Hei.
Minulla on VW Golf Variant 1.9TDI vm. 1995 (III). Silloin tällöin (= tapahtunut tänä vuonna ehkä kolme-neljä kertaa, ja tänään viimeksi) startatessa Golf ei meinaa millään käynnistyä. Mittaristolle tulee virta ja samoin startti pyörii ongelmitta, mutta Golf ei meinaakaan käynnistyä. Olen kokeillut startata pidempään ja useita kertoja peräkkäin, mutta ei lupaakaan. Mutta, kun odottelee jonkin aikaa (pari minuuttia), niin Golf käynnistyy saman tien kuin palmun alta. Autossa on uusi akku ja virtaa siellä piisaa. Johonkin sähköongelmaan kuitenkin tuntuisi viittaavan? Olisiko kenelläkään samanlaisia kokemuksia / ratkaisua ongelmaan?
Kiitos,
tv. Jani
VW Golf Variant 1.9TDI -95 käynnistysongelmia
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Kuulostaapa tutulta. Mulla meinaan golffi on muutaman kerran tehnyt saman. Mutta se, että mulla on bensakone, tekee asiasta aika mielenkiintosen... Lieneekö sitten samaa vikaa, vai onko mitään yhteistä?
Jos toi sähkövikaa on, niin on kyllä kohtuu erikoonen. Kun ei lupaa yhtään, mutta kun vaan odottelee 5 min, niin lähtee ja pelaa ilman ongelmia.
Jos toi sähkövikaa on, niin on kyllä kohtuu erikoonen. Kun ei lupaa yhtään, mutta kun vaan odottelee 5 min, niin lähtee ja pelaa ilman ongelmia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”