TDI Moottoriin ahtopaineensäätö ruuvi
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
TDI Moottoriin ahtopaineensäätö ruuvi
Olisin laittamassa ahtopaineensäätöruuvin kyseiseen moottoriin,mutta onko ahtopaine tälläisessä vw tdi -96(luultavasti ahu kone) sähköisesti säädettävä vai käykö ruuvisäätö. Meneekö tietokone sekaisin ? Olen hieman epätietoinen asiasta,voisko joku jhelpii...
ahu tai 1z.
kompurakoteloltahan tulee ahtopainetieto letkulla eculle, laitat siihen sen bleedin ja ahtopainemittarilla seuraat oikeita ahtoja ecun nähdessä huijatut arvot. Jos vetää limppiin, niin säätö on pielessä. toisella ap.mittarilla voisi aluksi tutkia eculle menevän ahtopainetiedon säätämisen helpottamiseksi. Näin ainakin itse sen tekisin.
kompurakoteloltahan tulee ahtopainetieto letkulla eculle, laitat siihen sen bleedin ja ahtopainemittarilla seuraat oikeita ahtoja ecun nähdessä huijatut arvot. Jos vetää limppiin, niin säätö on pielessä. toisella ap.mittarilla voisi aluksi tutkia eculle menevän ahtopainetiedon säätämisen helpottamiseksi. Näin ainakin itse sen tekisin.
-
- -
Kiitos
Kiitos tiedoista nämä auttoi paljon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”