1.8T käy kolmella :(+(mitä hell***iä tapahtui?)
Valvoja: ffp jäsenet
1.8T käy kolmella :(+(mitä hell***iä tapahtui?)
Passatti 1.8T aeb käy kolmella 2.sylinteri on pimeä-tulppa ok-ajettu n.500km,puola ok- vaihettu 1.sylinterin puola tilalle -2.sylinteri edelleen pimeä.
Kattelin searchilla että tällaista on sattunut ennenkin: sytytyksen vahvistin entinen.
Saako tota sytytyksenvahvistinta muualta ku vw-merkkiliikkeestä (halvemmalla)?
Edit. Niin ja onko kaikissa 1.8T koneissa samanlainen sytytyksenvahvistin-huecon sivuilla näin lukee...Eli vois käydä foordilta kyselemässä?
Kattelin searchilla että tällaista on sattunut ennenkin: sytytyksen vahvistin entinen.
Saako tota sytytyksenvahvistinta muualta ku vw-merkkiliikkeestä (halvemmalla)?
Edit. Niin ja onko kaikissa 1.8T koneissa samanlainen sytytyksenvahvistin-huecon sivuilla näin lukee...Eli vois käydä foordilta kyselemässä?
Viimeksi muokannut Trip, 9.9.2005 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olin tossa illansuussa kämppäesittelyssä- No sieltä lähettäessä avasin avaimella kuskin ovea niin vasen takalasi avautui puoleen väliin-
No kuittasin sen olankohautuksella.
N. 10 minuutin ajon jälkeen pikatiellä yhtäkkiä auto sammui.
No kurvasin kohdalla olleen kylmäaseman pihaan. Yritin käynnistää uudelleen -ei tulosta.
Pelti ylös ja pällistelemään. Parin minuutin jälkeen uusi käynnistys-lähti käymään mut kaasua antaessa kävi kolmella.
N. 5 minuuttia tyhjäkäyntiä ja päästiin jatkamaan matkaa mutta heti ku yritti antaa hiemankin enenmmän kaasua niin alko käymään kolmella.
Varovaisella kaasunkäytölla toimi normaalisti. Pikkuhiljaa kotiin ajaessa auto salli kovemman kaasunkäytön. Lopulta ei tökkinyt enää lainkaan.
Tossa tunti sitten kävin kokeilemassa passattia- ajoin n.puolituntia reippaammin- kaikki ok.
?
No kuittasin sen olankohautuksella.
N. 10 minuutin ajon jälkeen pikatiellä yhtäkkiä auto sammui.
No kurvasin kohdalla olleen kylmäaseman pihaan. Yritin käynnistää uudelleen -ei tulosta.
Pelti ylös ja pällistelemään. Parin minuutin jälkeen uusi käynnistys-lähti käymään mut kaasua antaessa kävi kolmella.
N. 5 minuuttia tyhjäkäyntiä ja päästiin jatkamaan matkaa mutta heti ku yritti antaa hiemankin enenmmän kaasua niin alko käymään kolmella.
Varovaisella kaasunkäytölla toimi normaalisti. Pikkuhiljaa kotiin ajaessa auto salli kovemman kaasunkäytön. Lopulta ei tökkinyt enää lainkaan.
Tossa tunti sitten kävin kokeilemassa passattia- ajoin n.puolituntia reippaammin- kaikki ok.
?
No nyt on uus sytkänvahvistin haettu, kotona vasta huomasin et ei ollu sitä lämmönjohdinrasvaa mukana. Millanen merkitys tolla rasvalla on? Jos laittais vahvistimen kiinni ja hommais sen rasvan sinne heti alkuviikosta. Että pääsis autolla liikenteeseen;)
Viimeksi muokannut Time, 5.2.2006 9:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sytkänvahvistin vaihdettu ja eikä lähde käyntiin lainkaan:( tosin välissä ei ollut sitä lämmönjohdinrasvaa. Vanhalla vahvarilla lähti ja kävi helvetin huonosti! Lieneekö uus vahvari rikki, oli muutenki hiukka erikokonen, kiinnitysreijät lähempänä toisiaan, kotelos oli kahdet reijät, joten silti niihin toisiin reikiin meni suoraan. Toiset reijät jäi näkyviin? vaikuttaisko se?
Ongelmia golfissa eli kesken normaalin ajon vitosella vauhtia noin 70km/h heittää ihan oudosti käymään kolmella ja sitten heitin pienempää vaihdetta niin toiminta palaa normaaliksi. Lisäksi kun sammuttaa auton hetkeksi niin toiminta palaa taas ennalleen ja välillä se ei tee tuota ongelmaa yhtään. joten olisko tunnus merkkejä sytkä vahvistimen hajoamisesta? golf on 99vm ja edellisten kirjoitusten perusteella tuon ikäisissä on ollut kyseistä häikkää. Missä vahvistin sijaitsee että voisin tarkistaa onko johdot kunnolla kiinni tai onko merkkejä hajoamisesta?
No nyt se perkele teki mullekki sen että käy epätasaseen ja kiihdyttäessä (varsinkin isolla vaihteella pienistä kierroksista) täristää niin ketaleesti. Oiskohan se sitten tuo sytkävaffari. Tääl ruottin puolel tuo moinen oli -97 1.8T koneeseen 2000kr joka kuulosti varsin hintavalta ihan originaali osaksikkin.
Mistä te oletta tilanneet noita, josko saisin jonku nakitettua ostamaan minulle tuon ja lähettämään sen tänne rapakon taakse.
Mistä te oletta tilanneet noita, josko saisin jonku nakitettua ostamaan minulle tuon ja lähettämään sen tänne rapakon taakse.
Jos uusi on 251e niin kannataako oikeasti tollaista tuohon hintaan hommata käytettynä Ruotsista?
Kun ei löytyny ku vääränlaisia, ja ne olis halvempia mut tosiaan tuohon 1.8T -97 malliin on just tuo halavatun kallis
osanumerot :
8D0 905 351 <-- toi on jotain about 100€ ja ei sovi 1.8T -97 malliin
4D0 905 351 <-- ja tosiaan sikahinta ja sopii tuohon minun passattiin
Onhan se hyvä olla joku ohut kerros jotain lämpöäjohtavaa möhnää siellä välissä...
Siis mihin tuo lämmönjohdinrasva tarkalleen ottaen laitetaan? Meinaan, on itsellänikin edessä puolan + sytkäyksikön vaihto. Tilasin purkaamolta nuo ja ovat samaa pakettia eli sytkäyksikkö on jo valmiiksi paikallaan samassa kiinnityspellissä puolan kanssa. Tarvitseeko minun tapauksessani kantaa huolta tuosta rasvasta?
Mistähän pirssistä nyt on kyse?
<- Kyseessä on tuo authorin alla oleva katiska.
Tuo kuvassa oleva sytkä on kyllä melko erinäköinen kuin omassani, jossa ei ole mitään jäähysiiliä. Tästä voidaan päätellä ettei sinne mitään töhniä tarvitse sitten laittaakaan, kun kerran on muutenkin jo valmiiksi kiinni siinä kiinnityspellissä. Kiitos kuitenkin asian valaisemisesta =)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 10 vierailijaa