Auton avain kadoksissa!
Valvoja: ffp jäsenet
Auton avain kadoksissa!
Perkele, hävis auton avain, se viimeinenkin.
Jos sitä ei löydy, mitä vaihtoehtoja mulla on?
Mitä maksaa lukkojen sarjoitus? Mihin mä meen sitä vinkumaan, ja millä aikataululla tollasia saa? Auto on Vento -97, ilmeisesti siinä on joku siru avaimessa joka kytkee ajoneston pois päältä eli pennit jonoon ja lukkoseppä paikalle? :)
Jos sitä ei löydy, mitä vaihtoehtoja mulla on?
Mitä maksaa lukkojen sarjoitus? Mihin mä meen sitä vinkumaan, ja millä aikataululla tollasia saa? Auto on Vento -97, ilmeisesti siinä on joku siru avaimessa joka kytkee ajoneston pois päältä eli pennit jonoon ja lukkoseppä paikalle? :)
Palataanpa aiheeseen, onnistuin hävittämään toisen avaimen golfistani. Ja vieläpä todennäköisesti rivarin pihalle, josta se oli jo hävinnyt. (häröilyä aamulla unisena..) Olisko kellään tietoa jotta mitä maksaa uusi avain ja lukkopesien sarjoitus uudelle avaimelle?
Viimeksi muokannut Jarkko T, 9.1.2008 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kolmos golffiin lukkojen sarjoituksen pystyy tekemään itse. Käyt vaikka motonetista tai marmoritiskiltä ostaan uuden virtalukon. Siinä tulee avaimet mukana. Ovien lukoissa on puolet vähemmän haittalevyjä kuin virtalukossa. Ja hanskalokeron kannessa ei oo kuin 4 haittaa. Ovissa muistaakseni seitsemän. Haittalevyjä saa ainakin turun vv-autosta hintaa muutama kymmenen senttiä kappale. Montaa et tarvitse kuitenkaan koska vanhojen paikkoja vaihtamalla saat ne käymään uuteen. Itse kun sarjoitin lukot tekniikanvaihdon yhteydessä niin piti osta kononaiset neljä haittaa numeroa kolme.
Haittoja on lukoissa neljää erilaista, 1, 2, 3 ja neljä. Ja jokaisessa on numero. Itse lukon sarjoittaminen on helppo. Kun purat lukkopesän autosta ja hetken aikaa tutkit ja silmäilet sitä ja avainta et voi epäonnistua. Itsellä taisi mennä ventossa, etuovet, takaluukku ja hanskalokero, koko hommaan noin tunti.
Haittoja on lukoissa neljää erilaista, 1, 2, 3 ja neljä. Ja jokaisessa on numero. Itse lukon sarjoittaminen on helppo. Kun purat lukkopesän autosta ja hetken aikaa tutkit ja silmäilet sitä ja avainta et voi epäonnistua. Itsellä taisi mennä ventossa, etuovet, takaluukku ja hanskalokero, koko hommaan noin tunti.
-
- -
-
- -
itte teetätin pari avainta...
3 koppaseen paikallisella avainsepällä hinta 8€ kappale ei paha...
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”