Elikkäs nyt ois kaverin -95 1.3 poloinen kyseessä.
Siihe laitettiin letkulämmitin, sinne letkun sisään se vastus.
Kesän jälkeen ei kuitenkaan sisälle tule kuin sellaista haaleaa ilmaa.
Ollaan nyt tyhjätty ja liruteltu nesteet takaisin useita kertoja. Letkut kennolle ovat aikas kuumat, vaan eipä tule lämmintä.
Letkuja on puristeltu kuin.... ;)
-Tuloksetta.
Kai siellä on joku ilmatasku, vaan millä sen saapi pois.
Lämmöt pysyvät 90:ssä. Ei keitä tms...
Aukastiin puhallin ja se läppä liilkkuu siellä normaalisti.
Myös kennon letkut on ollu irti ja vettä juoksuttettu niin myötä kuin vastakarvaan.
Virtaa hyvin kennon läpi.
Yks mutta löytyy:
-tyhjäkäynnillä nestettä virtaa kennolle pieni liru, ja kaasuttaessa jonkun verran enemmän.
Nyt pitäs pian ratkasta vika, ettei merkki vaihtuis vaan johonkin aasialaisvalmisteiseen halpamalliin.
Polon lämmitin ei puhalla lämmintä... ->syy selvis
Valvoja: ffp jäsenet
Polon lämmitin ei puhalla lämmintä... ->syy selvis
Viimeksi muokannut tos, 10.10.2006 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ei kai sielä sitte vaa vesi kierrä kunnolla, vai lämpeneekö ne molemmat letkut oikee kunnolla ? vesipumppu tarkastettu ? en tiä onko tosa mut muutamasta ooppelista oon ettiny vikaa enempiki ja vika ollu vesipumpussa, se palikka misä siivet on, pyörii akselilla tyhjää, sillon isoilla kierroksilla hiukan ehkä anto lämmintä mut tyhjäkäynnillä ei lainkaa.... jos viitteliäisyyttä ni sen vois aukasta ja kattoo... koita tosta mun sepostuksesta ny saada selkoo :D
Syyllinen varmaanki löyty..
Ei purettu vesipumppua ku olettii sen olevan kunnossa, kun se nosti veden paisuntasäiliön yläpuolelle... eikä keitä tms..
Syyllinen on syylärisementti
Jota autoon oli kaadettu kesällä nesteiden vähenhentymisen estämiseks.
Lämppärin kennossa on lukuisia pikku putkia, halkaisialtaan sentin tai vähä alle...
Kahdessa niistä kiersi vesi...
Purkutyön jälkeen kaadettiin vedenkeittimestä vettä kennoon ... ja hetken päästä kaadettii pois nii - syylärisementin "jauhoa" (ikään kuin kahvinporoja) valui kennosta !
Älkää siis koskeko moisiin myrkkyihin vaan korjatkaa vuoto muutoin ;) !
Ei purettu vesipumppua ku olettii sen olevan kunnossa, kun se nosti veden paisuntasäiliön yläpuolelle... eikä keitä tms..
Syyllinen on syylärisementti
Jota autoon oli kaadettu kesällä nesteiden vähenhentymisen estämiseks.
Lämppärin kennossa on lukuisia pikku putkia, halkaisialtaan sentin tai vähä alle...
Kahdessa niistä kiersi vesi...
Purkutyön jälkeen kaadettiin vedenkeittimestä vettä kennoon ... ja hetken päästä kaadettii pois nii - syylärisementin "jauhoa" (ikään kuin kahvinporoja) valui kennosta !
Älkää siis koskeko moisiin myrkkyihin vaan korjatkaa vuoto muutoin ;) !
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa