VW 1,6d männät

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

PikkuCaddy
-
Viestit: 13
Liittynyt: 12.1.2007 19:49

VW 1,6d männät

ViestiKirjoittaja PikkuCaddy » 22.1.2007 17:11

Eikö oikeasti mistään ylikokomäntiä vapaastihengittävään? Onko kukaan sovittanut muita mäntiä tähän? Soikeutta aivan liika pytyissä. Putkitus ja uudet männät tulisi maksamaan paljon enemmän kuin itse auto :)

Laakeri
-
Viestit: 58
Liittynyt: 24.6.2006 15:04

ViestiKirjoittaja Laakeri » 22.1.2007 17:26

Toimivan 1.6D koneen taitaa saada jo sadalla eurolla..
Mulla saattas olla sulle lohko, en osaa kunnosta sanoa, mutta voin purkaa sen. Kansi ja kampuran laakeripukit omaan käyttöön, muuten täyd. alakerta.

PikkuCaddy
-
Viestit: 13
Liittynyt: 12.1.2007 19:49

ViestiKirjoittaja PikkuCaddy » 22.1.2007 19:57

Toimivia koneita, no joo, jos saa. Tuurista kiinni :) Ei toimivuudesta voi olla varma ennen kun on ajanut sen verran, että tietää kuinka hyvin pysyy oljyt sisällä, kuinka paljon se sitä syö ja lähteekö pakkasella käyntiin. Tai sitten se kone pitää este purkaa ja kasata uusilla tiivisteilla. Ja purkaamisen ja tarkistuksen jalkeen löytää varmasti yhtä paljon soikeutta, kuluneisuutta. Ja kun kerran kone on auki, niin sitä kasaa uusilla ja ehjillä palikoilla, ettei tartte itkea jalkeinpäin. Ja niin se homma pyörii paikoillaan. On näitä koneita tässä valmiiksi useita ja kaikki ns. toimivia, mut ei yhtäkään viitti keulalle laittaa.

Kiitos, mutta laakeripukit ovat tiettyyn lohkoon ja omaan paikkaan koneistettuja. Joten joutuisin ajamaan kampiakselin linjan uusiksi, jos laittaisin omat sun lohkoon.

clone/timo.l
-
Viestit: 1217
Liittynyt: 3.12.2003 19:51

ViestiKirjoittaja clone/timo.l » 22.1.2007 19:59

niin ja sit kun avaa "ehjän" koneen niin kansi halki.

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 22.1.2007 20:26

Laita 1,6 turbon männät. Jos ei uusia raaski laittaa, niin mulla on tuossa käytetyt puolen millin vaparimännätkin :)

PikkuCaddy
-
Viestit: 13
Liittynyt: 12.1.2007 19:49

ViestiKirjoittaja PikkuCaddy » 24.1.2007 19:18

Mitä, onko turbossa isommat männät? Onko muutaki eroa, ku kolot öljyruiskuja varten? Kestävyys? Tänään tuli purettua kaksi konetta lisää. Kaikista kolmesta saattaa yksi kanssi olla ehhjäkin (eli ei ole kun pari halkeama) :) Menee ensiviikolle, ennen kun pääsee tarkemmin tutkimaan.

paaton
-
Viestit: 82
Liittynyt: 14.4.2005 20:16

ViestiKirjoittaja paaton » 24.1.2007 21:47

Samat männät ne kaikissa on 4-6syl, tai ainakin niitä on keskenään vaihdeltu.
on ihme jos ei uusia ylikokoja muka saa enää?

Jos tosiaan löydät jostain käytetyt ylikoot, niin porauta niille.
Serkun autoon tuli aikoinaan käytetyt audin männät, ja yksi jäi vielä varallekkin! :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa