Audi 80 B4 2.6 V6 quattro (Kesäksi vannetta?)
Valvoja: ffp jäsenet
Audi 80 B4 2.6 V6 quattro (Kesäksi vannetta?)
Aattelin laittaa tän oman pirssinki tänne ku pääsin töihin nii vois vaikka olla rahaa laittaakki jotai uutta siihen...
Auto on VW Golf IV TDI PowerDiesel (AJM 85kW), ja karvalakkimalli eli ei sähkölaseja, ilmastointeja ja vastaavia.
Tähän mennessä autoon laitettu:
Kesäkiekot: 17" RS4 replicat + Kleber 225/45R17
Talvikiekot: Dezent Type T 15" + Contin kitkat
In.Pro-kirkkaat takavalot kromikehyksillä
Simons putkisto katilta taakse (DTM-ulostuloilla)
Lyhyempi alumiiniantenni
Kromiset kahvankuoret
Blaupunkt mp3-soitin
Takalasinpyyhkijä poistettu
Tulossa:
Tontitus kunhan budjetti sallii
(Ehkä joskus hitsattu konepellin jatke ja itellä löytyy jo merkitön maski sen kaveriksi)
Auto on VW Golf IV TDI PowerDiesel (AJM 85kW), ja karvalakkimalli eli ei sähkölaseja, ilmastointeja ja vastaavia.
Tähän mennessä autoon laitettu:
Kesäkiekot: 17" RS4 replicat + Kleber 225/45R17
Talvikiekot: Dezent Type T 15" + Contin kitkat
In.Pro-kirkkaat takavalot kromikehyksillä
Simons putkisto katilta taakse (DTM-ulostuloilla)
Lyhyempi alumiiniantenni
Kromiset kahvankuoret
Blaupunkt mp3-soitin
Takalasinpyyhkijä poistettu
Tulossa:
Tontitus kunhan budjetti sallii
(Ehkä joskus hitsattu konepellin jatke ja itellä löytyy jo merkitön maski sen kaveriksi)
Viimeksi muokannut Timzy, 7.2.2007 17:44. Yhteensä muokattu 35 kertaa.
Jep, vanteet ei oo vaihtumas. Niinku Redman sanoo: "Wit' the same size wheels that's on a horse carriage" :D.
Tossa ois kuva siitä puskimesta:
19"
Alareunassa olevasta tarrasta ja puskurin väristä voisin päätellä että on arc:in entinen puskuri... :)
Tossa ois kuva siitä puskimesta:
19"
Alareunassa olevasta tarrasta ja puskurin väristä voisin päätellä että on arc:in entinen puskuri... :)
Viimeksi muokannut Timzy, 5.2.2007 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.imageshack.us/
laittele tuonne niin ei tule ongelmia :)
perus oettingerihän tuo on. ihan hyvältä se näyttää khyllä :)
laittele tuonne niin ei tule ongelmia :)
perus oettingerihän tuo on. ihan hyvältä se näyttää khyllä :)
mulla ei ole henkilökohtaista kokemusta JOM:in sarjoista, mutta itse en laittaisi sitä autooni ihan sen takia että se on kuitenkin halppis alusta samoin kuin esimerkiksi FK ja Supersport ja niissä on huomattavasti enemmän ongelmia kuin useimmissa muissa.
"budjetti" alustoista suosittelen Lowtecia, ehkä hiukan kalliimpi kuin nuo muut mutta selvästi esim. KW:ta halvempi.
"budjetti" alustoista suosittelen Lowtecia, ehkä hiukan kalliimpi kuin nuo muut mutta selvästi esim. KW:ta halvempi.
Nonni huomenna pitäs puskurin ja maskin olla Oulussa. Sitte pitäs saada maalautettua ne ja maskin laitan varmaan paikalleen vasta ku oon konepellin saanu jossai hitsautettua ja maalautettua. Miten muuten on pitääkö koko pelti maalata uusiksi jos siihen hitsaa sen jatkeen? Aattelin että jos n.puoli senttiä jatkais peltiä merkinkolon paikkauksen ja luomien lisäksi...
Nyt on saatu puskuri, listat ja takahelma maalaamosta paikalleen.
Kunnon kameralla otan kuvia kunhan saan kameran takas ja huomenna uudet kumet alle. Pari huonoa luurilla otettua kuvaa:
Klik!
Klik!
Nyt pitäs seuraavana hommata se KW:n Var1 nii tartteeko siihen muuta uutta osaa vaihtaa samalla? (puslia/laakereita/koiranluita???)
Kunnon kameralla otan kuvia kunhan saan kameran takas ja huomenna uudet kumet alle. Pari huonoa luurilla otettua kuvaa:
Klik!
Klik!
Nyt pitäs seuraavana hommata se KW:n Var1 nii tartteeko siihen muuta uutta osaa vaihtaa samalla? (puslia/laakereita/koiranluita???)
Viimeksi muokannut Timzy, 4.2.2007 18:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Hanki ainakin säädettävät koiranluut tai mieluiten kw vakaaja!
Diisselissä on kai paksummat vetarit kun 1,6 bensa joten vakaajaa raapii vetariin.
Mulla 1,6 bensa ja mitat lokarin kaarista vanteen keskiöihin 32,5cm ja vakio koiranluut!
Diisselissä on kai paksummat vetarit kun 1,6 bensa joten vakaajaa raapii vetariin.
Mulla 1,6 bensa ja mitat lokarin kaarista vanteen keskiöihin 32,5cm ja vakio koiranluut!
Viimeksi muokannut MIKU, 2.6.2006 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sen verran uppia tännekki että ei oo tullu mitään uutta laitettua golffiin, muuta ku sain hajotettua etuvalon ja puskurin :(
Nyt ois kuitenki auto myynnissä ku pitäs neliveto saada. Jos haluaa niin saa puskurin mukaan (ei ole pahasti rikki). Nettiauto ID: 1080223. Ois myös vanha tiisselimersu myynnissä ID: 1080193.
Nyt ois kuitenki auto myynnissä ku pitäs neliveto saada. Jos haluaa niin saa puskurin mukaan (ei ole pahasti rikki). Nettiauto ID: 1080223. Ois myös vanha tiisselimersu myynnissä ID: 1080193.
Tosiaan golffi lähti Rovaniemelle ja tollanen löyty tilalle. Varusteita: automaatti-ilmastointi, sähkökattoluukku ja -etuikkunat, varashälytin, keskikyynärnoja... Tehot riittää mulle vakionaki ja ku on tuo muutenki melko litrahuuli tdi:hin verrattuna ;) Kirkkaat etu- ja sivuvilkut oon ehtiny laittaa ja quattro-lätkän perään :) Vannetta pitäs katella kesäksi ja ehdotuksia saa antaa. Jotku 16x9" saattas olla. En sit tiiä minkä profiilin kumilla ja millä vanneleveydellä siinä mahtuis pyörimään 17"...?
Toinen kuva
Toinen kuva
Viimeksi muokannut Timzy, 4.2.2007 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Nuo RS4 replicat ois kyllä hyvä vaihtoehto, golffissahan mulla oli tollaset 17"... Onhan tässä kyllä aikaa ettiä kesävanteet :) Mut saa muutenki ehdotella mitä muuta tuolle autolle vois tehä. Tietenki aluksi ne vanteet (mielellään kunnon huulella) ja tonttiin mut mitähän muuta... Vakioetupuskuri ja -peilit ei oo oikeen mun mieleen :P
Kuvia Audista:
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Kuva 5
Kuva 6
Kuva 7
Kuva 8
Kuva 9
Kuva 10
Kuvia Audista: