Ammattimaiset huijaukset

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

Mess
-

Ammattimaiset huijaukset

ViestiKirjoittaja Mess » 7.1.2007 22:32

Tässä muropaketin ketjussa surkuhupaisa "kertomus" Kimmo M nimisestä rehdistä hyväntekeväisyys Hillo-miehestä. Muroetsivät tehneet, selvittäneet ja keittäneet melkoisen sopan Hillo-miehen päänvaivaksi. :) Hillo-mies on lähestynyt jo sähköpostein ja jopa puhelin soitoilla joitain murolaisia.

Kannattaa ehdottomasti lukea ketju läpi.

http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t472892
Viimeksi muokannut Mess, 27.7.2007 10:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Arzi
-

ViestiKirjoittaja Arzi » 8.1.2007 1:17

Tuo ketju on paisunut jo melko suureksi niin tässä on hieman tiivistelmää niille, jotka eivät tuota ketjua jaksa selata.

Lyhyesti:
Eli porukka alkoi tutkimaan tuota http://www.hillo.fi *köhköh* rahanansaitsemisjippoa ja taustalta alkoi löytymään useampikin sivu. Löytyikin esim. turvaliivikampanja lapsille (29e per liivi :D). Elikkäs tämä ei ollutkaan mikään "tyhmiltä rahat pois" kusetus pelkästään vaan hommaan liittyykin liivien myyntiä Liikenneturvan nimeä muistuttavan firman kautta (katsoa alempaa tarkemmin). Lopulta itse "miljonääriyrittäjä" alkoi laitella viestejä keskustelijoille. Ihan hauskaa luettavaa nuo kun porukka tutkii noita "hyväntekeväisyyskampanjoita", ainakin yksi logohan on mm. otettu suoraan ulkomaiselta firmalta käyttöön jne. :)

Tähän tapaukseen liittyviä nettisivuja.

Muokkasin lainausta sen verran, että lisäsin url-tagit.

Eli tuolla lastenapu.fi:ssä oleva kampanjalogo oli otettu käyttöön ulkomaiselta firmalta.
DragMeDown kirjoitti:
Kopiointi on päivän sana. Esimerkiksi [url="http://www.lastenapu.fi/"]Lasten Uimataitokampanja-logo[/url] on kopioitu amerikkalaisen [url="http://www.swimways.com/index.asp"]uintitarvikkeita[/url] valmistavan yhtiön sivulta :)

..Josta nohevana poikana informoinkin swimways.comia eilen illalla. Katsotaan mitä mieltä ovat, että heidän logoaan käytetään luvatta suomalaisessa kusetusfirmassa.
Edit: Quotet päin mirjamoa

[url="http://www.liikenneturva.fi"]Liikenneturva[/url] ei yllättäen tykkää kun [url="http://www.varo.fi/"]Lasten Liikenneturva[/url] myy heijastinliivejä. Muistaavatkohan myyjät aina mainita, että Liikenneturvalla ei ole mitään tekemistä liivien kanssa?

Muokkasin sen verran, että laitoin url-tagit lainaukseen.

Myöhemmin löytyi vanhempiakin samoihin juttuihin liittyviä tapauksia.
mauge kirjoitti:Nyt löyty aikas maittava yhteys. Aika moni varmaan muistaa Kiusattujen tuki ry:n?

http://www.lastenapu.fi/images/Lasten_a ... s1-111.pdf
Esko Leipälän pääkirjoituksestahan yhteys selviää.
Ja myöhempänä löytyy lasten kesäleiristä juttua. Mahtoi olla pelkkä perheen kesken vietetty kesäloma kyseessä? Näin ainakin kuvien perusteella.
Hauska kevennys vielä rosettivohveleiden resepti ja pieni pellavapää lotraamassa portterin kanssa.

"Kolme
vuotta olen sattuneesta syystä ollut poissa KiTun kuvioista, ja monet silloisista
asiakkaistani ovat udelleet, milloin perustetaan uusi samanlainen ’oikeasti’
auttava puhelin. Tulossa on, Lasten Avun LAPU-puhelimen nimellä."

http://www.ylioppilaslehti.fi/2006/05/0 ... uen-rahat/
http://www.erityisopetus.fi/express9.php

Jauhantaa jo vuodelta -99 http://www.yle.fi/mot/300899/kasis.htm

http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/ut ... A+316/1998
Onneksi tuo ei mennyt läpi.

Jotenkin käsittämätöntä, että vuodesta toiseen jaksetaan tehdä "hyväntekeväisyyttä".

Osa hommaan liittyvistä sivuista olikin jo kadonnut, mutta onneksi on [url="http://www.archive.org]archive.org[/url]
zpeed kirjoitti:
Koska tämä topic kadottaa mielenrauhani ja koska oikeusturvanikin on näemmä hakusessa, haluaisin tilata [url="http://web.archive.org/web/20010723225751/www.tyorauhaa.net/"]Työrauhaa-lehden[/url] sen kummemmin henkilöönkäypämättä.

Onko sulla hilloo tilata tuota? Aikas hinta(hta)va.

Onkohan tämäkin tapaus vuodelta 1997 samaan henkilöön liittyvä? Ainakin tuttu nimi tulee vastaan.
http://groups.google.com/group/sfnet.matkustaminen/msg/7b528633df2b01df
Blindi kirjoitti:
Jukka Pakkanen <[email protected]> wrote in article <[email protected]>...
> Kimmo M wrote:

> > Jos haluat lähteä halvalle ja nopealle matkalle
> > soita 0600-16464, minä sain heti sieltä tosi
> > halvan peruutusmatkan

> Ai jaa, paljonko maksoi ja minne?

> paljonkos tuo maksullinen numero muuten maksaa,
> ja kenenkä pyörittämä se on, onko sinulla mitään
> tekemistä sen kanssa?

> juP

Vilkaisin perjantain Hesarista ja sieltähän se matkailusivuilta löytyi
eli numero näyttää olevan Suomen Peruutusmatkat Oy:n ja soitto maksaa
13,90 min + ppm.

Sitä onko Kimmo M mitään sen kassa tekemistä ei Hesari kertonut ; )

Eero S.

Näihin sivuihin liittyvään postilokeroon PL 394 HELSINKI näyttäisi liittyvän konsulttifirmakin...
Jack Horny kirjoitti:Tosiaan! Tämä Kimmo M ikioma kusetuslokerohan on varmaankin sama aika monessa kusetuksessa, joten pannaanpa googleen. Ja niinpä onkin!

http://www.google.fi/search?num=100&hl= ... arch&meta=

Eli tämmöisen [url="http://www.seky.fi/index.php?u=1&feature=members&action=view&a_id=72&PHPSESSID=25b9013555be14d2c0e2315e60f1399a"]Baltasar Consultingin[/url] postilokero on tasan sama ja siinä on suomalaisena yhteyshenkilönä zzzz zzzzz:
zzzzz zzzz
zzzzzz
+358400zzzzzz
[email protected]

sekä Virossa sankarimme zzzzzzzzz:
zzzzzz zzzzz
zzzzzzz
+358400zzzzzz
[email protected]

Ottakaa ihmeessä näihin yhteyttä, jos tarvitsette yrityspalveluita Suomessa tai Eestissä!

Herra Hillo alkoi lopulta ottaa suoraan yhteyttä keskustelijoihin sähköpostilla ja yhdelle käyttäjälle ainakin on soitettukin.
PotilasK @ MuroBBS kirjoitti:
Sain puhelun hra M, olen poistanut omat mielipiteeni, pahoittelen mahdollisia henkilökohtaisuuksiin menemisiä ja toivon että minua quotanneet editoisivat minun kommenttini. Case osaltani closed.

Ja lopulta selvisi minkälaisia sähköposteja Herra Hillo on lähetellyt ihmisille....
ThePate @ MuroBBS kirjoitti:
Noniin, tulihan sitä postia minullekkin. Eli homman nimi on siis se, että Herra M uhkaa tutkintapyynnön kirjoituksistani häntä kohtaan. Pitäsköhän tässä nyt poistella/editoida viestit vai ei? Myös homma pitäs jättää tähän. Miksi? Eikö hän salli hänen bisneksiensä tarkkailua? Onko siitä haittaa sitten joetnkin jos murot ottaakin asiasta selvää? :D

Viestiä en laita jakoon, paitsi jos siihen tarvetta tulee. Vastaustanikaan en laita.

Lopulta saatiin nähtäville itse sähköpostit...
ThePate @ MuroBBS kirjoitti:
Noh, pistetään jakoon sitten.

Tässä siis hänen eka maili minulle:

Terve

Tuo sinun kirjoittelusi on aika henkilöönkäypää. Kestän hyvin kritiikin
liiketoimistani. Mutta henkilökohtaisuuksiin kun mennään niin silloin
haluaisin mielellään tavata sinut. Olen loppuviikon Tallinnassa mutta heti
alkuviikosta taas Helsingissä.

Lähetä numerosi niin soitan.

Ps. Olen tavoittanut jo valtaosan nimimerkkien taakse piiloutuneista
paskahousuista, loput löytyvät ip:een perusteelle viranomaisten avulla.

Kun sä Pate kirjoitat nimimerkillä musta henkilökohtaisesti ja suoraan
herjaat ja menet todella henkilöönkäypään keskusteluun ymmärtänet että asia
ei jää siihen, niinkuin mainitsin teen asiasta tutkintapyynnön joka
kaohdistuu sinuun henkilökohtaisesti ja myös itse foorumin laillisuuteen.
Haluan silti edelleen tavata sinut henk-koht. Vai mitä itse tykkäät onko
keskustelu mennyt jo liian pitkälle? Mut on suljettu foorumilta ulos ja näin
ollen en voi itse vastatat teille nimimerkkien taakse piiloutuneille,
epäreilua vai?

Pate ainoastaan sinä voit asiaan vaikuttaa, poista viestisi ja asia jää
sinun osalta siihen, mikäli et vien asian loppuun asti, takuulla.

Ystävällisin terveisin

Kimmo M

Ja tässä vastaus minulta hänelle:

Ja minä kun en viestejä suoraan voi poistaa. Ja se että minä olen menny
henkiläkohtaisuuksiin, niin saanko jotain näytettä tästä? Teetkö näin kaikkien
kanssa jotka jotenkin "herjaavat" sinua? Otetaan esimerkki. Kaveri tulee vähän
juopuneena kadulla vastaan, kun olet matkalla baarista kotiin. Olkapäänne
osuvat vähän vastakkain ja hän sanoo "Vitun hono, kato minne kävelet saatanan
vappupallo!", nostatko häntä vastaan syytteen? Epäilen että et.

Henkilökohtaista tapaamista en voi järjestää mitenkään tällähetkellä ainakaan
lähiaikoina, kun aika on rajallista. Puhelinnnumeroakaan en anna,
väärnkäytösten takia, ainakaan toistaiseksi. Muutenkaan en näe kahta ylempää
vaihtoehtoa mitenkään asiaa hyödyttävinä.

Miksi minun pitää myös poistaa kaikki viestit, jotka ei edes liity suoranaisesti
sinuun? EIkö riitä se että muokkaan loukkaavia viestejä parempaan muotoon? Jos
se ei riitä, niin miksi? Ja miksi minun pitäisi olla jatkamatta keskustelua
aiheesta?

Vastaus häneltä minulle:

Pate perkele en tietty nosta mitään syytettä, mä ojennan sitä ja jos ei
> riitä niin mä potkin paskat siltä pihalle, ero on siinä että se spugge on
> itse paikalla ja vastaa teostain, toisin kun te nimimerkki pellet.
>
> Tuolla foorumissa sinä ja muut nimimerki paskahousut piiloudutte ettekä
> uskalla asiaa kohdata. Mä haluan oikeasti nähdä sut, mä haluan puristaa sun
> kättä ja kattoa sua silmiin Pate.

> Voin kertoa että mulla on kaikki tarvittavat vastuuvakuutukset jotka katta
> kaikki oikeudenkäyntikulut, ja vielä aikaakin niiden läpiviemisiin.
> Mikäli et pysty kanssani asiaa sopimaan lupaan että juokset käräjoikeudessa
> ja tiuhaan, niinkuin sanoin, sinä itse voit muuttaa asian. Et pääse poliisin
> kuultavaksi huomenna etkä ehkä seuraavalla viikolla mutta pääset varmasti.
>
> Olen ollut itse kuvioissa niin pitkään että mä takaan että mulla paskat ei
> tule housuun, mutta jos et ota lusikkaa kauniiseen käteen niin takaan että
> vien asian loppuunasti joka osalta.
>
> Ps. menit vaan liian pitkälle joten vastaa teoistais
>
> Terveisin
> Kimmo M
>
>
> Mun bisneksiä on syynätty jo lähes 20 vuotta ja mun toimet kestää
> tällähetkellä kaikki mahdolliset tutkinnat. Että kunsä väitä mua ja mun
> toimia kusetukseksi niin tee tutkintapyyntö viranomaiselle.

Vastaus minulta hänelle:

Edelleenkin kysyn että millätavalla olen kunnianloukkaukseen syylistynyt?
Yritätkö uhkailla tai kiristää minua? Mailit menee kyllä jakoon, mutten
ajankohtaa tiedä ja vaikka tietäisinkin niin siitä minun ei sinulle tarvitse
ilmoittaa. Mikset vastaa suoriin kysymyksiin suoraan? Tekstistä päätellen
tunnut olevan vähän hermostunut kaveri. Sellasten kavereiden kanssa en lähde
millekkään treffeille.

Onko se niin vaikaa näyttää minulle mitä minun pitää tehdä ja mitä ei? Editoin
sen mitä pitää, jos näytät sen mitä pitää. Ja minkös takia sinä alat tollasiin
toimiin niinkun aloit? yhteystiedot jää pois, galleriasta häviää
kommentointimahdollisuus, myöhemmin kuvat? Mkä on rehelliseen mieheen mennyt?

Vastaus häneltä minulle:

> Älä Pate saivartele, vaan toimi, niin teen minä.
>
> Jos sulle oikeasti asia ei mene jakeluun niin ikävää, pari kaveri oli jo
> niin suoraselkäisi että myönsivät mokansa ja sillä selvä, mutta sä olet
> edelleenkin munaton paskahousu nimimerkin takana, no sun aikas koittaa siis.
> Tämä on siis meidän välinen viimeinen viesti kun et ymmärrä parastasi.
>
> Hyvää jatkoa
>
> Kimmo M

Vastaus minulta hänelle:

Kyllähän minäkin voisin toimia, jos sinä kertoisit miten, ja MIKSI toimia.
Niinkauan kun minua vaan uhkaillaan syyntakeettomasti niin mitä voin tehdä?
"OMG joku hra M käski poistaa viestit kertomatta syytä, uhkailee oikeudella!"
Pitäskö itkeä vai nauraa? Miksi muuten haluat katkasita yhdeydet minuun? Minusta
tämä on aika jännittävää sinänsä, kun en todellakaan tiedä mitä pitäis tehdä.
Olet sinä hassu kaveri kyllä, enkä näytä olevan ainut joka sen on huomannut.
Sinkö toimit? Toimit ainakin noiden nettisivujesi muokkaamisen perusteella,
mutta mikset toimi niinkun minä pyydän? Miksi siis luulet/oletat että minunkaan
pitäisi toimia niinkuin sinä pyydät?

-------------------------------------------

Tuossahan se sitetn oli. Suoraa copypastea en nyt laittanut kun IMO sen lukeminen on vähän hankalaa. Mutta jos joku haluaa niin voin muokata sen kyllä tähän.
Väsyttäääää...

Herra Hillo aloitti aktiivisemman kirjoittelun omaan blogiinsa kun ei voinut MuroBBS:äänkään kirjoitella.

Ensin tuli tällainen viesti...
http://www.mirjamo.fi/Blogi/EA86E9D6-0697-4C67-B6D1-99E6301AE087.html

Ollin loistava markkinointitempaus

Olli on markkinamiesten markkinamies. Ollin kanssa oli puhetta jo vuosia sitten että katotaan onko suomalaiset yhtä tolloja kun jenkit. Olli oli löytänyt Playboy-lehdestä artikkelin ja jutun, huhuttiin, että kaveri olis tehnyt miljoonia dollareita rahaa hetkessä.
Ja Ollihan näppärän maailmankansalaisena käänsi jutun suomeksi ja eiku Hillo.fi sivulle. Ei, ei suomalaiset ollut niin tolloja että olisivat ”ostaneet” avainta salaisuuteen jolla tienaa hulluuteen asti. Mutta yhteydenottoja muuten kyllä aiheeseen liittyen tuli paljon. Kaikkia lähestyjiä yhdisti yksi merkittävä tekijä, akuutti rahapula. Rahapula oli ajanut heidät tilanteeseen jossa olivat valmiita lähes mihin vain. Kaikki lainat jo otettu, kaikkis sossu ym. rahat käytetty. Kaikkeen muuhun olivat valmiita mutta ei töihin menemiseen!! Pitkään Olli mietti että mitä näille ihmisille pitäisi tehdä, ”rekisteri” näistä ihmisistä kun markkinoinnissa aika turha. Joten Olli tekijämiehenä laittoi muutamalle perheelle ”pikku” avustuksen. Mitä Olli sai vastineeksi? Ylipursuavia kiitos sanoja. Onko suomeen syntynyt uusi kerjäläis-sukupolvi, vai mikä on ajanut ihmiset tähän tilaan? Kaikesta huolimatta hyvää uutta vuotta.

ps. spekulointi asian ympärillä jatkunee. Joissain piireissä Ollin tempaus on herättänyt ansaittua huomiota. Pelkään pahoin että eräskin foorumi on mennyt 10-0 halpaan ja ennustan sille lyhyttä elinikää tästä eteenpäin. Life is short play hard. Terveisiä kaikille rohkeille nimimerkkipelleille, osalle heistä voidaan todetta, nähdään! Selvitä ennenkuin sekoat....

ppss. Ollin kanssa naurettu vatsakipeänä...jos nauru pidentää ikää niin me eletään forever.

Lopulta tuli blogiin merkintä, jossa vihjataan, että kirjoittelijoita olisi jo käyty tapaamassakin. Kukaan ei kylläkään ole ilmoittanut tapaamisesta joten voidaan olettaa tämän olevan väärää tietoa.
http://www.mirjamo.fi/Blogi/D80A778A-EC82-44FE-B45B-1B8DC2059AD8.html

Täytyy lyhyesti vaan kommentoida että, erään keskustelu osion nimimerkkipellet alkaa löytyy. Jumalauta voitteko uskoa, poika panee täysillä bullshittii nimimerkin takaa ja kun yritän soittaa, ei vastaa. No kundi asu stadissa ja lähetin pari hemmoo käymään ja ne ojens kaverille puhelimen ja vaihdoimme hetken mielipiteitä ja kyllä kaveri myönsi että oli menny liian pitkälle eikä ollut ymmärtänyt olleenkaan tempauksen jujua. Poika alkoi perkele itkee..Jumalauta aikuinen mies. Tosin jätkät on sellasia hyvin käyttäytyviä vanhan liiton miehiä et herkemmäl tulee pisara silmään varmasti. No mutta sellasta. Ei ole hiffanut nimimerkki pellet että tästä mä nautin, oikeesti. Mä otan huomenna stadiin pari asiamiesta Tallinnast messiin ja jos duuni kiireiltä ehti niin käydään parissa paikassa. Kyllä se siitä...miten se oli silmä-silmästä. Kaikki vanhat veijarit eri puolilt niin soittakaa, nyt kun on tipaton tammikuu niin käydään vähän ulkoilemassa. Mä haluan nähdä noista nimimerkki pelleistä mahdollisimman monta. Ihan vaan nähdä. Jumalauta kun hienoo....Ollikin on taas virtaa täys.

Kimmo M eli Herra Hillo on yrittänyt myös selvittää kirjoittelijoiden henkilöllisyyksiä. Tosin hänen tutkimuksensa näyttävät ainakin tässä tapauksessa menneen väärään suuntaan.
ThePate kirjoitti:
Kamikaze kirjoitti:
ThePate kirjoitti:Ja nyt tuli lisää viestiä kaverilta.

"Pate

Ehdittäiskö huomenna iltapäivällä nähdä sielä Jokivarren koululla, monelta
sulla loppuu koulu?

Olen sattumalta Orimattilan suunnalla iltapäivällä työasioissa.

Kimmo
"
Updatesin ton edellisen postini noista maileista.

Mistäs kimmo tuon paten koulupaikan tiesi? vai osuiko oikeeaan...

Voin sanoa että meni suorastaan päin vittua. :)

Itse Hillohan soitti jopa yhdelle keskustelijalle.
PotilasK kirjoitti:
teppemies kirjoitti:Tuli vaan mieleen vielä, että olisi kiva tietää, miten herra sai PotilasK:n noin hiljaiseksi. Ei kai se ole väärin, jos kertoo edes sen?
Ovatko he sama tapaus, onko kyseessä yhteinen sopimus, vai yksipuolinen "uhkailu" lakimiehillä tai väkivallalla?
Tulee tuollaisesta totaalihiljaisuudesta väkisinkin mieleen viimeinen vaihtoehto :|

Seurailen kyllä keskustelua mielenkiinnolla mitä pujottelulta ja mäkihypyltä ehdin. Ja tosiaan, Suomi24-profiilin tutkimisen jälkeen henkilöllisyyteni on helpohko selvittää, en pussi päässä kylälläkään kulje. Puhelimeeni soitti henkilö, joka esitteli itsensä asiallisesti Kimmo M. En kokenut puhelun sävyä välttämättä uhkaavaksi, mutta matkapuhelin on kuitenkin hyvin henkilökohtainen laite. Tarkistelin tämän jälkeen kommentointejani ja kaimani kanssa henkilökohtaisesti keskusteltuani omat kirjoitukseni vaikuttivat huomattavan paljon enemmän henkilökohtaisuuksilta. Minulla ei ole minkäänlaista intressiä/halua/viitsimystä tehdä asiasta omaa henkilökohtaista missiota mihinkään suuntaan.

Eivät nuo Hillon yritykset toisaalta kauheasti näytä tuottavan. Ainakin Audista on pitänyt luopua :(
HappyClocker kirjoitti:Ton ClubFM:n omistaa näköjään M-Power, jossa on Kimmon lisäksi pari muuta tyyppiä. Lisäksi tällä M-Powerilla on kytköksiä Viroon

Ei noi hirveesti ole hilloa saanut tolla toiminnalla, kun yksi omistajista on joutunut ajelemaan rahoitusautolla. Tossa on FFP:n myynti-ilmoitus ja tossa on Nettiauton ilmoitus, jossa mainitaan mm. "Eli 3000eur + siirretään velkaosuus jossa kuukausierä 346,9eur." Vielä Nettiauton ilmoitus Googlen cachesta.

Katsausta Hillomiehen historiaan. Archive.org näkee Mbros Oy:n sivut jopa vuoteen 1998 asti.
HappyClocker kirjoitti:
Sloukka kirjoitti:Tämän Hillohemmon kusetusten laajuus on kyllä yllättänyt aikalailla, kuinka tää Hillosilmämunck ehtii edes kyhätä noin useita sivuja ja mistä hän saa ideansa näille. Uskomatonta jos ei nalli napsahda pikku hiljaa.

On kyllä ihme, että nalli ei ole napsahtanu, sillä samaa hommaahan toi Kimmo M on tehnyt jo kohta vuosikymmenen ajan: Mbros webarchive Enää ei tarvii kyllä ihmetellä, että miten riittää aikaa ja intoa, kun pääsääntöinen, sanotaan vaikka tulonlähde (kun työ ei varmaan ole korrekti sana tässä tapauksessa), toi näyttää olevan.

Tuolta vois mainita erikseen hillomaiselta kuulostava linkkin Kuinka tienata 40.000mk/vrk. Harmi vaan, että kyseisen linkin sisältöä ei tuolta löytynyt.

Boser
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Boser » 8.1.2007 15:56

Tämä on niin loistavaa viihdettä. Asia miehet virosta ja kaikkea.

Kuvat *.fi:stä

Kuva

Tämä on se Ferrari joka on tallissa. Mbros on vanha yritys. hihi

Pasaatti
-

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 8.1.2007 19:42

Siis mikä tää pelle oikein on? Aikuisen kokoon kasvanut lapsi joka on ollut vessassa silloin kun on älliä jaettu tms?

härdelli
-

ViestiKirjoittaja härdelli » 8.1.2007 21:43

Joku yksinäinen. Vai tunnustaako joku että katselis tuollasta kaveriltaan? Törkeä jätkä jonka uhkailut voi aika suoraan jättää omaan arvoonsa jo noiden mailien perusteella. Kuinka hyvin menee läpi kanne herjauksesta jos olet jo uhannut tyyppiä väkivallalla? Ei hyvää päivää, pitäisköhän itsekin käydä aukomassa muropaketissa että pääsis näkemään herran kanssa kasvokkain?

MarkusA
-

ViestiKirjoittaja MarkusA » 8.1.2007 22:06

Heh, olen lueskellut tota muropakettia tän päivän ja täytyy kyllä sanoa että kaveri on hankkinu itelleen aikamoisen lauman salapoliiseja :)

Tässä samalla ei auta kuin ihmetellä.. mistä noita sikiää?!

Jarkko H
-

ViestiKirjoittaja Jarkko H » 9.1.2007 19:29

kattokaapas hs.fi arkistosta Kimmo M hakusanalla. aikalailla löytyy luettavaa.

sakal
-

ViestiKirjoittaja sakal » 9.1.2007 19:31

Ymmärrän kysymyksesi, miksi jakaisin tämän salaisuuden kanssasi? Tehdäkseni lisää rahaa? Tuskin. Ensinäkin minulla on jo kaikki se ja omaisuus sekä raha mitä ikinä tulen tarvitsemaan, ehkä enemmänkin. Toiseksi, salaisuuteeni ei liity minkäänlaista kilpailua kenenkään kanssa. Kolmanneksi, mikään ei ole mielestäni hienompaa kuin jakaa salaisuus ihmisten kanssa jotka ymmärtävät koska he saavat elämänsä tilaisuuden ja tarttuvat siihen.

http://209.85.129.104/search?q=cache:Xz95ZQTg2VwJ:www.hillo.fi/+hillo.fi&hl=fi&gl=fi&ct=clnk&cd=1

Hieno mies kun on noin antelias.
Kumma kun ei kukaan ole aikaisemmin hoksannut tuota "salaisuutta"

uiop
-

ViestiKirjoittaja uiop » 10.1.2007 12:41

Uskomatonta on että kuinka helposti/nopeasti saadaan noin tarkkaa informaatiota huijarista. Ihan perus foorumiwhineejä löytää mitä ihmeellisimpiä tietoja ties kenestä. Vaikka kaikki ei välttämättä ole totta, on niistä suurin osa sitä itseään.

Kukakohan viitsisi googlettaa mun yhden kadonneen hanskan..

Arzi
-

ViestiKirjoittaja Arzi » 10.1.2007 12:45

Kyseinen herra * on ottanut yhteyttä plazaan eli muropaketin omistajatahoon ja siltä taholta tuota ketjua on sensuroitu varsin rajusti.

härdelli
-

ViestiKirjoittaja härdelli » 1.2.2007 18:23

Tänään klo 22.05 kyttäruutu jossa "Nettiyhteisö savusti petosmiehen kolostaan". Jossain oli mainittu että itse * olisi kyseiseen pätkään tallentunut, tai ainakin takaraivo "no comments"eineen, tiedä sitten onko se siinä. Murolaisia ainakin haastateltu useampia

Kannattaa tsekata myös http://asiamiehet.com joka on näihin hillotouhuihin keskittynyt foorumi, hostaaja ulkomailla ja luvannut pitää palvelun yllä jos ei ole amerikkalaista oikeuden päätöstä foorumin laittomuudesta

puerco
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja puerco » 1.2.2007 22:13

ihan just tulee poliisi.tvssä tosta juttu TV2

Pasaatti
-

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 1.2.2007 22:34

Ja mitäs siinä kerrottiin ku meni sitten ohi tutkiessa intensiivisesti lisälämppäritarjouksia...

LauriJT
-

ViestiKirjoittaja LauriJT » 1.2.2007 22:42

tuolla lukee siitä posliini tv jutusta.
http://www.yle.fi/poliisitv/uhrin_tarina.php

Enliz
-

ViestiKirjoittaja Enliz » 2.2.2007 7:47

Hyvää aamu viihdettä noi tarinat

Mess
-

ViestiKirjoittaja Mess » 2.2.2007 8:08

Mess
-

ViestiKirjoittaja Mess » 26.7.2007 20:39

Hillomies yrittää jälleen. Tällä kertaa perustanut mm. yrityksen, jonka nimissä lähettelee firmoille AAA-luottokuokituksen rekisteröintilaskuja.

http://www.aaaeurope.eu/

Domain details (whois aaaeurope.eu)
Domain
Name aaaeurope
Status REGISTERED
Registered July 10, 2007
Last update July 13, 2007 12:07 PM
Registrant
Name Kai Kukkonen
Organisation Suomen Hallakat Oy
Language Finnish
Address PL 394
00121 Helsinki
Finland
Phone +358 408594064
Email [email protected]

http://59.fi/aaa-europe.jpg

Yhdennäköisyys logossakin on tunnetun AAA-luokituksen mukainen. MuroBBS:ssä ehditty vääntää tuon puljun taustat aika hyvin. On kyllä ihme ja kumma, ettei ole jo joutunut vastuuseen edellisistä petoksista!

http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t497156

EDIT: Juttu on nyt myös YLE:n uutisissa ja Kauppalehdessä:
http://www.yle.fi/uutiset/talous/id65934.html
http://www.kauppalehti.fi/4/i/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=4199

Markus_K (make80)
-

ViestiKirjoittaja Markus_K (make80) » 27.7.2007 11:10

Yritteliäisyyttä ei kyllä puutu, mutta keinot voisi olla hieman rehellisempiä. Onneksi Muron pojilla on pitkä muisti niin eivät toivottavasti ehdi huijata kovin montaa ihmistä.

Juvonen
-

ViestiKirjoittaja Juvonen » 27.7.2007 11:35

Onkoha toi asiamiehet.com vähän kuollut kun siellä on enemmän spammia kuin ite asiaa

puerco
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja puerco » 27.7.2007 13:36

hahahahaha.. hieman repesin, just meen konttoripäälikkö toi mun nenän eteen laskun AAA rekisteröinnistä :D:D

Sanoin että älkää nyt prkl menkö vaan maksamaan tuollaista. Revittiin lasku ja ilmoitettiin pääkonttorillekin että nuo on huijauksia.

Tosiaan alvikin oli laskettu väärin laskussa. :)

Kari.L
-

ViestiKirjoittaja Kari.L » 27.7.2007 13:43

Maksuaikaakaan ei oltu mitään tolkuttomasti jätetty =)

Flashmn
-

ViestiKirjoittaja Flashmn » 27.7.2007 13:58

murot taas vauhdissa :D Päivä kyl paranee huomaatavasti ku murobbs:ää lukee :D

enska
-

ViestiKirjoittaja enska » 27.7.2007 15:19

muroja on soluttaunut näköjään enemmänkin tälle palstalle :) viimeks missasin hillot, nyt olin heti alussa mukana..

Euso
-

ViestiKirjoittaja Euso » 31.7.2007 9:01

Eipä näytä poliisia paljon nuo valelaskut kiinnostavan, vaikka laskujen lähettäjä onkin jo kertaalleen tuomittu ja muutenkin tuttu epämääräisistä tempauksistaan. "Lievän petoksen yritys ei ole rangaistava teko."

Voi jessus.

Donitsi
-

ViestiKirjoittaja Donitsi » 31.7.2007 10:09

Ilmeisesti se on sitten laitettava vastaava firma pystyyn jos valtio on noin suopea liikeideaa kohtaan.

liteFun
-

ViestiKirjoittaja liteFun » 31.7.2007 10:50

Antakaas osotetietojanne niin alan lähettelemään teille laskuja vaikka Raidlinjan nimellä, logona Europuhelin/Radiolinja vanha logo :)

weasel
-

ViestiKirjoittaja weasel » 31.7.2007 11:29

Alat leikkii dna:ta ja lähettelet 2-3v ikäisiä laskuja.. Nimimerkillä entinen dna:n asiakas.

lukkari
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 31.7.2007 11:35

Lievän petoksen yritys ei ole rangaistava teko

Onhan merkillistä, jos yrität tarkoituksella huijata toista eli kavaltaa tältä rahaa vilpillisin keinoin, se ei ole rikos. Muuttuuko se sittenkään rikokseksi, kun laskun erehtyy maksamaan, tuskinpa.
Kokeilepa toista reittiä: koputtelepa yrityksen tietoliikenneportteja -kukaan ei avaa ja rahantekoon on matkaa vielä pitkälti- niin virkavalta on hyvin nopeaan kannoillasi ja syyte tulee takuuvarmasti, koska "tietoliikenteen häirinnän yrityskin on rikos".

Donitsi
-

ViestiKirjoittaja Donitsi » 31.7.2007 13:16

Tämän päivän Iltalehdestä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200707316414228_uu.shtml

Ei kyllä pysty ymmärtämään. Mitä ihmeen väkeä siellä hovioikeudessa on? Uskomattoman paljon erillainen käsitys Suomen laista tuntuu olevan käräjäoikeudella ja hovioikeudella. Ja ensikertalainen selviää mistä tahansa rikoksesta paijaamisella.
Viimeksi muokannut Donitsi, 31.7.2007 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

puerco
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja puerco » 31.7.2007 13:17

Lifefun: mulle tuli vanhan liittymän lasku markkoina viimevuonna radiolinjalta. :D Ne oli itsekkin ihan pihalla että mites tämmönen mulle on tullut. Että maksettu tämä on aikoinaan. :D

Euso
-

ViestiKirjoittaja Euso » 31.7.2007 13:47

Tuo Iltalehden juttu on jo jotain pöyristyttävää :o

Ei jumalauta, siis jos on potkinut tyttöä ja pakottanut ottamaan suihin ja vielä viiltelemään itseään, niin minä näkisin että vankilaan vaan vähintään viideksi vuodeksi ja kunnon kipurahat tytölle. Kehtasivat vielä alentaa korvaussummien määrää. Huh huh. En minä ihan Jenkkilän tyylistä malliakaan tänne halua, mutta jotain rotia sentään pitäisi olla.

Niin sitten vielä itse aiheeseen: Ilmeisesti jos joku olisi maksanut ko. valelaskun, niin poliisi tulkitsisi sen rikokseksi, ei muuten. Eli jos jollekulle on tullut tuollainen lasku ja on löysää rahaa, niin eikun maksamaan ja rikosilmoitusta tekemään. Ja voihan tuosta maksaa vaikka vaan kympin tai pari, eiköhän se sittenkin kelpaa poliisille rikokseksi :D

cancermann
-

ViestiKirjoittaja cancermann » 31.7.2007 14:49

jos yrität tarkoituksella huijata toista eli kavaltaa tältä rahaa vilpillisin keinoin, se ei ole rikos.

Mutta ajappa autolla jossa on tummennetut lasit...
Tärkeysjärjestys asioihin, eli mistä valtiolle tulee eniten rahaa.
F*ck the security and serve.

Flashmn
-

ViestiKirjoittaja Flashmn » 31.7.2007 20:24

^^
Johan on, ja sit vielä ihmetellään miksi ihmiset ottavat ohjat omiin käsiin.

LauriJT
-

ViestiKirjoittaja LauriJT » 31.7.2007 21:10

rikos näköjään kannattaa paremmin kun rehellinen työ nykyään.

weasel
-

ViestiKirjoittaja weasel » 31.7.2007 21:15

Niinpä. Eipä täällä suomessa kansa isommin meteliä mistään ole nostanut. Hetki purnataan ilmaisjakeluiden yleisönosastoilla, ja sitten se.

Euso
-

ViestiKirjoittaja Euso » 9.8.2007 22:59

Tämän päivän Iltalehdestä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007073 ... 8_uu.shtml

Ei kyllä pysty ymmärtämään. Mitä ihmeen väkeä siellä hovioikeudessa on? Uskomattoman paljon erillainen käsitys Suomen laista tuntuu olevan käräjäoikeudella ja hovioikeudella. Ja ensikertalainen selviää mistä tahansa rikoksesta paijaamisella.

Tuohon liittyen:

http://www.adressit.com/seksuaalirikollisten_tuomioiden_lieventaminen_lopetettava

Vaikka noista nettiadresseista voi olla montaa mieltä, niin ei tuo nimen kirjoittaminen paljon aikaa vie. Ja sanaa voi laittaa etiäppäin.

makiaki
-

ViestiKirjoittaja makiaki » 9.8.2007 23:04

Hyvä Suomi. Autoilijoita piinataan kaikenlaisilla ääliömäisillä asetuksilla, mutta jos jonkun raiskaa, niin silitetään päätä sanotaan ettei sais tehä tollasta enää. Keskittyisivät olennaiseen, ja piinais rikollisia.

MadMike
-

ViestiKirjoittaja MadMike » 9.8.2007 23:15

Hovioikeuden mukaan 1 000 euroa kivusta ja särystä sekä 2 500 henkisistä kärsimyksistä on käypä korvaus.

huh huh, varmaan jäi uhrille paha maku suuhun tuosta korvauksesta.

Flashmn
-

ViestiKirjoittaja Flashmn » 9.8.2007 23:28

Niin ja mitä jostain raiskauksestakin voi tulla, pahimmassa tapauksessa saat hivin ja sit se periaatteessa onkin kuolemantuomio sulle. Rikollinen saa syytteen törkeästä pahoinpitelystä. Näin meillä suomessa, kunnon haista paska meininki.

H. Jormalainen
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 9.8.2007 23:45

Sivistysvaltiossa ei taida olla vuosikymmeneen ketään HI-virukseen enää kuollut?

Flashmn
-

ViestiKirjoittaja Flashmn » 10.8.2007 1:21

Joo ei varmaan, mutta tarkoittaako se sitten sitä että sitä saa levittää ilman vakavia seuraamuksia? Kyllä mulla ainaki menis elämä vituiks jos tollasen sais (naisena siis) väkisinmakaamisesta.

Kyllä musta ainakin tollaset tahalteen levittäjät vois tuomita ihan hyvin taposta.

SR2001
-

ViestiKirjoittaja SR2001 » 10.8.2007 9:04

^Samaa mieltä.
Aika turha vedota siihen että sivistysvaltiossa ei siihen muka kuolisi, ihan sama mihin kuolee, tavallaan se on kuoleman tuomio! Ja lääkkeet sun muu roska taitaa maksaa maltaita (mutua).

Euso
-

ViestiKirjoittaja Euso » 10.8.2007 10:14

[OT]

Eikä se HIV-potilas varmaan silti mielissään tartunnasta ole, vaikkei siihen kuolisikaan. Ei se elämä kuitenkaan varsinaisesti helpommaksi sen tartunnan jälkeen muutu.

[/OT]

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”