Takavetosta vaginetta?
Valvoja: ffp jäsenet
Takavetosta vaginetta?
Kertakaas mulle oisko sellasta autoa mulle olemassa joka ois takavetonen ja VAG. ei kuplia/kastenwageneita/kleinbusseja. Eikä tietenkään mitään viimeisimpiä vuosimalleja, menee tekniikka liian hienoks. Ku en haluis mitään saakelin perusteini bemaria ostaa.
mulle perusteini bemari o 316 tai 318, ei oo käyttöä pakulle ja tuskin koskaan tuun autoon niin paljon satsaamaan että porchen ostasin. Eli kaitpa se sitten on quattro vehje ostettava. Bemarin M-sarjat on toki hienoja mutta ku en vaan halua, ja on liian kalliita. seuraavaa autoa tässä just etiskelen.
ketähän ne silläkin värkillä aikoinaan kuvitteli huijaavansa...
LT :stä ne sentään yritti keulaltaan tehä vähän erinäkösen, vaikka tosiaan yritykseksi kyllä jäikin. vitu ovetkin käy kopissa ristiin, pintapellin pokkaus vaan kulkee vähän eri kohdassa. kokeiltu on. vasta paikallaan kun ovi oli niin huomattiin kattoa että mitäs vit. mersu se on, ruosteita myöten :)
LT :stä ne sentään yritti keulaltaan tehä vähän erinäkösen, vaikka tosiaan yritykseksi kyllä jäikin. vitu ovetkin käy kopissa ristiin, pintapellin pokkaus vaan kulkee vähän eri kohdassa. kokeiltu on. vasta paikallaan kun ovi oli niin huomattiin kattoa että mitäs vit. mersu se on, ruosteita myöten :)
Osta 944 vm.85,5 --> . Laadukas takaveto millä on oikeasti ilo ajaa .Etenee talvella paremmin kuin Mersut ja BMW:t. 924 on "volkkari" (kone on LTn mutta sisuskalut possun), huonompi ilmanvaihto, ja vanhemman oloinen. Käy ainakin koittamassa, vanhaksi autoksi huomattavasti ikäistään uudemman oloinen. Toi 924S ei ole huono vaihto-ehto, possun omalla 2.5 vääntävällä koneella.
-
- -
- Viestit: 163
- Liittynyt: 30.8.2003 15:57
Se on tossa tarossa sama niin mulla opelissa. Opel campo merkiltään. Keulassa, perässä, ratissa, lattiamatoissa lukee opel, mut muuten ihan isuzun tekele. Tai mikä lie generalmotorsin kanssa tehty sekasikiö.
Vastaavassa isuzun mallissa koneena taitaa olla suurimmillaan 2.8 td mut tässä onkin 3.1 td. Ja opelin frontera taitaa olla toinen missä käyttää samaa konetta.
Opelin liikkeestä joutuu hommaamaan varaosat jos ei varaosaliikkeestä löydy. Hinnat ja toimitusajat onkin sit taas eri juttu.
Esimerkkinä vesipumppu merkkiliikkeessä yli 400 euroa. Onneks sai varaosaliikkeestä 60 euroon.
Vetarin suojakumipaketti yli sataeuroa, Kartaanin tukilaakeri yli 100 euroa, Oven saranat 60 euroo kappale.
Kallista on mutta jotain osia kun ei saa varaosaliikkeestä.
Vastaavassa isuzun mallissa koneena taitaa olla suurimmillaan 2.8 td mut tässä onkin 3.1 td. Ja opelin frontera taitaa olla toinen missä käyttää samaa konetta.
Opelin liikkeestä joutuu hommaamaan varaosat jos ei varaosaliikkeestä löydy. Hinnat ja toimitusajat onkin sit taas eri juttu.
Esimerkkinä vesipumppu merkkiliikkeessä yli 400 euroa. Onneks sai varaosaliikkeestä 60 euroon.
Vetarin suojakumipaketti yli sataeuroa, Kartaanin tukilaakeri yli 100 euroa, Oven saranat 60 euroo kappale.
Kallista on mutta jotain osia kun ei saa varaosaliikkeestä.
type 3. Porrasperä, viistoperä tai farmari.
http://images.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&q=notchback+type+3
Vaikka on kylläkin samaa luokkaa noitten kuplien kanssa... mutta hienompi. Tai ainakin harvinaisempi
Vielä tuli mieleen Skoda 120, mutta silloin se ei ollut vielä yhtään VAG.
http://images.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&q=notchback+type+3
Vaikka on kylläkin samaa luokkaa noitten kuplien kanssa... mutta hienompi. Tai ainakin harvinaisempi
Vielä tuli mieleen Skoda 120, mutta silloin se ei ollut vielä yhtään VAG.
Viimeksi muokannut olart78, 7.2.2007 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vw iltis on perustaaltaan takavetoinen mutta etupää kytketään. Voipi olla että talvi hauskuutukseen siitä ei ole tai no on, mutta voi olla vähän viileä... :D
iltis:
http://homepage.mac.com/hhl934/GC_Pics/iltis_offen.jpg
iltis:
http://homepage.mac.com/hhl934/GC_Pics/iltis_offen.jpg
Leskinen kirjoitti:Toyota lukee jarrusylintereissä, peileissä, kojelaudan alla olevissa muovisosissa, takavalon laseissa yms...pienellä..
Niin, luulin siis että lukee sillai päällepäin nähtynä selvästi..
Noita pienellä, näkymättömissä olevissa paikoissa olevia tekstejä nyt on vaikka missä merkeissä.. Esim. VW Touaregin puhallinmoottorin kotelossa on possun logo..
Ja tuota volkkarin 2.0 tdi pannuahan saa vaikka mitsuun ja dodgeen, varmasti noistakin jostain löytyy vag merkkejä..
JA jottei nyt menisi ihan OT:ksi, niin pitää heittää vielä yksi "volkkari", joka on takapotku; nimittäin uusi Crafter
Liekkö saivartelua kertoa, että Typ 4:ää ei ole vielä mainittu.
http://www.thesamba.com/vw/archives/pos ... /front.jpg
Ei ihan joka päivä enää vastaan tule.
http://www.thesamba.com/vw/archives/pos ... /front.jpg
Ei ihan joka päivä enää vastaan tule.
mutta crafterhan on sitten vaan LT uudella nimellä eli lähes mersu.
sittenhän tuulilasissa oli vw tekee uuden tila-auton yhteistyönä ryslerin kanssa voyagerin pohjalta.
ajoneuvos kertoi viime jaksossa että aston martinin mylly muistaakseni fordin tekemä. avain on volvosta, sivupeilit on volvon tekemät ja avaimen kaukosäädin on sama kun ford Ka:ssa.
ja sitten golf V. yllättävän moni osa on made in tsekin tasavalta. että tehdäänkö golfi ocun osista vai päinvastoin.
sittenhän tuulilasissa oli vw tekee uuden tila-auton yhteistyönä ryslerin kanssa voyagerin pohjalta.
ajoneuvos kertoi viime jaksossa että aston martinin mylly muistaakseni fordin tekemä. avain on volvosta, sivupeilit on volvon tekemät ja avaimen kaukosäädin on sama kun ford Ka:ssa.
ja sitten golf V. yllättävän moni osa on made in tsekin tasavalta. että tehdäänkö golfi ocun osista vai päinvastoin.
ajoneuvos kertoi viime jaksossa että aston martinin mylly muistaakseni fordin tekemä. avain on volvosta, sivupeilit on volvon tekemät ja avaimen kaukosäädin on sama kun ford Ka:ssa.
Siis Aston Martinhan on Fordin omistuksessa, kuten Volvokin, ja Jaguar. AM:n moottori on peräisin Jaguarilta, peilit ja kauko-ohjain Volvosta, ja avain emoyhtiöltä.
Edellä mainitut brandit on muuten PAG-tuotteita, eli melkein VAG ;)
ja sitten golf V. yllättävän moni osa on made in tsekin tasavalta. että tehdäänkö golfi ocun osista vai päinvastoin.
Golfia ei tehdä Octavian osista eikä Octaviaa tehdä Golfin osista. Ne molemmat tehdään VAG osista. Samoja osia löytyy myös Seatista ja Audista. VAG-konsernilla on tehtaita aika monessa eri maassa.
Tuossahan ei ole nykypäivänä (eli suunnilleen nyt viimeisimmän 15-20 vuoden ajan) mitään ihmeellistä että iso konserni tekee eri massatuotantomallinsa osittain samoilla osilla.
Opinions wrote:
Eikös possut ole aika helvetisti VAG tuotteita?
Ei.
Porsche 914
Volkkareista ei vielä mainittu SP2:sta
Volkswagen SP2
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa