Noita nelivetoisia neloskori-Golfin johdannaisia (Golf/Bora 4motion, A3/S3/TT quattro, neliveto-Leon jne jne) kun madaltaa, menee takapäässä camperit pieleen. Renkaat mm. kuluu sisäreunasta nopeasti sileäksi. Uudemmissa malleissa on enemmän säätömahdollisuuksia, mutta vanhemmissa ei camperia käytännössä pysty säätämään mitenkään ilman pikku viilailuja.
Tässä yksi huonohko kuva oman TT:ni taka-camperista. Autossa tuollainen 40-50mm madallus.
Auto nostetaan nosturille, ja apuun otetaan apulaite:

Apulaite paikalleen asennettuna:

Tuo käytännössä "tuuraa" tuota alatukivartta sillä välin kun se on paikaltaan poissa muokattavana. Ihan pakko tuota ei ole käyttää, mutta jousi pyrkii painamaan rengasta alareunasta ulospäin, jolloin tuon työkalun käyttö ehkä vähän helpottaa hommaa.
No, tuon jälkeen alatukivarsi irti, molemmista päistä kiinni pulteilla... 18 mm avaimia tarvitaan.
Tuossa sitten kohta jota muokataan:

Muokkauksen jälkeen reikä näyttää tältä:

Ihan sellainen vajaan parin millin työstö riittää. Uudemmissa malleissa on valmiiksi soikeat reijät, jolloin ei tällaista operaatiota tarvita.
Lopuksi tukivarsi takaisin paikalleen, sama temppu toiselle puolelle ja sitten pyöränkulmien säätö, kun kerran säätövaraa on.