elikkäs mustassa pörssissä on kyseinen laite myynnissä ja haluaisin tietää että
kannattaako siihen rahansa sijoittaa? Hintaa laitteella on 799e ja kaupan päälle saa
16:9 valkokankaan. Jos on joitain muita saman hintaluokan tykkejä jotka olisi parempia niitäkin saa ehdottaa mutta ensi sijaisesti jos jollain tietoa ko laitteesta.
videotykki Epson emp-tw20. onko kannattava ostos?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
HIFI-lehden testissä 2005 tuo sai kolmannen tilan seuraavin huomioin:
+Neutraalit värit
+Hyvät säätömahdollisuudet
+Sulavalinjainen muotoilu
+Halvin varalamppu (229€)
-Näkyvä pikseliverkko
Kuva-arviointi testissä: Epsonin kuvan todettiin olevan värien osalta neutraali mutta hieman keinotekoinen ja sieluton. Pikseliverkko erottuu ajoittain liian selkeästi. Yleisvaikutelma hyvä.
+Neutraalit värit
+Hyvät säätömahdollisuudet
+Sulavalinjainen muotoilu
+Halvin varalamppu (229€)
-Näkyvä pikseliverkko
Kuva-arviointi testissä: Epsonin kuvan todettiin olevan värien osalta neutraali mutta hieman keinotekoinen ja sieluton. Pikseliverkko erottuu ajoittain liian selkeästi. Yleisvaikutelma hyvä.
-
- -
ittellä on toi optoma h27 ja ihan tyytyväinen oon ollu ... tuskin tohonkaan paljoo eroa on... leffojen katteluun ihan riittävä =) oma makso vuosi sitte 1100€ ittellä ei kangasta oo vaan taulu suoraa seinässä,taulusta tuli hintaa vajaa 50€ jos ei tuo taulu haittaa et se on aina siinä niin toi mun mielestä parempi ku kangas,, mut makuasioita , ps. siä on kuvas mun symppärilahjani, pumpattava lammas, tarvis nimi sille keksii ;) 

-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”