Näytössä zoomi tms päällä??Millä pois?!
Valvoja: ffp jäsenet
Näytössä zoomi tms päällä??Millä pois?!
Elikkäs tuli aika outo juttu näyttöön.Muija jotain näppäili ilmeisesti näytöstä kun yritti laittaa sitä päälle ja nyt tässä on tällanen jonkinnäkönen zoomi tai vastaava. Näkyy tommonen ehkä 2/3 kuvasta mutta kun hiiren vie reunaan ni se siirtää kuvaa reunaan tai alas.
Näyttö on Samsungin SyncMaster 913n.Resot sun muut näyttäis olevan ihan oikein.Ja screenshotitkin tulee ihan normaalisti eli näytössä joku ihme moodi päällä ilmeisestikin....
Näyttö on Samsungin SyncMaster 913n.Resot sun muut näyttäis olevan ihan oikein.Ja screenshotitkin tulee ihan normaalisti eli näytössä joku ihme moodi päällä ilmeisestikin....
ööö ja käyttöohjekirjaa ei siis kannata kattoa?
En ole varma onko mulla edes ohjekirjaa kun käytettynä ostin.
Astraali, mulla on joskus sama ongelma, jos siirrän kuvan koneelta TV:seen
enkä muista laittaa resoluutiota kohdalleen. Eli jos reso on liian suuri, jää töllöön
juuri tuo n. 4 cm näkymättömiin, mutta hiirellä saa siirrettyä.
Kokeile jos sulla on sama onkelma, mutta toisinpäin...
En ole mihinkään asetuksiin koskenut ja ennen on toiminut näyttö sekä tv ihan normaalisti näillä resoilla.
Tyttöystävä oli vaan itse näyttöä näppäillyt.Näyttöön ei tullut virtaa mutta sen jälkeen alkoi vammaamaan...:/ Menee vähän yli mun ymmärryksen.
Hietäppä tänne vaikka screenshotti, jotta nähdään minkälaiset asetukset siellä on nyt päällä. Itselläni on töissä 2 näyttöä ja samankuuloinen omituisuus on mahdollinen jos toisen näytön asetuksissa oli muistaakseni extended desktop ja resoluutio asetus ei ollut oikein.
Ei pitäisi päästää tyttöystävää säätämään konetta :)
EDITTIÄ: itselläni oli siis resoluutio toisella näytöllä väärä niin silloin skrollaa ruudulla ja vaikuttaa kuin olisi zoom päällä.
eli tuossa on läppärin resoluutio liian isoksi asetettu, jolloin se skrollaa läppärin näytöllä:
E2: hyvä jos nyt toimii
Ei pitäisi päästää tyttöystävää säätämään konetta :)
EDITTIÄ: itselläni oli siis resoluutio toisella näytöllä väärä niin silloin skrollaa ruudulla ja vaikuttaa kuin olisi zoom päällä.
eli tuossa on läppärin resoluutio liian isoksi asetettu, jolloin se skrollaa läppärin näytöllä:

E2: hyvä jos nyt toimii
Viimeksi muokannut kilpijoki, 6.9.2006 12:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mulla ainaskin on näytönohjaimen kuvake tehtäväpalkissa, ja siitä saa näyttöresoluution vaihdettua vahingossa tällainen itseoppimaton nörtti pelkällä hiiren klikkauksella helpostikin vahingossa, ja kun kone antaa aikaa joitain sekunteja olla niin hölmö, niin herkästi tulee valittua se kyllä vaihtoehto. Pääasia tietty et nyt koneesi pelittää taas.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”