peritty mitään erillistä maksua...
itsellä ei ole falkenista kokemusta mutta sen mitä rengasasentajat on sanonu (huom ne kans jonka puljulla on kyseisen merkin myynti) että kulu nopeasti alta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”