onko joku jo kokeillu sellasta et tekis esim, sellasen kytkennän et ottas ohjauksen transistorille paineanturilta ja sit sen tansistorin jälkee olis vastus joka olis max resistanssi millä evry toimis parhaiten
?? tietenki trimmeri tossa paineanturin ja transistorin välissä jolla vois säätää sen et millä ahdoilla alkaa huijaamaan määränsäädintä.. ja sit diodi et ei sotke sitä paineanturin tietoo..
tällaihan pitäs pystyä olee evry kokoajan päällä ja se antas soppaa lisää sen mukaa mitä ahdot nousee..
evrymodin modailua..
Valvoja: ffp jäsenet
Samaa ideaa hieman jatkojalostaen vois kuvitella käyttävänsä optoerotinta. Sillon varmaan tulis vähiten ongelmia eri piiirien toiminnasta.
Eli opto erotinta ojahttas paineanturi tiedolla ja sen lähtöpuoli sitten ohjais evry puolta.
Ollappa omassa autossa tuollainen älyboksi mitä pystyis sitten "puijaamaan" :)
Eli opto erotinta ojahttas paineanturi tiedolla ja sen lähtöpuoli sitten ohjais evry puolta.
Ollappa omassa autossa tuollainen älyboksi mitä pystyis sitten "puijaamaan" :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa