Olin baarissa(metropol), tanssin tytön kans ja yht akkiä 3 äijää tuli lyömään turpaan, onko tää sallittua, siis laillisesti??
Tää on vain kysymys, mites tuossa mentelläänP?
Pakko Avautua!!!(please älkää poistako)
Valvoja: ffp jäsenet
Minun mielestäni jos tiiät jannujen nimet ni ei muutako poliisille ilmotusta..ja sit vähä lääkärille käyt valittelemassa kipuja ja otat muutaman viikon saikkuu..
Oikeusjuttuha siit tulee mut oppiipaha hakkaajat olemaan! Nii ja sä tartteet omalle puolelles silminäkijöitä jos niit on ollu 3 sua hakkaamassa, muuteha ne tietty kiistää kaiken.
Tossaha oiski muutes ollu hyvä keino pyytää mimmin numeroo, "tuut todistamaan" ;-)
Oikeusjuttuha siit tulee mut oppiipaha hakkaajat olemaan! Nii ja sä tartteet omalle puolelles silminäkijöitä jos niit on ollu 3 sua hakkaamassa, muuteha ne tietty kiistää kaiken.
Tossaha oiski muutes ollu hyvä keino pyytää mimmin numeroo, "tuut todistamaan" ;-)
Lyömisen päätteeksi:
1.Vaihdatte yhteystietonne. Poke voi avustaa ja avustaakin jos ette itse pääse sopuun.
2.Poliisi paikalle. Harvemmin vaan soittavat kun tulee merkintä ravintolalle ja se ei ole hyväksi jos niitä on useita.
3.Silminnäkijöiden nimet ylös, sillä mites muuten poliisi niitä kuulusteluun saa kutsuttua.
4.Heti suorinta tietä lääkäriin eikä seuraavana päivänä. Olethan voinut kompuroida kännissä jo kotiin mennessäsi.
5.Kuulustelujen jälkeen sovitte korvauksista tai syyte nousee ja hommaa ruvetaan viemään eteenpäin.
1.Vaihdatte yhteystietonne. Poke voi avustaa ja avustaakin jos ette itse pääse sopuun.
2.Poliisi paikalle. Harvemmin vaan soittavat kun tulee merkintä ravintolalle ja se ei ole hyväksi jos niitä on useita.
3.Silminnäkijöiden nimet ylös, sillä mites muuten poliisi niitä kuulusteluun saa kutsuttua.
4.Heti suorinta tietä lääkäriin eikä seuraavana päivänä. Olethan voinut kompuroida kännissä jo kotiin mennessäsi.
5.Kuulustelujen jälkeen sovitte korvauksista tai syyte nousee ja hommaa ruvetaan viemään eteenpäin.
tuolla videoketjussahan oli opetusvideo kuinka menetellään kyseisessä tilanteessa.
Aijaa, oonko tämmöistä kirjoitellu viime yönä.. :)
Kait minä vedin ku rystyset on auki :D
Saati ku edes muistas milllä tulin kotio yöllä :)
No numero on jo hankittu aikaa sitten :D
Mut mikset vetäny takasi? :D
Kait minä vedin ku rystyset on auki :D
Minun mielestäni jos tiiät jannujen nimet
Saati ku edes muistas milllä tulin kotio yöllä :)
No numero on jo hankittu aikaa sitten :D
"Kait minä vedin ku rystyset on auki :D "
ja
"Saati ku edes muistas milllä tulin kotio yöllä :)"
Haha, totanoinaan juu ei kyllä minnee oikeuteen kyllä kannata sittekää mennä..siit ei hyvää seuraa jos tosiaa ei muista mitään :D
Mutta joo tosiaa, takasin vaan jos VAG-miehelle aletaan pottuilee ni samalla mitalla PRKL !!
ja
"Saati ku edes muistas milllä tulin kotio yöllä :)"
Haha, totanoinaan juu ei kyllä minnee oikeuteen kyllä kannata sittekää mennä..siit ei hyvää seuraa jos tosiaa ei muista mitään :D
Mutta joo tosiaa, takasin vaan jos VAG-miehelle aletaan pottuilee ni samalla mitalla PRKL !!
missä kerroksessa sattui ja mihin aikaan?
Varmaan siinä n.23.00-0.30 alakerrassa(Hevipuolella) koska olen aloittanu topicin heti ku pääsin kotio..
No ei se mitään, on sitä ennenkin saatu osumia, nyrkkeilyä kun on tullut harrastettua 4 vuotta. harmi vain ku olin sen verran tuupassa ettei muista mistä tappelu alkoi.. :(
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”