elikä onko kokemuksia PSI:n tai Epd Motorsportin myymistä diesel tuuninki bokseista. Lähinnä kiinnostaa tietää miten ovat toimineet ja onko mitään sivuefektejä esim. "rynkytys" tyhjäkäynnille jotain.
Itselläni nyt halpis saksalainen boksi kiinni ja tuon ominaisuuksiin kuuluu "rynkytys" tyhjäkäynnillä..
Digitaaliset diesel tuuninki boksit..
Valvoja: ffp jäsenet
Siinä sun boksissa on varmaan säätö josta rynkytyksen saa loppumaan. Eli otas boksi käteen ja katso näkyykö pikkaista ruuvia missään.
Nyt se on säädetty liian "suurelle", eli ruuvista vastapäivään niin kauan kunnes rynkytys loppuu.
Itsekin kiinnostaisi kyllä miten noi PSI:n boksit toimii. Ja miten paljon vie enemmän löpöä sen kanssa?
Nyt se on säädetty liian "suurelle", eli ruuvista vastapäivään niin kauan kunnes rynkytys loppuu.
Itsekin kiinnostaisi kyllä miten noi PSI:n boksit toimii. Ja miten paljon vie enemmän löpöä sen kanssa?
Itselläni on 74 kw:ssa Pd borassa tuo PSI:n boxi kiinni. Boxi on ainakin mulla toiminut täysin moitteetta, niin talvella kuin kesälläkin. Alavääntöä on tullut ´reilusti` lisää. Vähän tuo vääntö ikäänkuin loppu kesken tuossa 3000 rpm:n jälkeen, mutta muuten ihan ok. Itse olen tuosta tykännyt, ja mikä parasta auto kuluttaa vähemmän polttoainetta tuon boxin kanssa, kuin ilman :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa