Mitenkäs ootte tehny sisälokareille mankeloinnin yhteydessä?? Menisköhän ihan mankelilla siinä samalla jos lämmittää tarpeeksi....?
Miten helpolla saa maalin lohkeamaan tms kun mankeloi?
Ja IV Golffin etukaarista siis lähinnä kyse. :)
Etukaarien mankelointi / sisälokarit?
Valvoja: ffp jäsenet
riippuu kuinka paljon haluut mankeloida. ite taivutin sen verran, että keskellä oli n. 45 asteen kulma ja tollion se muovilokari pysyy ihan nätisti sen pokkauksen takana. aika keskellä on muistaakseni pultti/kiinnityskohta, minkä taivuttaminen on vähän vaikeampaa.
välineenä oli pesismaila ja rautatanko. lämmitin kaaria hiukan ennen toimenpidettä ja maali ei lohkeillut. varovainen tossa kannattaa silti olla.
välineenä oli pesismaila ja rautatanko. lämmitin kaaria hiukan ennen toimenpidettä ja maali ei lohkeillut. varovainen tossa kannattaa silti olla.
Rälläkällä kaikki alta pois ja sisälokarit pois.. eikö? ;)
Ja sitten asiaan.. auto lämpimään talliin hyväksi aikaa ennen suoritusta.
Ja ennen kun aloittaa homman niin lisä lämmitystä lokarille.
En tiedä mikä olisi paras lämmitys keino, mutta kuumailma puhallin riittävän kaukaa luulisi toimivan.
(riittävän kaukaa = maali ei ota itteensä). Ei siis kuumaksi tartte loksua lämmittää.
Ja kotirauhan turva taitaa olla melko hyvä väline rullaamiseen. (lue pesismaila).
Varovaisuutta tosiaan saa olla.
Ja sitten asiaan.. auto lämpimään talliin hyväksi aikaa ennen suoritusta.
Ja ennen kun aloittaa homman niin lisä lämmitystä lokarille.
En tiedä mikä olisi paras lämmitys keino, mutta kuumailma puhallin riittävän kaukaa luulisi toimivan.
(riittävän kaukaa = maali ei ota itteensä). Ei siis kuumaksi tartte loksua lämmittää.
Ja kotirauhan turva taitaa olla melko hyvä väline rullaamiseen. (lue pesismaila).
Varovaisuutta tosiaan saa olla.
mankelointi
oisko kellään lainata/vuokrata mankelia someron lähistöllä
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa