Tarvitsetko ohjeita jakohihnan vaihtoon?
Lähetä osoitteesi (kirjeposti, ei sähkö), ja auton tarkat tiedot, niin saat veloituksetta jakohihnan vaihto-ohjeet.
privaviesti tai
tenttu(ät)dnainternet.net
Jakohihnan vaihto-ohjeita saatavana
Valvoja: ffp jäsenet
IMO tää nyt vaan mun korvaan kuulostaa jotenkin epäilyttävältä.
Annan osoitteeni, autoni tiedot jne
Miksi?
Siksikö että näkee että esim toisella on kallis TT audi pihassa ja kun antaa kaikki tiedot niin se on jäljitettävissä sitten.
Haistaako joku muukin jotain?
Jos ihan hyvällä pohjalla olet liikenteessä niin pahoittelen tätä viestiä.
Btw nuo tiedot saa kyllä netistäkin autoon kuin autoon.
Annan osoitteeni, autoni tiedot jne
Miksi?
Siksikö että näkee että esim toisella on kallis TT audi pihassa ja kun antaa kaikki tiedot niin se on jäljitettävissä sitten.
Haistaako joku muukin jotain?
Jos ihan hyvällä pohjalla olet liikenteessä niin pahoittelen tätä viestiä.
Btw nuo tiedot saa kyllä netistäkin autoon kuin autoon.
-
- -
Tarkoitus on ainoastaan antaa tietoa jos sitä joku tarvitsee.
En ole onnistunut saamaan käytössäni olevasta ohjelmasta sähköistä kopiota toistaiseksi, joten paperikopio on ainut vaihtoehto. Postin voi minun puolestani pyytää vaikka kouluun, anoppilaan tai vanhainkotiin.
Saan lähetettyä työn puolesta kirjepostin ilmaiseksi, mikäli alan skannaamaan ohjeita, saattaa tulla poru.
Nimeäni en viitsi tähän nyt laittaa, mutta mikäli sen haluaa joku tietää, niin vastaan privaviesteihin nimelläni.
Toisella harrastamallani merkkifoorumilla homma on toiminut kiitettävästi, en arvannut aiheuttavani närää. Ohjeita kun löytyy kaikkiin autoihin.
Kiitos ja anteeksi.
En ole onnistunut saamaan käytössäni olevasta ohjelmasta sähköistä kopiota toistaiseksi, joten paperikopio on ainut vaihtoehto. Postin voi minun puolestani pyytää vaikka kouluun, anoppilaan tai vanhainkotiin.
Saan lähetettyä työn puolesta kirjepostin ilmaiseksi, mikäli alan skannaamaan ohjeita, saattaa tulla poru.
Nimeäni en viitsi tähän nyt laittaa, mutta mikäli sen haluaa joku tietää, niin vastaan privaviesteihin nimelläni.
Toisella harrastamallani merkkifoorumilla homma on toiminut kiitettävästi, en arvannut aiheuttavani närää. Ohjeita kun löytyy kaikkiin autoihin.
Kiitos ja anteeksi.
-
- -
Tarkoitus on ainoastaan antaa tietoa jos sitä joku tarvitsee.
Jos pystyt tulostamaan paperille, pystyt tulostamaan PDF:ksi. Vilkaise:
http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”