Joo, T4 transportterista sitten ilmeisesti kajahti kone, eli hyvää ja halpaa korjaamoa tarvittaisiin suhteellisen pikaisesti. Tarvittava huollon laajuus tällä hetkellä vielä täysin avoinna, mutta eräs lentokonemekaanikon tittelillä kulkeva henkilö korvakuulolta epäili venttiilivikaa. Tai liekö sitten se kuuluisa esikammio irronnut? Kannen avaamisesta vähintään siis kuitenkin kyse.
Kaikki hyvät vinkit korjaamoiden suhteen otetaan kiitollisina vastaan. Mitä lähempänä itä-Helsinkiä asiantunteva korjaamo löytyy, niin aina parempi.
Mistä asiallinen diesel-korjaamo Helsingin seudulla?
Valvoja: ffp jäsenet
Tampereen alueen dieselkorjaamot
Lainaanpas topiccia. Missä kannattaisi käyttää Tampereen seudulla golperoa, Tammer-Dieseliin yli viikon jono, Diesel pojat ei vastaa puhelimeen eli jokin muu asiantunteva ja tietenkin halpa :-) dieselkorjaamo...
Laakkonen tietenkin mut hirvittää se hinta
Laakkonen tietenkin mut hirvittää se hinta
Ja vielä samaan syssyyn, vuodenvaihteen jälkeen katsastusta silmälläpitäen;
Missä pk-seudulla löytyisi diesel-paja jolla päästömittausvehkeet? Ja saisi siis katsastuksessa hyväksyttävän todistuksen mittauksesta. Ei kiinnostaisi mennä katsastusasemalle ottamaan hylsyä pelkkien päästöjen takia, mieluummin käyttäisi mittauksessa pajalla jossa voisi ehkä vielä vetojen välissä hieman "ruuvata" :)
Missä pk-seudulla löytyisi diesel-paja jolla päästömittausvehkeet? Ja saisi siis katsastuksessa hyväksyttävän todistuksen mittauksesta. Ei kiinnostaisi mennä katsastusasemalle ottamaan hylsyä pelkkien päästöjen takia, mieluummin käyttäisi mittauksessa pajalla jossa voisi ehkä vielä vetojen välissä hieman "ruuvata" :)
^^^^^Joko skaartin oot saanut auton korjaukseen?
Itsellä ja muutamalla kaverilla pelkkiä hyviä kokemuksia seuraavasta puljusta:
Autokorjaamo Stop-Finland Oy
Puh.09 8252900
Yhteystie, 04220 KERAVA
Muistaakseni nämä heput huoltaa ja korjaa PK-seudulla YELLOW-line taksit, eli juurikin ransporttereja...Itse oon käyttänyt dieseli kolohveja ja Leoneja. Ja on muuten halpa paikka, eikä yleensä ole hirveää jonoa.
Itsellä ja muutamalla kaverilla pelkkiä hyviä kokemuksia seuraavasta puljusta:
Autokorjaamo Stop-Finland Oy
Puh.09 8252900
Yhteystie, 04220 KERAVA
Muistaakseni nämä heput huoltaa ja korjaa PK-seudulla YELLOW-line taksit, eli juurikin ransporttereja...Itse oon käyttänyt dieseli kolohveja ja Leoneja. Ja on muuten halpa paikka, eikä yleensä ole hirveää jonoa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”