Eli saksasta katselin ko. härveleitä ja ainakin www.caraudio24.de tarjosi noita varsin edullisesti.
http://www.caraudio24.de/zubehoer/ipod/index.htm
Löytyy densionin ice-linkiä, soitin ja merkkikohtaisia adaptereita ym.
Kimppatilaukseen voitaisiin ottaa joku tuollainen 5-10 hengen porukka, jolloin postikuluja (oletetaan että 10 henkeä ) 4€/persoona. TÄmä siis postiennakko maksulla, etukäteen jos makselen saksan maalle, niin kulut puolta pienempiä (2€), mutta en ole varma ottaako nettipankin käyttäjiltä välistä noissa ulkomaan maksuissa.
Eli kovin suurelle määrälle en ala tilailemaan, ja näistä viimeaikaisista kusetuksista johtuen osanottaja määrä pidetäänkin pienenä.
Itsellä täältä foorumilta tullut vain yksi kusetus (em.) joten jos foorumilla ollaan oltu vain vähän aikaa, niin otan varauksen jättää ottamatta ko. henkilöä tilaukseen mukaan, sen verran oppinut varovaiseksi.
Itseltä kusetettiin juuri n. 400€. ( Juttu ollut poliisilla n. 1,5 kk:tta )
Mutta siis katsellaan mihin päin juttu kehittyy, itse olen luultavasti ainakin tilailemassa. Ehdotuksia ym. saa kirjoteilla.
Ipod adaptereiden kimppatilaukseen mielenkiintoa ?
Valvoja: ffp jäsenet
Itselle olen tuolta tilannut muutaman soittimen ja yleensä tullut vielä melko nopeasti (n. viiko) mutta tuollaista JVC <-> ipod adapteria odotin kuukauden verran johtuen siitä että heillä ei ollut sitä varastossa. Kannattaa ensin kysyä onko heillä tuotetta edes hyllyssä ;)
olis muuten 20gp ipod ja jvc adapteri myynissä...
olis muuten 20gp ipod ja jvc adapteri myynissä...
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”