Heips!
En ole Volkkareiden kanssa aiemmin juuri puuhaillut joten suonette anteeksi tyhmän kysymykseni. Kohteena on -89 Jetta GT.
Takajalkatilan ruostevaurioiden hitsaamisen mahdollistamiseksi pitäisi saada matto pois. Lähestyin ongelmaa italialaisista tutulla logiikalla: maton takapään irrottamiseksi takapenkin istuinosa poistettava ja ennen sitä selkänoja? Tähän asti kaikki hyvin. Kontista päin katsomalla selvisi että se on kulmistaan kiinni neljällä koukulla, joista ylimmät ensin koukataan "hahloistaan" jonka jälkeen osa on nostetttavissa paikaltaan? Mutta kun se ##**le ei suostu lähtemään! Ei vaikka turhautumisen kasvettua kampesin sitä puolitoistametrisellä kangella.
Onko siinä siis vielä jokin kikkakolmonen jota en vain ole hokannut??? Ei viitsisi liiallisella väkivallalla turhaan hajottaa paikkoja, varsinkin kun auto ei ole oma...
T: Jouni K.
II Jetan takamaton/penkin irrotus?
Valvoja: ffp jäsenet
Jep, kiitokset Babarille! Suksipussin ruuvien alla oli tosiaan vielä selkänojan kiinnitysraudat. Olin vain ensin katsovinani ettei se ole kytköksissä penkkiin.
Siitä sitten lähti suma purkautumaan: noja irti, istuin pois ja lopuksi pääsi maton kääntämään pois hitsauskohdasta. Nyt on jalkatila taas ehjä :-)
T: Jouni K.
Siitä sitten lähti suma purkautumaan: noja irti, istuin pois ja lopuksi pääsi maton kääntämään pois hitsauskohdasta. Nyt on jalkatila taas ehjä :-)
T: Jouni K.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa