Onko sillä mitään väliä että onko 1Z koneen putkisto katista taakseppäin orggis vai suora?...
Siitä on tullut nyt monta mielipidettä joten ajattelin tässäkin sitä kysyä...sitä on kuullut että jos on muuttuvasiipinen ahdin niin sitten siellä olisi jokin anturi mikä mittaisi putkiston virtaamista ja sitä kautta ohjaisi jotenkin turboa ja jos putkistoa tässä tapauksessa muuttaa virtaavammaksi niin homma menee sekaisin ja tehoa häviää...
mutta eikös tuossa 1Z koneessa ole hukkaportillinen ahdin niin eihän sillä pitäsi olla merkitystä koneen toimivuuden kanssa että minkälainen putkisto siitä katista taakseppäin lähtee?
Kertokaapa te viisaammat mielipiteitänne....Kiitos!
1Z koneen putkisto
Valvoja: ffp jäsenet
ei muutu juurikaan.. omassa cordossa on 3" downpipe ja katista taaksepäin 2.5".. ite oon tykänny kovasti äänistä ja ei tosiaankaan oo kovat, ei ees kunnolla polettaessa.. mutta tahtoo ne läpivirtaavat vaimentimet mennä tukkuun tai palaa se vaimennus villa sieltä.. sitten kyllä huomaa koventuneet äänet.. mulla ollu jonkun 10tkm putki alla eikä vielä oo vaimennin palanu.. vaimentimena joku halpis läpivirtaava motonetistä.. mutta on tainnu kestää paremmin kun simonssit ja toki puolta halvempi kun simonssi
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa