T4 2.4 ->2.5 TDI
Valvoja: ffp jäsenet
T4 2.4 ->2.5 TDI
Onko tekniikassa paljon eroa tuon 2.4d ja 2.5 tdi transporterin välillä? Jarrut, laatikko? Eli onko tuhoon tuomittu yritys miettiä tuollaisen 2.5 tdi koneen istutusta tuon 2.4:n tilalle?
Lisätään listaan vielä ainakin joitain pyöränripustuksen osia (käsittääkseni takatukivarretkin erilaiset) ja poljinasetelma, ehkä saa laitettua pelkän kaasun...
Itsellä kanssa voimanpuutos vaivaa kun pitää traileria vedellä ja olen vähän kallistumassa nelipyttyisen TD:n tai TDi:n puolelle kun tuntuu siitäkin saavan kestävän ja suht väkevän voimanlähteen.... tuolle näyttivät konttorillakin vihreää valoa.
Itsellä kanssa voimanpuutos vaivaa kun pitää traileria vedellä ja olen vähän kallistumassa nelipyttyisen TD:n tai TDi:n puolelle kun tuntuu siitäkin saavan kestävän ja suht väkevän voimanlähteen.... tuolle näyttivät konttorillakin vihreää valoa.
Juu ei sillä 90 hepalla vielä juhlita jos 1,5t vetokoukussa ja 500kg ylimääräistä autossa sisällä, mutta todella vaivattomasti sieltä se 120-150 löytyy ja väännötkin takuulla piisaavat tappamaan tuon laatikon.
Siinä ymmärryksessä olen että laatikko sopis lohkonperään kyllä? Toki korvakkeita menee uusiksi jos edeltäjä on 5-pyttyinen...
Siinä ymmärryksessä olen että laatikko sopis lohkonperään kyllä? Toki korvakkeita menee uusiksi jos edeltäjä on 5-pyttyinen...
Mä oon siinä käsityksessä, että neloskone ei sovi siihen 2.4:n laatikkoon.
Niin olin itekkin aikasemmin, mut näyttäis ainakin ebayssa olevan laatikoita kaupan joiden ilmoituksessa mainostetaan että sopii 1.9 ja 2.4...
Esim. http://lyhytlinkki.net/?i2u1uaew
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”