kampuranpultin "vaihtoväli"

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

juseliina
-
Viestit: 68
Liittynyt: 15.8.2006 16:42

kampuranpultin "vaihtoväli"

ViestiKirjoittaja juseliina » 6.1.2007 21:51

pitääkö kuningaspultti vaihtaa remmin yhteydes vaikka ei alarullaa vaihtaisikkaa/irrottaisi?

Makkonen
-
Viestit: 281
Liittynyt: 28.7.2003 18:19

ViestiKirjoittaja Makkonen » 6.1.2007 22:35

Laakkosella vaihtaavat joka hihnanvaihdossa. Ja ei se maksa ku 2e että ei kannata varmaan suotta riskeerata.

juseliina
-
Viestit: 68
Liittynyt: 15.8.2006 16:42

ViestiKirjoittaja juseliina » 6.1.2007 22:38

mun auto vaan oli hihnanvaihdossa ja näytti pultti vanhalta mutta ei oo ollut vissiin irti

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 7.1.2007 2:20

Jos vaihdat pultin, niin liima vääliin

Taajuus
-
Viestit: 597
Liittynyt: 8.5.2005 22:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taajuus » 7.1.2007 14:32

Mitään liimoja tarvi, OEM pultti vaan ja oikeaan momenttiin. Ei "kaisenyonkireellä" -momenttiin.

Ja jos AAZista puhutaan, ehdottomasti pultti aina vaihtoon. 2e henkivakuutus jakopäälle.

speedster
-
Viestit: 506
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja speedster » 22.1.2007 12:30

Searchilla etsin kuningaspultista tietoa, mutta valaiskaa nyt amatööriä:

Onko ongelmaa esiintynyt kaikissa VW 1.9 diesel koneissa? 90-luvun 1.9 vapari, 1.9TD, 1.9TDi, 1.9SDi jne.

jerrij
-
Viestit: 1232
Liittynyt: 24.7.2003 0:45

ViestiKirjoittaja jerrij » 22.1.2007 16:51

Ongelma tais olla noissa aaz koneissa,mitä on passateissa,golfeissa,ventoissa tonne vuoteen -96 asti milllon sit ilmesty TDi koneet.

clone/timo.l
-
Viestit: 1217
Liittynyt: 3.12.2003 19:51

ViestiKirjoittaja clone/timo.l » 22.1.2007 20:02

aaz: on perinteisesti ne ongelmat.
pulltti muistaakseni vaihdettiin kestävämpään jälkikäteen. erottaa että kannassa on sellanen pyöreä uloke.

joutuu sitten hiukka pistään sen tiukkaan.
itellä ainakin kytkin ja jarrut anto periks ennen kun oikee momontti. sit vaan sorkkarautaa vp:n hampaiden väliin.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 22.1.2007 22:42

Kertokaas, että mikä sen pultin sitte oikeen särkee??

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 22.1.2007 22:53

Rikkinäinen dampperi, löysälle jätetty pultti, huonosti korjattu kampiakselin pää ja näiden yhdistelmät.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa