Turbotimer, mistä ja kannattaako?
Valvoja: ffp jäsenet
Turbotimer, mistä ja kannattaako?
Tervehdys!
Olen uusi volkkaristi ja omistan tollasseen saksan tuonti -99 tdi golfin 85kW. Nyt kysymys kuuluukin, että saako tollasseeseen turbotimeriä? jos saa niin mistä? Ja onko sellasseella käyttöä? Kaverit puhuu et kannattas pitkän matka-ajon jälkeen käyttää joku minuuttu tms. mutta ei tahdo keretä ku töihin pääseee.
Ps. Mikähän mahtaa olla kyseisen auton koneen tyyppi ja vakio ahdot?
Olen uusi volkkaristi ja omistan tollasseen saksan tuonti -99 tdi golfin 85kW. Nyt kysymys kuuluukin, että saako tollasseeseen turbotimeriä? jos saa niin mistä? Ja onko sellasseella käyttöä? Kaverit puhuu et kannattas pitkän matka-ajon jälkeen käyttää joku minuuttu tms. mutta ei tahdo keretä ku töihin pääseee.
Ps. Mikähän mahtaa olla kyseisen auton koneen tyyppi ja vakio ahdot?
Mulla on tuolta katuauto.fi stä ostettu turbotimeri ja hienostihan se toimii.Asennus ohjeet on aika heikot, mutta hinta on ihan kohtalainen toimivasta timerista. Tossa linkki http://www.katuauto.fi/product_info.php?products_id=43&osCsid=9e0e576b1b86a026d566a2facd749658
-
- -
Joo.. no mulla on työ matka valtatietä kokonaan ja sit joku 200m taajamaa jote siinä ei paljo viilene. Elikkä toi olis varmaan iha hyvä vehje sähkötkään ei ole ongelma, mutta löytyisikö jotain ihan blug play tyyppistä esim nissaniin löytyy greddy, ku ei viittis 2kk vanhaa autoo rupee rapsimaan auki...
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”