PK-seudun Corradon omistajat
Valvoja: ffp jäsenet
näköjään tällä kertaa joo, mutta älä kaasari vaivu epätoivoon, eiköhän me vielä joskus isolla porukalla onnistuta, mulla vaikeuttaa asiaa se että saan lämppärinkennon vasta perjantaina iltäpäivällä niin tulee hieman kiire kasauksen kanssa, mutta katotaan, tuskin tuun ellen saa jotain ihme isnpistä :D
Vieläkö porukan Corrado-innostus on voimissaan? Onko tullu uusia omistajia tai onko joku hankkuitunu eroon riesasta?
Kahlailin tän topicin läpi muistoja verestääkseni ja ajattelin kun tota innostusta Corrojen kokoontumiseen tuntui olevan paljonkin ja laajemmin, niin otan järjestääkseni kesälle kokoontumisen. Suunittelen vähän asiaa ja palaan asiaan, tarkotuksena olis kuitenkin joku muu kuin perjantai-iltana huoltoaseman pihassa...
Kahlailin tän topicin läpi muistoja verestääkseni ja ajattelin kun tota innostusta Corrojen kokoontumiseen tuntui olevan paljonkin ja laajemmin, niin otan järjestääkseni kesälle kokoontumisen. Suunittelen vähän asiaa ja palaan asiaan, tarkotuksena olis kuitenkin joku muu kuin perjantai-iltana huoltoaseman pihassa...
Juu katsotaan toki kyl mä oon mukana (no niin piti olla viimekskin mut mut...) Mulla on kans corrado ollut syksyn/talven nyt seisonnassa ja tarkoitus olis viimeistään keväällä taas ottaa ajoon, varsinkin kun about kaikki suunnitelmat on nyt mennyt pariiin otteeseen uusiks noiden autojen suhteen.
Tietenkin niinkuin enlizkin sanoi että törmäily noin muutenkin kivaa et voihan sitä miettiä mennä vaan pk-miittiin ja laittaa corrot siellä samaan läjään.
Tietenkin niinkuin enlizkin sanoi että törmäily noin muutenkin kivaa et voihan sitä miettiä mennä vaan pk-miittiin ja laittaa corrot siellä samaan läjään.
Kesän miitti Corradoille
Nonii. Mitä oon kiireiltäni ehtiny hommaa miettimään, niin oon tullut seuraavaan tulokseen:
Paljon puhuttu Corradojen kesämiitti vois tapahtua Oittaan ulkoilualueella Espoossa. Paikalle mahtuis varmasi kaikki ja pidemmältä tuleville olis mahdollisuus majottua siinä samassa yhteydessä olevalle leirintäalueelle mikäli tarvetta. Ajankohta on vielä avoin, mutta joku viikonloppuhan se sitten on. Ehdotuksia otetaan vastaan "ohjelman" suhteen, onko joku sunnuntai vai aloitetaanko lauantai-iltana, pidetään kaljaa suussa ja jatketaan sunnutaina...?? =D
Paljon puhuttu Corradojen kesämiitti vois tapahtua Oittaan ulkoilualueella Espoossa. Paikalle mahtuis varmasi kaikki ja pidemmältä tuleville olis mahdollisuus majottua siinä samassa yhteydessä olevalle leirintäalueelle mikäli tarvetta. Ajankohta on vielä avoin, mutta joku viikonloppuhan se sitten on. Ehdotuksia otetaan vastaan "ohjelman" suhteen, onko joku sunnuntai vai aloitetaanko lauantai-iltana, pidetään kaljaa suussa ja jatketaan sunnutaina...?? =D
Tuohan miitti olis hyvä, varsinkin niille jotka ei jouva/pääse Bugruniin :)
Tuotanoin, pääsiskö Sciroccot myös? Eikös se olluna niin että aikoinaan kun uros-scirocco ja naaras-scirocco vähäsen intoutuivat, niin tuloksena Corradon poikanen ;) Sciroccoja ei liikenteessä paljoa taida olla mukaanluettuna meikäläisen (väliaikaisesti), niin niille on turha omaa miittiä hommailla..siksi kyselen.
MUTTA jos olette periaatteen vuoksi pitämässä puhdasta Corrado-meetinkiä, niin ei siinä mitään. Onhan noita tapahtumia :)
Tuotanoin, pääsiskö Sciroccot myös? Eikös se olluna niin että aikoinaan kun uros-scirocco ja naaras-scirocco vähäsen intoutuivat, niin tuloksena Corradon poikanen ;) Sciroccoja ei liikenteessä paljoa taida olla mukaanluettuna meikäläisen (väliaikaisesti), niin niille on turha omaa miittiä hommailla..siksi kyselen.
MUTTA jos olette periaatteen vuoksi pitämässä puhdasta Corrado-meetinkiä, niin ei siinä mitään. Onhan noita tapahtumia :)
Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin täältä voisi tulla yksi osanottaja lisää. Päätös jo tehty että Corrado tulee lähiaikoina, kunhan vaan löytäisi sen oikean yksilön. Tai pikemminkin päättäisin minkä ehdokkaista ostan. :) Autokuume on kyllä kumma asia...
edit. No löytyi sitten lääke tähänkin tautiin tuossa illan mittaan :)
edit. No löytyi sitten lääke tähänkin tautiin tuossa illan mittaan :)
No kiitosta, taas tuli porkkanaa että sais oman lailliseen tieliikennekuntoon..ohan meikän pikkumusta puoliks Corro-cyborgmikälie tekniikan ja osaksi sisustan osalta.
Kannattaisi varmaan tehä uusi aihe esmes "Corrado&Scirocco meeting 07" tai joku repäisevämpi, kuka keksii? Näin sais enemmän huomiota kuin tämän alla monen sivun takana oleva ehdotus..
Eemeli ostaa sitten Dopilta (Mikolta) G60 pois, niin kuume hellittää :) ja pääsee hifistelemään..
Kannattaisi varmaan tehä uusi aihe esmes "Corrado&Scirocco meeting 07" tai joku repäisevämpi, kuka keksii? Näin sais enemmän huomiota kuin tämän alla monen sivun takana oleva ehdotus..
Eemeli ostaa sitten Dopilta (Mikolta) G60 pois, niin kuume hellittää :) ja pääsee hifistelemään..
-
- -
Kyselit punahopeasta corradosta...
Selailin nopeasti tämän palstan läpi ja huomasin, että joku on kysellyt mun corradosta. Et ole uneksinut. Se on mun auto. Odottelee tallissa uuden m45 eatonin asennusta. Olen pikkuisen laiminlyönyt viime aikoina corroa kun menee kaikki aika kiihdytellessä kuplalla. Tarkoitus olisi saada corrado liikkeelle tämän kevään aikana.
-
- -
Tämmönen pikku mainos tässä vaan http://83.145.225.211/~peppe/phpBB3/index.php ;) Miten olis tän vuoden superhyper corrado miitti tossa 12.9 ennen viimesiä euroruisinkeja? Ja letkas sit ajettais sinne ruisinkeihin?
Noni tytöt ja pojat nyt ois sit taas miitin paikka!!! Lisä inffoo ---> http://www.corradoclubfinland.com/viewt ... p?f=9&t=11
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”