Mitä pukki toi?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Mitä pukki toi?
Niin mitäpä autoaiheista se pukki forumilaisille toi? Itse olen kovasti päivitelly bensan hintoja ja pukki näemmä muisti tämän ja toi oman bensamittarin...
http://i23.photobucket.com/albums/b384/ ... 006147.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b384/ ... 006147.jpg
-
- -
-
- -
-
- -
- Viesti:
Mulla ennätys sukissa? 30 paria...
Kaikki samanlaisia. Poitti on että helppo pestä kun ei tarvi lajitella yms. Insinöörin lahja :D
Uskotteko jos kerron että toivoinkin noita.
Toinen oli sangattomat korvaläpät joita kans toivoin. Sit jotain muuta pientä sälää.
Kaikki samanlaisia. Poitti on että helppo pestä kun ei tarvi lajitella yms. Insinöörin lahja :D
Uskotteko jos kerron että toivoinkin noita.
Toinen oli sangattomat korvaläpät joita kans toivoin. Sit jotain muuta pientä sälää.
Työnantajalta sain firman logolla varustetun laukun. Alihankkijat toi mm. termospullo, pipo, ledivalaisin, sinaappia, 2 paria karvakintaita (todella hyvän tuntuiset).
Muualta sain deodoranttii pyyhkeitä vuodevaatteita ja muita vaatteita. Pääpainotteisesti pehmeitä paketteja :) Jos ostais itelle oman joululahjan vaikka iPod Nano:n.
Muualta sain deodoranttii pyyhkeitä vuodevaatteita ja muita vaatteita. Pääpainotteisesti pehmeitä paketteja :) Jos ostais itelle oman joululahjan vaikka iPod Nano:n.
Toinen oli sangattomat korvaläpät
työhanskat, joihin on "integroitu" ledilamppu toiseen hanskaan ;)
5k€ autorahaa.
Jumanklaude,johan on jätkillä teknologian huipputuotteita ollut paketissa.Ite ei osaa tuommosia edes toivoa. Haluu kans!
Mistä löytyy joulupukki kuka tuo 5 tonnia autorahaa?Nordeasta tietty mutta...johan on kiltisti oltu.
Jaa toihan tuo muuten forumin kautta tilatun fleecetakin. Oli hyvä.
Tänne pukki toi mm. 42" plasmatöllön, parit fleece-takit, karkkia, rahaa, jonkun ihonhoitopaketin (voi ajella parran ja hiukset samalla), Hummer-pienoismallin(Maisto Playerz-sarjaa).
Oli taas anoppilassa pöytä täynnä loistavaa sapuskaa ja syötiin kuin siat. Hauska joulu oli taas ;)
edit: meinas unohtuu, Top Gear 5 DVD:n boksi ;)
Oli taas anoppilassa pöytä täynnä loistavaa sapuskaa ja syötiin kuin siat. Hauska joulu oli taas ;)
edit: meinas unohtuu, Top Gear 5 DVD:n boksi ;)
Viimeksi muokannut hefner, 25.12.2006 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmettelin mitä kaverini yritti viestittää, kun samassa lahjapaketissa oli auto ja alkoholia... Vuosi sitten sain tuolta kaverilta kakkakopan pienoismallin, mutta "ajanpuutteen" vuoksi se on vieläkin laatikossa odottamassa maalia, liimaa ja retrolookkia. Niinpä tällä kerralla tuli valmiiksi kasattu '67 Mustangin metallimalli, liekkimaalattuna yms.
Toipa pukki myös uuden kapulan, Nokia N93, jolla tällä hetkellä WLANin välityksellä nettiä selailen. Toviin en ole kännyköiden uutuushumputuksista lämmennyt, mutta kyllä tämä on hauska härveli!
Toipa pukki myös uuden kapulan, Nokia N93, jolla tällä hetkellä WLANin välityksellä nettiä selailen. Toviin en ole kännyköiden uutuushumputuksista lämmennyt, mutta kyllä tämä on hauska härveli!
-
- -
-
- -
autoaiheista?!
Ei herneitä, mut oliks tässä tarkotus vastata mitä AUTOAIHEISTA se pukki toi? ;)
(oli ihan pakko ku kukaan muu ei uskaltanu) ;)
(oli ihan pakko ku kukaan muu ei uskaltanu) ;)
Aem uego mittarin ja Aem ahtomittarin.
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=67
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=68
Kerrankin toivotut lahjat, eikä varmasti lopu asteikko kesken kun ostaa vielä 75psi:n anturin :)
Muuten meni joulu hyvin, mutta suklaata ei tullut yhtään. Kerrankin kun olin varautunut ja jätin suklaat kauppaan kun kuitenkin saan. Sukkia/boksereitakaan ei tullut. Ehkä mun sitten tarvii itse raahautua kauppaan pentele.
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=67
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=68
Kerrankin toivotut lahjat, eikä varmasti lopu asteikko kesken kun ostaa vielä 75psi:n anturin :)
Muuten meni joulu hyvin, mutta suklaata ei tullut yhtään. Kerrankin kun olin varautunut ja jätin suklaat kauppaan kun kuitenkin saan. Sukkia/boksereitakaan ei tullut. Ehkä mun sitten tarvii itse raahautua kauppaan pentele.
Löyhasti autoaiheeseen liittyen ja kaikkea tätä maallisen tavaran paljoutta miettien haluan tuoda esille oman joululahjani, jota tuskin koskaan unohdan:
Aatonaattona äitini ja sisareni lapsineen -kaikkiaan viitisenkymmentä henkeä- kokoonnuimme isäni kotiin. Vikkojen synkkyyden ja pimeyden jälkeen maa oli saanut lumipeitteen ja kuin tilauksesta taivas oli kirkastunut ja aurinko paistoi täydeltä terältään.
Musta auto kaartoi pihaan, lippu nostettiin puolitankoon ja sain nähdä isäni viimeistä kertaa ennen kuin läksimme saattamaan häntä kohti siunaustilaisuutta. Pitkään sairastettuaan isäni sai viimein ansaitsemansa levon, mikä minulle on paras lahja pitkästä aikaa.
Aatonaattona äitini ja sisareni lapsineen -kaikkiaan viitisenkymmentä henkeä- kokoonnuimme isäni kotiin. Vikkojen synkkyyden ja pimeyden jälkeen maa oli saanut lumipeitteen ja kuin tilauksesta taivas oli kirkastunut ja aurinko paistoi täydeltä terältään.
Musta auto kaartoi pihaan, lippu nostettiin puolitankoon ja sain nähdä isäni viimeistä kertaa ennen kuin läksimme saattamaan häntä kohti siunaustilaisuutta. Pitkään sairastettuaan isäni sai viimein ansaitsemansa levon, mikä minulle on paras lahja pitkästä aikaa.
^Kyllä veti yhtäkkiä jotenkin hiljaiseksi...siis meinaan oman ajatustenjuoksun ja näköjään topicin...
Sitä ei aina ite muista olla omista vanhemmistaa Tarpeeksi kiitollinen ja terveydestään. Se ei vaan oo niin itsestäänselvyys.
lahjoja tuli!
Suklaata, karkkia, parit pussilakana setit, akuankan taskari, Roope Setä, Philipshave, kaulakoru, design-tohvelit, monopoly Disney versio, DEFA TERMINI sisiätilanlämppäri, Öljunvaihtopumpun(mallia Biltema, toimi muuten ihan hyvin! Tuli kokiltua kun vaihdettiin yhteen autoon öltsit)
Kiltisti ollaan oltu! =)
Sitä ei aina ite muista olla omista vanhemmistaa Tarpeeksi kiitollinen ja terveydestään. Se ei vaan oo niin itsestäänselvyys.
lahjoja tuli!
Suklaata, karkkia, parit pussilakana setit, akuankan taskari, Roope Setä, Philipshave, kaulakoru, design-tohvelit, monopoly Disney versio, DEFA TERMINI sisiätilanlämppäri, Öljunvaihtopumpun(mallia Biltema, toimi muuten ihan hyvin! Tuli kokiltua kun vaihdettiin yhteen autoon öltsit)
Kiltisti ollaan oltu! =)
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”