Kokemuksia TFSI+DSG virityksistä?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

T-Power
-
Viestit: 557
Liittynyt: 21.8.2005 13:41

ViestiKirjoittaja T-Power » 11.5.2006 16:11

Kyllä sitä imuilmaa tulee siitä etusäleikön läpi kun ei siinä mitää estettäkään ole.


Ja aika iso säleikkö onkin...

nokian neule
-
Viestit: 148
Liittynyt: 23.7.2003 8:17

ViestiKirjoittaja nokian neule » 11.5.2006 19:30

Tuossa samakoneisen vakiokooran käppyrät eräästä penkityksestä:
http://users.evtek.fi/~k0101424/Skoda/Dyno%20080506.jpg

T-Power
-
Viestit: 557
Liittynyt: 21.8.2005 13:41

ViestiKirjoittaja T-Power » 11.5.2006 19:55

Asialliset käppyrät koorasta. Tasasta 2000--->5000 asti, ilman isompia notkahduksia.

Tommi
-
Viestit: 45
Liittynyt: 22.9.2005 15:15

ViestiKirjoittaja Tommi » 12.5.2006 7:42

tulee varmaan ilmaa mutta väitän,jos laitan putken menemään alas ja paneelisuodattimen, niin hönkää paremmin.

nokian neule
-
Viestit: 148
Liittynyt: 23.7.2003 8:17

ViestiKirjoittaja nokian neule » 15.5.2006 14:43

Kun kaikki kuitenkin salaa haluavat suhinoita ja puhinoita, niin saako tuon TFSI:n sitten toimimaan dumpin kanssa?

http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMDVFSiT

Tommi
-
Viestit: 45
Liittynyt: 22.9.2005 15:15

ViestiKirjoittaja Tommi » 25.7.2006 14:08

onko kukaan vaihtanut,lastutettuun v gti golffiin viel,isompaa välijäähdytintä.jos on niin miten parani

Tommi
-
Viestit: 45
Liittynyt: 22.9.2005 15:15

ViestiKirjoittaja Tommi » 3.8.2006 9:21

onko kukaan duunannu,vielä kartiosuadatinta tfsi koneeseen.bongasin yksiltä sivuilta kun oli laitettu gti golffiin ilmanputsari hässäkän jatkoks, cda hiilari pöntön.eli olioteet ilmeidesti vakio paneelisuodatin pois.

valppu
-
Viestit: 5
Liittynyt: 17.2.2007 17:32

ViestiKirjoittaja valppu » 21.2.2007 20:09

onko kellään kokemuksia v golf gti:n "lastutuksesta"+cat packista ja down pipesta?

Tommi
-
Viestit: 45
Liittynyt: 22.9.2005 15:15

ViestiKirjoittaja Tommi » 22.2.2007 8:05

on kyllä,revon ohjelma,remuksen putkistoja ilmanputsari kitti.viekä vaihdan katin,mutta kyllä nytkin kulkee.

valppu
-
Viestit: 5
Liittynyt: 17.2.2007 17:32

ViestiKirjoittaja valppu » 25.2.2007 17:37

okei, onko putkesta mitään hyötyä jos sen vaihtaa vain katista taaksepäin?

Tommi
-
Viestit: 45
Liittynyt: 22.9.2005 15:15

ViestiKirjoittaja Tommi » 27.2.2007 10:08

no ei yksistään,mutta mahtavat saudit lähtee,ei junnu äänet

valppu
-
Viestit: 5
Liittynyt: 17.2.2007 17:32

ViestiKirjoittaja valppu » 2.3.2007 12:20

kiitos tommi tiedoista:) kyllähän noi gti:n äänet kieltämättä on aika vaisut vakiona:/

T-Power
-
Viestit: 557
Liittynyt: 21.8.2005 13:41

ViestiKirjoittaja T-Power » 4.3.2007 14:03

Kyllähän se vakioäänilläkin kiitettävästi eteni aikoinaan.

nokian neule
-
Viestit: 148
Liittynyt: 23.7.2003 8:17

ViestiKirjoittaja nokian neule » 1.4.2007 14:39

Posted by Rolle:
"Joo tuo bensapainesäädin vaihdetaan ensimmäisiin vitoskoppa GTI:hin automaattisesti virityksen yhteydessä"


Viittisitkös kertoilla miten toi oireileva bensanpaineensäädin käytännössä ilmenee ja onkos näissä skodissa ollut samaa probleemia? Minkäs hintaista toi vaihto suunnilleen on?

Mulla on toi 2.0 TFSI lastutettu ja nyt siinä ilmenee täyskaasulla nykimistä jossain noin 4500 kieroksen tienoilla, sama toistuu vielä pari kertaa punarajallepäin mentäessä.

VAG-COMmia ei itsellä ole, mutta eiköhän tuohon pääse jotain kautta käsiksi. Sen verran se nykii, että ei oikein hermot kestä, kun ei tiedä mitä moottorissa tapahtuu. Selvitystyö lastuttajan kanssa on kesken, mutta eiköhän kaikki info aiheesta ole aina kotiinpäin...

BTW, mitkäs kanavat on oleellisia logata, jotta koneen hyvinvoinnista pystyy varmistumaan? Löytyykö sieltä sopivasti joku fuel pressure -kanava, mistä voisi hyvällä säkällä bongata mahdollisesti temppuilevan bensanpaineensäätimen?

Tommi
-
Viestit: 45
Liittynyt: 22.9.2005 15:15

ViestiKirjoittaja Tommi » 2.4.2007 8:07

ihmeellistä. kuleema jos blow off,venttiili hajoo aiheutuu nykimistä. kerro mitä ilmeni.

nokian neule
-
Viestit: 148
Liittynyt: 23.7.2003 8:17

ViestiKirjoittaja nokian neule » 2.4.2007 9:07

Tuossa näkyisikin olevan samaa aihetta käsittelevä kettinki maailmalta: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3015991

Tommi
-
Viestit: 45
Liittynyt: 22.9.2005 15:15

ViestiKirjoittaja Tommi » 2.4.2007 9:37

niinpä näky olevan.ymmärsin vähän huonosti kielen mutta, sama vika näytti olevan.mikä lastu sulla muuten on. mulla revo stage 1 eikä nyi yhtään.

nokian neule
-
Viestit: 148
Liittynyt: 23.7.2003 8:17

ViestiKirjoittaja nokian neule » 2.4.2007 9:50

No en kommentoi, koska vikakin on vielä auki.

brainsurgery
-
Viestit: 342
Liittynyt: 13.1.2007 20:10

ViestiKirjoittaja brainsurgery » 25.10.2009 10:34

Nonni, vuosia on kulunut ja ensimmäisillä koekaniineilla on varmasti nyt jo luotettavaa tietoa :)

Mites on DSG kestänyt lastutetun 2.0TFSI:n jatkona?

frankie
-
Viestit: 17
Liittynyt: 6.11.2010 21:25

ViestiKirjoittaja frankie » 13.11.2010 21:45

Eikö ole mitään kerrottavaa? Itsellä on tuollainen -07 GTI dsg:llä ja mieli tekisi lastuttaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 44 vierailijaa