AVF vs ALR, eroavaisuudet
Valvoja: ffp jäsenet
AVF vs ALR, eroavaisuudet
Kukapa osaa kertoa paljonko tuolla AVF:lla (Audi A4 Q) on eroavaisuutt tuohon tehokkaampaan ALR:ään, jota taitaa olla vain poikittaisena ? Olin suunnittelemassa ohjelmistopäivitystä, mutta mitattuani vakioisen tehot Vag-Comilla (115 kW), taidan jättää väliin. En viitsi muutaman kW:n takia maksaa mansikoita.
Lukemalla tätä palstaa löytyy kyllä tietoa tuostakin aiheesta, mutta laitetaan se suoraan tähänkin.
110kw-koneen tyyppi on ARL. ARL(110kw),AWX,AVF,ASZ(96kw) eivät eroa muuta kuin ahtimen coolerin, ohjelman osalta. AWX ja AVF ovat pitkittäiskoneita ja niissä on joissain pienemmät suuttimet kuin poikittaisveljissään. Muistaakseni vm.2001 loppuun asti niissäkin on isoimmat vakiot mitä on ollut saatavilla.
Vakio ei tuota 115kw. 40tkm ajetun vakion ja ohjelmoinnin erot löydät tuolta dieselin teholappuja/käyriä alta(ainakin searchilla). Aika alussa on ASZ(96kw) Seat Leon joka on ohjelmoitu uudelleen. Samalla voit käyristä verrata miten auton luonne muuttuu.
110kw-koneen tyyppi on ARL. ARL(110kw),AWX,AVF,ASZ(96kw) eivät eroa muuta kuin ahtimen coolerin, ohjelman osalta. AWX ja AVF ovat pitkittäiskoneita ja niissä on joissain pienemmät suuttimet kuin poikittaisveljissään. Muistaakseni vm.2001 loppuun asti niissäkin on isoimmat vakiot mitä on ollut saatavilla.
Vakio ei tuota 115kw. 40tkm ajetun vakion ja ohjelmoinnin erot löydät tuolta dieselin teholappuja/käyriä alta(ainakin searchilla). Aika alussa on ASZ(96kw) Seat Leon joka on ohjelmoitu uudelleen. Samalla voit käyristä verrata miten auton luonne muuttuu.
AVF vs ARL, eroavaisuudet
Pystyykö AVF:ään rakentamaan kohtuudella isompaa ahdinta, esim. vastaavaaa kuin ARL:ssä ? Olen ymmärtänyt että ARL:ssä ahdin on osa pakosarjaa ?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa