passat 3b syncro 1.9tdi kestävyys..

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

RHead
-
Viestit: 77
Liittynyt: 20.6.2004 2:16
Viesti:

passat 3b syncro 1.9tdi kestävyys..

ViestiKirjoittaja RHead » 17.1.2007 15:10

Jokunen varmaankin laitellu bokseja ja ohjelmoinut ecua niin millaisilla tehoarvoilla olette ajelleet? Lähinnä kiinnostaa miten toi syncron kytkin kestää ~300nm vääntöjä ja miten muut noi neliveto osat on nipussa kestäneet nuilla väännöillä? Onko samat osat kuin 2.8 v6 syncrossa?

NSUman
-
Viestit: 403
Liittynyt: 1.8.2003 15:38

ViestiKirjoittaja NSUman » 21.1.2007 16:32

Osat on vaihdelaatikon yms. voimalinjan osalta pitkälti samat kuin 2.8 pensakoneessa. Kestää hyvin.

Kytkinlevy on tuossa 228mm tai 240mm, isompaa on ollut 130hv 1.9TDI koneessa ja 2.5TDI:ssä.

Tuo 228mm kytkin kestää ehkä n. 300Nm vääntöä jos on kunnossa. Kaksoismassa-vp alkaa kyllä ravistelemaan noilla väännöillä inhottavasti ja rasittaa samalla voimalinjaa.

Kiinteä vauhtipyörä ja 240mm Audi S2 kytkinpaketti vanhan tilalle niin toimii ja kytkin pitää.

Hece R
-
Viestit: 95
Liittynyt: 18.7.2006 19:50

ViestiKirjoittaja Hece R » 22.1.2007 13:00

Mitähän tuommoinen kytkin/vauhtipyörämuutos mahtaa kustantaa? Jää itseltä nimittäin rakentelematta eli pitää käyttää jotain rasvanäppiä homma tekemään...


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa