G3

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

herni
-
Viestit: 44
Liittynyt: 4.9.2006 12:52

G3

ViestiKirjoittaja herni » 11.12.2006 13:10

joo eli siirryin tuossa syksyllä näihin vaginoihin ja etiskelin siinä td golffia tai ventoo ja sopiva auto löyty rovaniemeltä ja eiku hakemaan... noh murheitta ei päästy auto pelas noin 1000km moitteettomasti mut kuitenki samana viikonloppuna pääs kunkkupultti katkeemaan! edellinen omistaja oli itse tehnyt jakopäänrempan ja kirinyt vanhalla pultilla... noh päätin heti että etitään suoraan uus kone ja semmonen löyty sopivan matkan päästä ja se lintattiin kiinni ja kilometreihin nähden tuntuu todella hyvältä koneelta.
sitte ite projektiin: siinä auto ostohetkellä http://s134.photobucket.com/albums/q111 ... lfosto.jpg
tarkoituksena on pitää auto mahdollisimman alkuperäisenä!
autoon on tehty jotain muutoksia ja niistä sitten enempi myöhemmin... siinä tämän hetken kuva:

http://s134.photobucket.com/albums/q111 ... C00195.jpg

tulevat muutokset koskevat moottoria ja vanteita sekä koria pitää fiksata jonkun verran! sanotaan nyt vielkä että hyllystä löytyy garret t03 sekä tällä viikolla saan bbs vanteet. ja ei muutaku kommentteja tulemaan!
Viimeksi muokannut herni, 20.1.2007 12:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

vwnut
-
Viestit: 254
Liittynyt: 21.12.2005 17:27

ViestiKirjoittaja vwnut » 11.12.2006 14:24

tarkoituksena on pitää auto mahdollisimman alkuperäisenä!


Mitähän meinaa kun on nyt jo hilpettä yhtä sun toista? Koria?
Tummat vilkut ny ainakin kehiin sivuille ja eteen. Tummat lasit. Tosin sellaisiahan me kaikki teemme.

Tontitus toimii aina!

xite
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 14.3.2004 19:16

ViestiKirjoittaja xite » 11.12.2006 14:26

No toi madallus on hyvä alku, parani huomattavasti. Konepuolelle vaan lisää potkua kuten jo sanoitkin.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 11.12.2006 14:30

tarkoituksena on pitää auto mahdollisimman alkuperäisenä

Eihän tästä projektia saa millään, jos mitään ei muuteta.

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 11.12.2006 16:37

Onhan siinä projektia, jos koria korjataan ja turbo vaihdetaan jne. Ei sen tarvi aina ulkokuoren muutos olla se projekti. Tuo mahdollisimman alkuperäisenä taitaa vaan tarkoittaa ulkokuorta, jos en ihan väärässä ole.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 11.12.2006 18:27

No nyt ymmärrän: käsite "mahdollisimman alkuperäinen" ei siis koske koria, alustaa tai moottoria.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 11.12.2006 19:01

Tummat vilkut ja valot on historiaa 90-luvulta. Kirkasoptiikat eteen ja ledivaloa taakse.

jamku
-
Viestit: 789
Liittynyt: 29.9.2003 16:53
Viesti:

ViestiKirjoittaja jamku » 11.12.2006 19:23

^kaikki ei halua ajaa avaruusaluksilla

vwnut
-
Viestit: 254
Liittynyt: 21.12.2005 17:27

ViestiKirjoittaja vwnut » 11.12.2006 20:23

Tummat vilkut ja valot on historiaa 90-luvulta.


No eiks tää koko auto oo siltä luvulta?? Noo leikki sikseen. Mun mielestä tummaan autoon ne vaan sopii paremmin kuin noi kirkasoptiikat. Mitäs näistä tappelemaan. Kunhan projekti vaan etenis vauhdilla!

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 11.12.2006 21:32

kaikki ei halua ajaa avaruusaluksilla


Reps:D Juu oon samaa mieltä että tummaa lamppua vaan...

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 11.12.2006 21:48

Joo jokainen tuunaa niinkuin ite haluaa, mulle tulee tummista valoista mieleen ajat kun mustalla spreillä valoja "tummennettiin" ja myöhemmin tinnerillä sitä pois hinkattiin ja lakattiin mutta samat ideat tulee uudestaan kuten mustat konepellit, joskus -95 kaverin mk1 koppasesta escortista konepelti mustaksi maalattiin ja muuten auto oli kirkkaan keltainen tummilla valoilla.
Ite tykkään kirkasoptiikkavaloista ja vilkuista, lexus valot ei säväytä mutta alkuperäistyyliset ledivalot kylläkin.

herni
-
Viestit: 44
Liittynyt: 4.9.2006 12:52

ViestiKirjoittaja herni » 11.12.2006 22:49

joo eli ulkokuori pysyy mahdollisimman alkuperäisenä! mut korin kimppuun käyn vasta keväällä kunnolla kun silloin auto olisi tarkoitus maalata uudelleen ja ostaa uudet muovikaaret joka kulmaan! mut lexus/ledi valoja ei autoon laitetta missään mielentilassa.
autoo tehdyt muutokset:
moottori: tällä hetkellä koneelle ei ole tehty muuta kuin listty bmc intake kitti, mut tällä viikolla tosiaan tulee lisää muutoksia tuon turbon vaihdon lisäksi mut siitä sitten kun on jotain kerottavaa.
sisusta joo eli a-pilarista löytyy öljynpaine ja ahtopaine mittarit sekä ratin vaihdoin johonki simoni racing malliin kun halvalla sain!

herni
-
Viestit: 44
Liittynyt: 4.9.2006 12:52

ViestiKirjoittaja herni » 12.12.2006 12:11

stereoista sen verran kun niitä on tullut enempi väsättyä!
soittimeksi laitoin alpine 7894rb
etupää: DLS dur1 (peilikolmiossa)
DLS R6a (etuovissa)
Vahvistin: Xetec xircuit 440.5
Subbari: peerless: xls 10"
tässä nyt jotain kuvia yleisesti mitä autoon on tehty:
http://s134.photobucket.com/albums/q111 ... 2006/golf/

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 12.12.2006 15:41

mikä alustasarja tässä on?

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 12.12.2006 16:12

Sana "alkuperäinen" saa tässä projektissa aivan uusia ulottuvuuksia.
Vaikka ratti olisi ollut mitenkä edullinen tahansa, on se silti aika hirveä.

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 12.12.2006 16:22

lukkari vei varpaat suustani ;)

imaS
-
Viestit: 348
Liittynyt: 31.10.2005 19:25

ViestiKirjoittaja imaS » 12.12.2006 16:53

Kai noille muovikaarien kiinnityksille tapahtuu jotain? Nättää nimittäin aika törkeälle nuo niittien kannat.

eskimo
-
Viestit: 326
Liittynyt: 20.2.2005 0:40

ViestiKirjoittaja eskimo » 12.12.2006 17:12

Miks hitos noi niiti on vedetty muuten tosta D: .. en ees huomannu ekal katselukerral. Normaalistihan ne on alta. Ethän itse ole tuosta niitannut?

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 12.12.2006 18:45

Sanokaa, että nuo niitit on koristeena...
Itse laitoin kesällä Motonetin kaaret, istuvuus jokseenkin täydellinen pelkästään kaaren kantista poppaamalla. Väliin liimaksi ja ruoste-estoksi Teboilin avohammaspyörärasvaa.

A. Koro
-
Viestit: 66
Liittynyt: 13.11.2003 17:45

ViestiKirjoittaja A. Koro » 12.12.2006 21:07

Ei kyllä pitäis, mutta sanon kuitenkin. Propsit tuosta lisämittareiden muovitelineen kiinnitysruuvista. Se on aika omalaatuinen ja ehdottomasti erikoinen.

Hieno peli sinänsä, kunnon pesu ja vahaus ennen kuvien ottamista tekis ehkä kanssa terää.

herni
-
Viestit: 44
Liittynyt: 4.9.2006 12:52

ViestiKirjoittaja herni » 12.12.2006 22:41

joo no on tuo ratti parempi pinnaltaa mitä alkuperäinen, ja nyt kun tuo keskiö on vaihdettu niin on nätti sitten vaihtaa joku toinen ratti jos tuo alkaa kyrsimään! sillä tuossa edellisessä kirjotuksessa sanoinki että, hommaan uudet muovikaaret ku edellinen omistaja on laittanu nuo kätevästi poppareilla kiinni, mut ei siitä enempää! kyllä tuo mittaritelineen kiinnitys ei niin paljo ihtee haittaa et tekisin sille jotain.

herni
-
Viestit: 44
Liittynyt: 4.9.2006 12:52

ViestiKirjoittaja herni » 14.12.2006 15:39

tuossa hippailin vähä vanteita minkälaiset vois laittaa alle! jos noista keskustan maalais mustaksi ja reunan kiillottas ni vois sopia ihan hyvästi! tuossa ois kyllä kaverilla bbs 15*7 vanteet mut jotenki ihastuin näihin ja koko olisi 15*7 ET18
http://s134.photobucket.com/albums/q111 ... t=exip.jpg

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 14.12.2006 16:22

Saattaapi raapasta edessä kaareen tuolla offsetilla...

Retroman
-
Viestit: 188
Liittynyt: 26.4.2006 16:55
Viesti:

ViestiKirjoittaja Retroman » 29.12.2006 17:43

eikö sopiva ET ole joku 20-25 7 tuumaa leveällä vanteilla?

Ilja1
-
Viestit: 416
Liittynyt: 20.7.2005 13:32

ViestiKirjoittaja Ilja1 » 30.12.2006 13:05

lukkarin topiccia luettaessa et 20 olevat ats cupit raapivat etukaaria 205/50 rengastuksella. Itellä tulee et 28 olevat cupit eteen. kahtoo sit joskus kuinka ne raapii. 195/50 rengastuksen aioin laittaa.

VariantR
-
Viestit: 625
Liittynyt: 26.1.2005 7:43

ViestiKirjoittaja VariantR » 30.12.2006 13:42

riippuu vanteen leveydestä meillä on ollu 8:17 et 30 ! ja taas tälläset on 8/15 et 35 taka 8/15 et 15 bcw -vanteet voin myydä jos jotakin kiinostaa.. nämä koot menee ihan heittämällä..

herni
-
Viestit: 44
Liittynyt: 4.9.2006 12:52

ViestiKirjoittaja herni » 13.1.2007 21:04

jeps kesävanne ongelma ratkaistu! eli tänään hommasin 16*9 keskin kt4 vanteet ja renkaina 205/40! pahoittelen erittäin huonoa kuvaa mut tällähetkellä en parempaankaan pystyny! niin ja taakse joutuu ostaan vielä levityspalat
http://s134.photobucket.com/albums/q111 ... C00221.jpg

herni
-
Viestit: 44
Liittynyt: 4.9.2006 12:52

ViestiKirjoittaja herni » 20.1.2007 12:55

http://s134.photobucket.com/albums/q111 ... C00227.jpg
http://s134.photobucket.com/albums/q111 ... C00226.jpg
jep eli jotain osia tullu nyt haalittua! tällähetkellä menossa on tuo turbon vaihto!

diesel squirrel
-
Viestit: 98
Liittynyt: 29.7.2006 22:02

Ilmanduodatin

ViestiKirjoittaja diesel squirrel » 20.1.2007 18:26

Mistä oot hankkonu ton DIA-ilmansuodattimen???

herni
-
Viestit: 44
Liittynyt: 4.9.2006 12:52

ViestiKirjoittaja herni » 20.1.2007 21:30

oisko olul kiiltovaunusta

herni
-
Viestit: 44
Liittynyt: 4.9.2006 12:52

ViestiKirjoittaja herni » 9.3.2007 17:07

joo eli aloitin tuon auto projektin nyt kunnolla! eli tuo turbon vaihto projekti on ollu jo jonku aikaa valmiina! eli tuo vakioturbon tilalle on vaihtunu garret t3! cooleri on tuossa kans valmiina mut se laitetaan myöhemmin paikoilleen!

ja sitte itse projektiin! eli sisusta on purettu nyt kokonaan ja ensiviikolla alkaa vibroplast kuuri eli tarkotus ois vaimentaa ainakin etuovet ja katto! rca:t ja ämyrinpiuhat on tulu vedettyä uudelleen! ovipahvit tuli tuossa vahvistettua mdf:llä ja lasikuidulla ja niihin ois tarkotus tunkee DLS R6A midit! koelaudalle tein paikat audax keskareille ja diskanteille paikat peilikolmioihin joihin tulee durrit! nuo keskareiden ja diskanttien paikat on päällystetty keinonahalla! taakse tulee 10" peerless jolle on paikka peräkontin sivussa! keskari, diskantti ja subi tulee xetec xircuitin perästä ja midit dls ca40 perästä!
http://s134.photobucket.com/albums/q111 ... 2006/golf/
pari turhaa kuvaa!

bonedust
-
Viestit: 329
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja bonedust » 9.3.2007 17:43

Menee taas hiukan ohi virallisen aiheen, mutta pisti kovasti silmään tuo huutomerkki joka lauseen jälkeen. Tarviikohan sitä varmasti joka lauseessa? :)
Mutta tämä tästä ja takaisin asiaan...

Vannevalinta osui kyllä aikalailla nappiin \o/ Kesää odotellessa...

herni
-
Viestit: 44
Liittynyt: 4.9.2006 12:52

ViestiKirjoittaja herni » 9.3.2007 19:38

jäi tuossa sanomatta se vielä et nyt ku saa tuon sisustan varmaan ensviikolla kasaan ni sit ois tarkotus alkaa väkertää ulkokuorta. eli uus vr6 lippa tulossa sekä merkitön maski. sivuvilkut poistetaan sekä tuo takapyyhin. ja sit auto maalataan samalla värillä yli asti. tarkotus olisi saada auto huhtikuun loppuun mennessä valmiiksi. laittelen lisää kuvia kun saan jotain mielenkiintoista aikaan. niin ja uudet muovikaaret sekä helmat.

herni
-
Viestit: 44
Liittynyt: 4.9.2006 12:52

ViestiKirjoittaja herni » 25.3.2007 19:54

joo tuli tuossa vaihdettua kesänakit alle ja merkitön maski löysi paikkansa. uus lippa on vielä sängyn alla en oo viel tohtinu laittaa kiinni. oisin 1cm levitys kiekot laittanu vielä taakse mut en löytäny viikonloppuna sopivia pyöränpultteja et se menee ensiviikkoon samoin nuo muovikaarten vaihdot! anteeksi paskanen auto mut eipä näillä keleillä taho pysyä puhtaana! niin laitoin muutaman kuvantonne vnhaan linkkiin.


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa