Loggasin tuossa 1749VA (1.9TDI) pyydetty/saavutettu -paine dataa 3. vaihteella 2100-2700 rpm, kuten VAG-COM opastaa.
Paineet nuosee kyllä pyydetyn mukaisesti melkein samalla kulmakertoimella, mutta hieman ihmetytti ahtopaineiden piikitys: Parissa kohtaa, jossa pyydetty on esim. 1400 mbar:ia (ylipainetta) paineet nousevat hetkellisesti jopa 1750 mbar:iin.
Onko tuo normaalia, eli VNT ahdin ei hukkaportittomana ehdi laskemaan paineita? Onko muilla esiintynyt moisia hetkellisiä piikkiarvoja?
VNT ja ahtopaineiden säätönopeus?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
kyllä se vaikuttaa hieman ahtimen reagointiin ja pienien kierrosten paineisiin.
Minä jouduin hieman säätämään ettei menisi vikatilaan ja lisäksi porttasin hieman turbon pakopesää että pysyy ahdot paremmin pyydetyissä.
Ahtimena VNT17 VB.
Myös syötön pienentämisellä tai kannen avartamisella tai pakoputkiston avartamisella tai isommalla turboll saa korjattua ongelmaa =)
Minä jouduin hieman säätämään ettei menisi vikatilaan ja lisäksi porttasin hieman turbon pakopesää että pysyy ahdot paremmin pyydetyissä.
Ahtimena VNT17 VB.
Myös syötön pienentämisellä tai kannen avartamisella tai pakoputkiston avartamisella tai isommalla turboll saa korjattua ongelmaa =)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa