passat 3b syncro 1.9tdi kestävyys..
Valvoja: ffp jäsenet
passat 3b syncro 1.9tdi kestävyys..
Jokunen varmaankin laitellu bokseja ja ohjelmoinut ecua niin millaisilla tehoarvoilla olette ajelleet? Lähinnä kiinnostaa miten toi syncron kytkin kestää ~300nm vääntöjä ja miten muut noi neliveto osat on nipussa kestäneet nuilla väännöillä? Onko samat osat kuin 2.8 v6 syncrossa?
Osat on vaihdelaatikon yms. voimalinjan osalta pitkälti samat kuin 2.8 pensakoneessa. Kestää hyvin.
Kytkinlevy on tuossa 228mm tai 240mm, isompaa on ollut 130hv 1.9TDI koneessa ja 2.5TDI:ssä.
Tuo 228mm kytkin kestää ehkä n. 300Nm vääntöä jos on kunnossa. Kaksoismassa-vp alkaa kyllä ravistelemaan noilla väännöillä inhottavasti ja rasittaa samalla voimalinjaa.
Kiinteä vauhtipyörä ja 240mm Audi S2 kytkinpaketti vanhan tilalle niin toimii ja kytkin pitää.
Kytkinlevy on tuossa 228mm tai 240mm, isompaa on ollut 130hv 1.9TDI koneessa ja 2.5TDI:ssä.
Tuo 228mm kytkin kestää ehkä n. 300Nm vääntöä jos on kunnossa. Kaksoismassa-vp alkaa kyllä ravistelemaan noilla väännöillä inhottavasti ja rasittaa samalla voimalinjaa.
Kiinteä vauhtipyörä ja 240mm Audi S2 kytkinpaketti vanhan tilalle niin toimii ja kytkin pitää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa