no niin nyt sitte löyty jo kohtuu tuntematon(ainakin minulle) kelkan moottorin osien valmistaja eli ProX.
onko jollain kokemuksia kyseisen puljun osista?
netti osoite http://www.pro-x.com
ProX merkkiset Kelkan/moottoripyörän moottorin osat
Valvoja: ffp jäsenet
KX80:iin laitoin ProX mukin ja kesti n. 4h kunnes hävis puolet puristuksista, mäntä meni halki männäntapin reijästä toiseen yli männän laen.
Sen jälkeen olen käyttänyt Wisecoa ja en ole kuseskellut sinne ProX:ään päin.
(kokemusta siis vain yhdestä männästä yhteen moottoriin, ei kannata pitää huonona sen perusteella vaan kokeilla itse.)
Sen jälkeen olen käyttänyt Wisecoa ja en ole kuseskellut sinne ProX:ään päin.
(kokemusta siis vain yhdestä männästä yhteen moottoriin, ei kannata pitää huonona sen perusteella vaan kokeilla itse.)
-
- -
PROXista on kokemusta vain kuramopo käytössä, mutta hyvin on kestänyt kiertokanki ja männät.
Wisecosta taas on huonompia kokemuksia, männäntapin kanssa on ollut ongelmia. Huonoja kokemuksia on kahdesta männästä, toisessa oli tappi väärässä paikassa ja toisesta puuttui tappi kokonaan.
Sen jälkeen olen käyttänyt Proxia tai vakio mäntää ja en ole kuseskellut sinne Wisecoon päin :)
Wisecosta taas on huonompia kokemuksia, männäntapin kanssa on ollut ongelmia. Huonoja kokemuksia on kahdesta männästä, toisessa oli tappi väärässä paikassa ja toisesta puuttui tappi kokonaan.
Sen jälkeen olen käyttänyt Proxia tai vakio mäntää ja en ole kuseskellut sinne Wisecoon päin :)
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”