Ihmetyksenä siis outo ääni saunan lattian viemäristä, joka on kuulunut jo vissiin kk. ajan. Ääni sellainen loksustus, voisi kuvitella että samanlainen ääni lähtee, jos vaikka kämmenellä lyö muoviputken päähän :o ..paremmin en sitä osaa kuvailla.
Ääni lakkaa, jos laskee sinne saunan tai sit suihkun viemäriin vettä. Mistähän tuo ääni siis johtuu, ja olisiko syytä alkaa joihinkin toimenpiteisiin vai odottaa että lakkaa itsestään? Kyseessä kerrostaloasunto, jossa olen vuokralla.
Viemärin outo ääni saunassa *hävisi*
Valvoja: ffp jäsenet
Viemärin outo ääni saunassa *hävisi*
Viimeksi muokannut seatti69, 29.11.2006 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hmm, viemäristä sai ottaa parit hiiren kokoiset alkulimakarvapaskakasamöhkäleet, liekö aiheuttaneet äänen. Eipä noita jaksa ihan joka vuosikymmen puhistaa XD
Eipä ole sen jälkeen loksanu ei =)
Eipä ole sen jälkeen loksanu ei =)
Viimeksi muokannut seatti69, 29.11.2006 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
useimmiten saunaan laitetaan kuivakaivo eli siellä ei tarvitse olla vettä eikä siellä kyllä vesi pysykkään.
Luulisin että jos sulla on asunnossas ilmanvaihto kone niin se puhaltaa ilmaa tippa viemärin kautta sinne kaivoon.
kannattaa avata iv-koneen etulevy a kaataa sinne koneen pohjalla olevaan vesiletkuun vettä niin siinä oleva vesilukko täyttyy ja ääni mitä luultavammin lakkaa.
putkimiehenä olen törmännyt tähän vikaan monesti.
Luulisin että jos sulla on asunnossas ilmanvaihto kone niin se puhaltaa ilmaa tippa viemärin kautta sinne kaivoon.
kannattaa avata iv-koneen etulevy a kaataa sinne koneen pohjalla olevaan vesiletkuun vettä niin siinä oleva vesilukko täyttyy ja ääni mitä luultavammin lakkaa.
putkimiehenä olen törmännyt tähän vikaan monesti.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”