Sisähaaraa olen hankkimassa 95 Variantti Golffiin. Käykö kaikki haaroitussarjat (DEFA,Calix, Temro) ihan suoraan?
Kuinka vaikea tuo projekti on?
Sisähaaran asennus
Valvoja: ffp jäsenet
Mistäs sitä voi kurkkia minkä merkkinen lohkolämppäri on?
Ite oon lueskellut tälläistä
TEMRO-, DEFA-, CALIX- sekä Calix-liittimillä varustettuihin
BOSCHín ja VOLVO´n järjestelmiin sopivat johtosarjat ja johdot
löytyvät nyt myös TEMRO´n valmistamina. TEMRO johdoilla voit myös liittää eri
järjestelmien osia toisiinsa. Jos sinulla on joku edellä mainituista moottorinlämmittimistä autossa, voit liittää TEMRO-johtosarjan avulla sisätilanlämmittimen samaan järjestelmään. Samalla tavalla voit liittää myös muut erimerkkiset lisävarusteet kaikkiin em. järjestelmiin.
Tuosta saa sellaisen käsityksen, että kävis ristiin.
Tietääkö joku minkä merkkinen lohkolämppäri on tehtaalla asennettu eli orkkis versio?
Ite oon lueskellut tälläistä
TEMRO-, DEFA-, CALIX- sekä Calix-liittimillä varustettuihin
BOSCHín ja VOLVO´n järjestelmiin sopivat johtosarjat ja johdot
löytyvät nyt myös TEMRO´n valmistamina. TEMRO johdoilla voit myös liittää eri
järjestelmien osia toisiinsa. Jos sinulla on joku edellä mainituista moottorinlämmittimistä autossa, voit liittää TEMRO-johtosarjan avulla sisätilanlämmittimen samaan järjestelmään. Samalla tavalla voit liittää myös muut erimerkkiset lisävarusteet kaikkiin em. järjestelmiin.
Tuosta saa sellaisen käsityksen, että kävis ristiin.
Tietääkö joku minkä merkkinen lohkolämppäri on tehtaalla asennettu eli orkkis versio?
Temro on hieman calixia ja Defaa edullisempi merkki. Kuten lainaamastasi tekstistä kävi ilmi, Temrolta tosiaan löytyy sekä Defaan että Calixiin sopivaa sarjaa. Mitenkään muutenpäin homma ei toimi.
No se lukee yleensä siinä lämppärin pistokkeen kyljessä.Mistäs sitä voi kurkkia minkä merkkinen lohkolämppäri on?
Kolmosfarkku -projektitopikissa jokunen sana ja kuva Defan sarjan asennuksesta. 22mm reiän teko rintapeltiin siinä taitaa isoin homma olla, muutenhan tuo on vain plugien liittämistä.
Paras ratkaisu on siis vaihtaa haaroitin olemassa olevan, lohkikselle menevän johdon päähän, haaroitin pultataan koriin kiinni ja siitä sopivan mittaisilla jatkoilla haaroitetaan lohkikselle ja sisäpistorasialle.
Paras ratkaisu on siis vaihtaa haaroitin olemassa olevan, lohkikselle menevän johdon päähän, haaroitin pultataan koriin kiinni ja siitä sopivan mittaisilla jatkoilla haaroitetaan lohkikselle ja sisäpistorasialle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa