ViestiKirjoittaja jamku » 7.12.2006 2:46
aika turhaa ruveta ite kolvailemaan noita latureita, kun ~30eurolla tuntuu saavan jo valita moisia.
itse päädyin nyt siis Creative Zen V+ 1GB:n onnelliseksi omistajaksi. näyttö on hurjan tarkka pienuudestaan huolimatta, ja akunkesto on tosiaankin niin hyvä kuin luvataan. eräällä aamiaismurosivustolla ollut itku soittimen rungon nitinöistä ja muovimaisuudesta jouduin hylkäämään romukoppaan, omassa isossa kourassa tuota en nitisemään saanut vaikka yritin, ja pintamateriaali muovistaan huolimatta tuntuu ihan joltain muulta kuin muovilta.
laitteeseen ei saa lisäiltyä musiikkia/videoita ilman creativen oman ohjelman asennusta, joka tosin integroituu kivasti windowsin omaan exploreriin ja on omasta mielestä erittäin mukava käytellä, kun hylkää kaikki visardit mitä ohjelma saattaa yrittää tarjota. kivana pikkulisänä valikosta saa valita, kuinka suuren tilan muististaan soitin osioi siirrettäväksi levyksi, ja tämä osio sitten toimii tiedostojen siirtoon toisesta koneesta toiseen, eikä tarvi mitään ajureita. kuitenkin, kuten arvata saattaa, tuonne osioon laitetut mp3:t eivät soi itse soittimessa.
omat mukana tulleet nappikuulokkeet olivat tavan tusinanappeja laadukkaammat, alumiiniset, mutta bassotoistoa jäi silti uupumaan. siispä hankin soittimen kaveriksi KOSS Spark Plugit, nyt alkaa äänentoisto palvelemaan.
itse käyttelen laitetta paljon autossa, autosoittimen aux-liitäntään uros-uros-3.5"jack-johdolla liitettynä. ohjaustattia on helppo käytellä ajon aikanakin, eikä soitinta biisin vaihtoa varten tarvitse alkaa käsissä pyörittelemään ja näin vaarallisia tilanteita aiheuttamaan. kaikinpuolin siis tähän mennessä erittäin tyytyväinen.