moottorin lämmöt
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
moottorin lämmöt
tein juuri kansiremontin dieseli jettaan vuosimallia 86. ongelmana on lämmöt.... vaihdoin uuden termostaatin lämpöarvoltaan 87 tai sinne päin. lämpömittari näyttää olevan toiseksi viimeisen viivan kohdalla asteikossa eli missä vika ? en ole oikein varma että pitääkö sen olla siinä vai vähän alempana! kertokaa tyhmälle kun en tiedä! syyläri " vuotaa" vähän alareunasta että voiko se vaikuttaa tuohon lämmön hieman koholla olemiseen?vai voiko ollo että vesipumppu vetää viimeisiään? kertokaa jos on kokemuksia!
-
- -
Mulla ittellä vastaava ongelma eli mittari näyttää niin että keskellä oleva valo jää kokonaan näkyviin, viisari näyttää liikaa.
Olen vaihtanut termostaatin (87 asteinen) ja kannen etupuolella olevassa laipassa olevan lämpöanturin, kumpikaan ei vaikuttanut lämpöihin.
Mittari näyttää silti järkevästi, lämmöt ei heittele vaan kun kone on lämmin niin mittari pysyy tuossa kohdassa. Autona mk2 golffi ja koneena AAZ 1.9TD. kannen kyljessä oleva syylärille lähtevän letkun laippa on 1.6D koneesta kotoisin elikkä metallinen rakenteeltaan. AAZissa on vissiin muovinen normaalisti.
Olen miettinyt että voisiko olla jossakin yhdistysvaikeuksia mutta jos olisi niin resistanssi kasvaisi -> mittari näyttäisi enemmän.
Mikähän mahtaa olla, voisiko mittari olla jotenkin ihmeellisesti vinksahtanut?
Olen vaihtanut termostaatin (87 asteinen) ja kannen etupuolella olevassa laipassa olevan lämpöanturin, kumpikaan ei vaikuttanut lämpöihin.
Mittari näyttää silti järkevästi, lämmöt ei heittele vaan kun kone on lämmin niin mittari pysyy tuossa kohdassa. Autona mk2 golffi ja koneena AAZ 1.9TD. kannen kyljessä oleva syylärille lähtevän letkun laippa on 1.6D koneesta kotoisin elikkä metallinen rakenteeltaan. AAZissa on vissiin muovinen normaalisti.
Olen miettinyt että voisiko olla jossakin yhdistysvaikeuksia mutta jos olisi niin resistanssi kasvaisi -> mittari näyttäisi enemmän.
Mikähän mahtaa olla, voisiko mittari olla jotenkin ihmeellisesti vinksahtanut?
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”