Täällä kun on noita pannuhuone-keskusteluja ollu ennenkin...
Eilen aloitettiin puilla lämmittäminen etupesässä. Ongemana on aina ollut runsas savun pääsy pannuhuoneeseen täytön yhteydessä, joten yläpuolelle on laitettu kupu ja sieltä puhalletaan savut parempaan paikkaan. Toi imu on muuten hyvä mutta se käynnistetään normaali-kytkimellä ennen täyttöä ja sammutetaan heti täytön jälkeen.
Tähän pitäis saada joku toinen kytkin joka olis kellolla varustettu niin että imu jäis päälle esim. ½tuntia täytön jälkeen ja sammuis sitten ittestään.
Biltemasta löyty nro. 44870 mutta toimintoja on liikaa ja siten hankala käyttää. Sais olla nuppi mistä väännetään sitä aikaa, niinku vanhanajan mikroaaltouunissa.
Mistä mä semmosen löydän?
Kellokytkin.
Valvoja: ffp jäsenet
Esim. tuolta -> http://www.finnparttia.fi/
tunnus: MUNA 30 R 0-30min tai MUNA 120 R 0-120min hinta 38€/kpl +toimituskulut.
Mekaaninen ajastin (munakello). 16A. 230V. IP20. Norwescon ajastin estää laitteen päälle unohtumisen. "Munakellosta" valitaan haluttu aika. Säädetyn ajan kuluttua ajastin katkaisee virran 2-napaisesti. Kelloon voidaan milloin tahansa kiertää lisäaikaa.
tunnus: MUNA 30 R 0-30min tai MUNA 120 R 0-120min hinta 38€/kpl +toimituskulut.
joitain puhaltimia on erilaisia... on sellassii mis on "jälkipuhallus/imu" mut ite oon laittanu tosin vaan sellassii mis on tyylii 3-5min tai jotain sinne päin se jälkikäynti...
kai niitki vois olla sellassii missä on aikaa pidemmälle...näitä puhaltimia oon laittanu pesuhuoneisiin niissä on kosteus anturiki...
tai sit aika relettä keskuksee ja painonappia huoneesee...
kai niitki vois olla sellassii missä on aikaa pidemmälle...näitä puhaltimia oon laittanu pesuhuoneisiin niissä on kosteus anturiki...
tai sit aika relettä keskuksee ja painonappia huoneesee...
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”